Re: ON a Płatny seks?

Data: 2004-09-17 07:39:55
Temat: Re: ON a Płatny seks?
Od: "budrys" <b...@t...de>

"Mr.FX" <m...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:cictkj$9nf$1@gate2.wlanet.wla.pl...

> Dziwki byly jak jeszcze europejska cywilizacja nie istniala.
> "Ziola" palono w czasach gdy przecietny "amerykanin" mial
> czerwona skore, murzyni zyli tylko w Afryce, a typowy
> europejczyk ganial z maczuga. Pierwsi geje o ktorych wiadomo
> zyli 2500 lat przed nasza era w Egipcie. W Chinach przed
> narodzinami Chrystusa powstawala poezja o homoseksualizmie.
> Co do bezrobocia to chyba lepiej aby tylko czesc ludzi byla
> bez pracy, niz wszyscy udawali ze pracuja jak w socjalizmie.
> Nastepnym razem zanim palniesz jakas glupote zastanow sie
> 3 razy...

Ja nie twierdze ze tego wszystkiego nie bylo.
Zasadnicza sprawa w tym watku jest to, ze w calym tym temacie
preferuje sie agencje towarzyskie jako rozwiazanie problemow
zycia seksualnego osob niepelnosprawny.
Przykro jest czytac jak mezczyzne stac tylko na dziwke.
Przykro jest czytac jak sugeruje sie rozwiazanie w tym temacie,
aby panstwo parcypowalo w koszty panienek z agencji tow.
kiedy ludzie nie maja co do gara wlozyc i umieraja z powodu
sytuacji w NFZ.
I przykro jest dyskutowac z ludzmi ktorych stac tylko na dziwke
z wlasnego wyboru.

Ktos tu niedawno napisal - nie chce mi sie tego szukac, brak czasu -
ze mozna byc inwalida, ale z HONOREM.

Czy zlewki z restauracji i innych stolowek to tez dobre rozwiazanie
dla zaspokojenia jednej z podstawowych potrzeb inwalidow?

Analogicznie, wracajac do tematu "ON a platny seks", widac ze tak.

Reasumujac, dajcie sobie nura w te odpadki - widocznie tylko na to
was stac - mezczyzni.

budrys
_________