Dorośli(imprezki) i dzieci...

331. Data: 2006-01-22 22:13:31

Temat: Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...]
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dr0urr$1bqv$1@news.mm.pl...
> W wiadomości <news:dr0tu1$aca$1@inews.gazeta.pl>

> Wychodziłaś razem z nim i nie uczestniczyłaś w spotkaniu?

Już o tym pisałam. Rzecz dotyczyła służbowych spotkań mojego męża. Jeśli
oboje braliśmy udział w imprezie, to dziecko też, razem z nami.
Anka

332. Data: 2006-01-22 22:14:20

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dr0uto$1c6e$1@news.mm.pl...
> W wiadomości <news:dr0u11$aqa$1@inews.gazeta.pl>

> Może za późno zaczęto go wypraszać z pokoju i nie zdążył się przyzwyczaić
> zrozumieć tego ;-)
> [sorki, już mnie głupawka ogarnia]

To i tak długo się trzymałaś:)
Anka

333. Data: 2006-01-22 22:19:56

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dr0udp$cpu$1@inews.gazeta.pl>
miranka <a...@m...pl> pisze:

> Nixe:)))) Rany julek! Przecież Agnieszka ma 100% racji.

W czym? W opinii, że jeśli dziecko rzuca się na ziemię w sklepie albo robi
rejtana pod drzwiami, to znaczy, że jego potrzeby nie są zaspokajane? W
ogóle, nigdy i żadne potrzeby? Bo takie właśnie można wysnuć wnioski z tego,
co napisała. A to jest tak ewidentne uproszczenie, że nawet komentować mi
się tego nie chciało.

> Ale NIE WSZYSTKIM DZIECIOM JEST DOBRZE!!!! Czujesz się
> winna, że musisz się tak zażarcie bronić?

Zupełnie nie o to mi chodziło.

--
PozdrawiaM

334. Data: 2006-01-22 22:23:42

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dr0vmu$k56$1@inews.gazeta.pl>
miranka <a...@m...pl> pisze:

> No, ale my myślimy TO SAMO, co Joanna.

W takim razie przestałam już cokolwiek rozumieć.
Tym bardziej, że dosłownie przed momentem starałam się pokazać Ci niuanse
różniące (w moim mniemaniu) Wasz punkt widzenia w tej dyskusji i chyba nawet
się z tym zgodziłaś, a teraz widzę, że to nie do końca tak miało być.
Ja też odpadam.
Dobrze, że chociaż Elske zrozumiała ten wątek dokładnie tak, jak ja, bo
poczułabym się co najmniej dziwacznie ;-)

--
PozdrawiaM

335. Data: 2006-01-22 22:37:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dr0urr$1bqv$1@news.mm.pl...
>. Jeśli jest sytuacja, że 5-6-7 letnie i starsze dziecko/dzieci ma/ją się
>czym zająć, jest pokój pełen zabawek/atrakcji, święty spokój (starzy nie
>ględzą), a mimo to siedzi/siedzą w pokoju dorosłych i: przeszkadzają,
>wcinają się w rozmowy, popisują się, zmieniają się w Gumowe Uszy, to
>podchodzę do tego zupełnie inaczej.

troche mieszasz. Agnieszka zdaje sie pisala, ze niegrzecznego zachowania
wsrod gosci nie wolno tolerowac. a to teraz opisujesz. "nam" chodzi o to, ze
dziecko zachowuje sie poprawnie, jednak i tak wypraszane jest do pokoju,
albo od razu juz nie bierze sie go w planie jako czesci imprezy. i nie
chodzi tu
o atrakcje w pokoju lub ich brak.

iwon(k)a

336. Data: 2006-01-22 22:44:42

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dr10li$2eut$1@news.mm.pl...

> Dobrze, że chociaż Elske zrozumiała ten wątek dokładnie tak, jak ja, bo
> poczułabym się co najmniej dziwacznie ;-)

Bo myśli tak samo jak Ty. Co nie znaczy, że macie rację:)
Dobrze, dobrze, ja wiem... To nie znaczy również, że ja, Agnieszka, Joanna,
Iwon(k)a, Nela, Puchaty, Siwa, Basia Z, Kasia Kulpa... itd. itd, na pewno
mamy rację:)))
Anka

337. Data: 2006-01-22 22:45:54

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dr11f1$6k9$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> troche mieszasz. Agnieszka zdaje sie pisala, ze niegrzecznego
> zachowania wsrod gosci nie wolno tolerowac. a to teraz opisujesz.
> "nam" chodzi o to, ze dziecko zachowuje sie poprawnie

Jeśli siedzi i chłonie wszystko jak gąbka i nie daje się przy tym namówić na
pójście do swojego pokoju, to też de facto zachowuje się poprawnie. A dla
mnie taka sytuacja jest niedopuszczalna w momencie, gdy rozmawiamy o
rzeczach, o których dziecko nie powinno słyszeć. Dlatego wiedząc z góry,
jaki będzie charakter spotkania często wcześniej uprzedzam, że nie będzie
żadnego parugodzinnego siedzenia i "uczestniczenia" w naszych rozmowach. A
potem to jedynie egzekwuję. M.in. prośbą (a jeśli to nie skutkuje, to
poleceniem) pójścia do swojego pokoju, co jest ni mniej ni więcej, jak tylko
wymaganiem przestrzegania wcześniej ustalonych zasad. Traumy nie zanotowano.
Rozumiem jednak, że u innych jest inaczej, ale trudno - nic na to nie
poradzę, że postępuję po swojemu, a mimo to jakoś wszyscy żyją i mają się
dobrze.

--
PozdrawiaM

338. Data: 2006-01-22 22:50:57

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> To nie znaczy również, że ja, Agnieszka, Joanna,
> Iwon(k)a, Nela, Puchaty, Siwa, Basia Z, Kasia Kulpa... itd. itd, na pewno
> mamy rację:)))

No co Ty, ja tam wiem, że mam rację.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

339. Data: 2006-01-22 23:03:25

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> No co Ty, ja tam wiem, że mam rację.

:))))
Anka

340. Data: 2006-01-22 23:33:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> W czym? W opinii, że jeśli dziecko rzuca się na ziemię w sklepie albo robi
> rejtana pod drzwiami, to znaczy, że jego potrzeby nie są zaspokajane? W
> ogóle, nigdy i żadne potrzeby?

Aż boję się pomyśleć skąd wytrzasnęłaś te "nigdy i żadne" potrzeby. Nie, nie
żadne. Te, o które tak żałośnie musi się w danym momencie dopominać. Ale i
tak wiem, że nie zrozumiesz.

Agnieszka

ÍřÂçĘÓĆľťáŇé ×âÓĂ
nowy ząb