Odp: OGŁASZAM WYNIKI

1. Data: 2003-02-21 23:49:58

Temat: Odp: OGŁASZAM WYNIKI
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z moich wyliczeń wynika, że pierwsze miejsce zajęła...
1. BRUKSELKA nie jada jej 12 osób
2. zupy (w tym rosół i szczawiowa) 10
2. nerki / płucka / móżdżek / podroby 10
3. wątróbka 9
4. owoce morza / ryby 8
5. krupnik 7 (jako oddzielna kategoria najbardziej znienawidzonych zup)
6. kaszanka / czernina 6
6. kasza gryczana 6
7. salceson 5
7. szpinak 5
8. kopytka 4
8. śledź 4 (też oddzielna kategoria znienawidzonych ryb, szczególnie w
oleju)
8. zupy owocowe 4
8. flaki 4
8. mleko i jego pochodne np. jogurt naturalny 4
8. miód 4
9. zupa mleczna 3
10. kalafior 3
11. koper 2
11. gorzka czekolada 2
11. parówki 2
11. fasolka po bretońsku 2
11. tatar 2
11. kalarepa 2
11. mięso krwiste 2
12. listę zamykają takie dania / produkty jak: świeży ogórek, gotowana
pietruszka i seler, rodzynki, mus z łososia i avocado, zielona sałata,
baleron, galaretki, budyń z kożuchem, kukurydza, oliwki, papryka, kasza
manna, ser biały, drób oraz ciasto z ryżu i cynamonu. 1

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-24 14:27:25

Temat: Re: Odp: OGŁASZAM WYNIKI
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-22 00:49, Kasia napisał(a):
> [...]
> baleron, galaretki, budyń z kożuchem, kukurydza, oliwki, papryka, kasza
> manna, ser biały, drób oraz ciasto z ryżu i cynamonu. 1

Rany boskie... Toc procz mozdzku i czerniny jadam wszystko... Co sobie o
mnie ludzie pomysla ;-D

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Lewczuk / Redakcja CD-Action

1. Data: 2003-02-25 10:41:47

Temat: Re: OGŁASZAM WYNIKI
Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Maciej L. <m...@c...com.pl> wrote:
> Dnia 2003-02-22 00:49, Kasia napisał(a):
>
> Rany boskie... Toc procz mozdzku i czerniny jadam wszystko... Co
> sobie o mnie ludzie pomysla ;-D

:)
Wiesz, ja podałam na mojej czarnej liście tylko kalafior, bo on mi się
najgorzej kojarzy, ale tak naprawdę to nienawidzę jeszcze mnóstwa innych
rzeczy. Jestem autorce strasznie wdzięczna za ten wątek, bo do tej pory
wydawało mi się, że to ja jestem jakiś straszny wyjątek, wyrodek, co to
taki wymyślaty i niczego nie je. Nagle okazało się, że jeszcze oprócz
mnie wiele innych osób czegoś nienawidzi jeść.

Elżbieta

1. Data: 2003-02-25 10:58:31

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-25 11:41, Elżbieta napisał(a):

> [...]
> taki wymyślaty i niczego nie je. Nagle okazało się, że jeszcze oprócz
> mnie wiele innych osób czegoś nienawidzi jeść.

Wiesz... Ja troche sie podlamalem, bo wiele osob strashliwie nienawidzi
rzeczy, ktore ja bardzo lubie... Trudno mi czasem sobie wyobrazic, ze
czegos mozna nie lubic, choc to w pelni akceptuje i nie zamierzam nikogo
sila namawiac ;-)
Poza tym znam kilka osob, ktore nie jedza czegos nie z niecheci tylko ze
wzgledow religijnych. Ale to juz calkiem inna sprawa...

1. Data: 2003-02-27 13:20:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 14:37:14 +0100, "Danka"
<d...@p...onet.pl> wrote:

>Zastanawiam się, czy do listy nie pasowałoby dodać jeszcze kożucha z mleka.
>Jest wstrętny i wiem, że nie tylko ja tak uważam.
>
>Co wy na to?
>Zagłosujecie?
>
>Danka

w ogole cieple mleko...im goretsze tym wiecej ujemnych punktow.

czy slimaki sa na liscie?

czy mozg jest na liscie?

czy owcze oczy sa na liscie?

czy zgnily sledz Agnieszki w Szwecji jest na liscie?

a anyzek?

Mama Borsuka, czyli Pierz - tesc Bozenki, bez walka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 13:45:02

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Danka" <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
b3l42l$3l5$...@n...onet.pl...
> [...]
mleka.
> Jest wstrętny i wiem, że nie tylko ja tak uważam.

O Boze... zapomnialam o tym obrzydlistwie...
(oczywiscie "de gustibus...":-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-02-27 14:17:07

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozg jest na liscie?
> czy owcze oczy sa na liscie?
> a anyzek?

pod tym sie podpisuje, a co do zgnilego sledzia ..... a jak on
wyglada....czy to metafora jakas?
Danka

1. Data: 2003-02-27 14:28:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 15:17:07 +0100, "Danka"
<d...@p...onet.pl> wrote:

>pod tym sie podpisuje, a co do zgnilego sledzia ..... a jak on
>wyglada....czy to metafora jakas?
>Danka

obawiam sie, z enie
metafora...Agnieszka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mama Borsuka, etc
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 21:10:30

Od: "Ania Nieszkowska" <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

> O Boze... zapomnialam o tym obrzydlistwie...
> (oczywiscie "de gustibus...":-)
>
> Ewcia
>
> --
> Niesz !