Re: ON bez konczyn gornych i auto

1. Data: 1999-12-22 19:50:44

Temat: Re: ON bez konczyn gornych i auto
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

JCwielong napisał(a):

> Witam serdecznie ,
>
> Nie znajšc zainteresowania ON pozbawionych z takich czy innych przyczyn
> kończyn górnych a majšcych ochotę czy też potrzebę jeżdżenia samochodami
> chciałbym zapytać czy Waszym zdaniem interesujšce byłoby przedstawienie
> tegoż tematu na naszej stronie SaSo prowadzonej przez naszego kolegę
> Andrzeja Abraszewskiego.
> Pytam dlatego, że wišże się to z tłumaczeniem wielu tekstów niemieckich
> na język polski oraz dostarczenim do kraju materiałów informacyjnych z w
> / w tematu. Informacje te oparte sš na najnowszych osišgnięciach
> [...]

Jozek - po co pytasz? Sa w naszym kraju takie osoby i jesli w ogole o
jezdzeniu samochodem nie marza, to wlasnie dlatego, ze nie wiedza, ze cos
takiego jest realne! A poza tym - skoro wszedzie pieprzy sie, ze musimy
wkraczac do Europy to niech te pieprze wiedza, jak tam sie traktuje ON, co
sie dla nich robi (nie tylko z komercyjnego punktu widzenia). Doinformujmy
ich i siebie... i w ogole tzw. spoleczenstwo!
Nawiasem mowiac: gdyby ktos tak cos wymyslil, zeby niecalkowity slepiec mogl
poruszac sie pojazdem... Marzenie scietej glowy :-(

Pozdrawiam

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml