Re: OC/AC wspólnie z rodzicem a Sprawny Dojazd??

From: "Romek" <romekatomek@neostrada..pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: OC/AC wspólnie z rodzicem a Sprawny Dojazd??
Date: Mon, 1 Dec 2008 17:55:31 +0100

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości
<<

> Obowiazkowe jest OC. AC jest dobrowolne, jak ktos lubi ryzyko.

e-Shrek prawdopodobnie mylisz sie !
pomijjac OC bo to wiadomo, ale
AC wlasnie jest obowiazkowe korzystajac z PFRON
(przynajmniej tak mi sie o uszo obilo)

> Tyle kosztuje obowiazkowy przeglad w stacji kontroli pojazdow. Dodaj do
> tego przeglad w serwisie, co 15.000 lub raz w roku. To oczywiscie mozna
> olac, ale ...

e-Shrek ... piszesz chyba o przegladach w nowym samochodzie,
bo to faktycznie taki przeglad jest obowiazkowy aby nie stracic gwarancji
ale mowa byla o samochodzie po przebiegu okolo 50.000km wiec w/w przeglady
o ktorych wspominasz odpadaja

> Zalezy co kupi.

nooo tu sie z Toba zgodze

> Tanie samochodu przy przebiegu 50000 moga byc juz niezle
> zajechane,

:-)))))) e-Shrek.... piszesz *MOG BYC JUZ NIEZLE ZAJECHANE*
noooo tak MOGA_ALE_NIE_MUSZA :-) porawda :-))))
(powiem tylko tyle ze trzeba_by_byc_katem aby dzisiejszy samochod zajechac
przy 50.000km)
Syrenke czy Trabanta zajedziesz napewno bo tam wal wytrzymywal 30.000km i do
wymiany lub szlif
ale to nie te czasy i nie te silniki :-))))

> a przynajmnije troche spraw eksploatacyjnych bede mialy do
> zrobienia (hamulce, amortyzatory, rozrzad, sprzeglo).

qrde e-Shrek nie zartuj.... przy 50.000km ???
nooo moze hamulce tzn. tarcze,okladziny ale to jest groszowa sprawa

> Jesli kupi auto z
> wyzszej polki to 50.000 nie bedzie duzo, ale tez koszt zakupu bedzie
> zdecydowanie wiekszy.

nooo tak ZGODA

> Ta spokojna jazda kolejne 150.000 do tych tanszych
> moim zdaniem sie nie odnosi ;-)

Tzn. tansze????

> Oczywiscie zakladasz, ze wszystko sobie sam zmieni ;-)

NIEEE
no wesSSSSSSSS filtr czy wymiane oleju moze spokojnie zrobic pan np. Jacek
lub sasiad
Ps. flaszke za 18zl kupisz i jeszcze z nim wypijesz :-)))))
iiiiiiiiiiii po kosztach :-)
nooo z tym ze rano jeszcze mineralna trzeba bedzie kupic ;-))))

> Dolicz do tego naprawy. Mowimy o samochodzie uzywanym, wiec zakladajac ze
> nic sie nie psuje nadl mamy:
> - amortyzatory,
> - rozrzad,
> - klocki,
> - tarcze,
> - wydech.

zakladajac ze exploatujemy samochod od 50.000 ->200.000km to :
- amortyzatory wymienimy 1x lub wogole
- rozrzad wymienimy 3x to z takim duzym plusem
- klocki 3x moze 4x wszystko zalezy od exploatacji i techniki jazdy
- tarcze zalozmy ze wymienimy komplet 1x
> - wydech hmmmm mozesz wymienic tylko 1x lub wogule to zalezy ile lat te
150.000km bedziesz robil

> Rocznie 7200 km, to bardzo maly przebieg.

to jest podany przebieg TEORETYCZNY
co NI_JAK ma sie do kosztu przejechanego km
w taxi lub prywatnym samochodem

> Jestes optymista ;-)

moze i tak jest ale .......... :-)

> Nie zapominajmy rowniez o utracie wartosci. im samochod nowszy tym ten
> czynni ma wieksze znaczenie.

Noo tutaj jest 100% ZGODY ale
cos_za_cos
noooo niestety jak pisalem wczesniej wygoda kosztuje

> Nie chce absolutnie nikogo zniechecac,

a ja odwrotnie (zachecac) boooo tak jak piszesz :

> posiadnie samochodu jest sporym
> ulatwieniem na co dzien, ale trzeba miec na uwadze rowniez ta druga
> strone. jakby nie patrzyl to samochod (prywatny) jest skarbonka, albo mamy
> co do niej wkladac, albo lepiej sobie darowac.

e-Shrek = BINGO ZGADZAM SIE Z TOBA :-))))))))))))

Pozdrawiam
Romek