Pomocy......

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re: Pomocy......
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaleka" <a...@w...pl> napisał / wrote:

> Mam na imię Andrzej. Jestem na drugiej gr. inw.
> Nie mogę wychodzić z domu. Mieszkam na X p.
> Więc sprawiłem sobie kompa.
> Teraz dostałem od znajomego program mIRC, ale nie wiem co zrobić żeby
> działał. Znajomy wpadnie dopiero za 3 tygodnie bo wyjechał.
> Może ktoś na tej grupie mi pomoże co robić.
> Jestem zielony w tych sprawach.
> Pozdrawiam Andrzej
>

> Andrzeju!
W sprawie irca ci nie pomoge bo sama nie wiem jak to dziala ale zapraszam na czat dla

niepelnosprawnych zawsze po 22 zajrzyj na adres www.strony.poland.com/inwalidzi/
Innych grupowiców tez oczywiscie zapraszam (ponownie)
Agata Kopeć

3. Data: 2001-03-17 10:08:53

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Fri, 16 Mar 2001 23:39:33 +0100, osoba podpisująca
się: Kaleka <a...@w...pl>, w artykule:
<98u4o1$r5b$1@news.tpi.pl> napisała:

> [...]
> działał. Znajomy wpadnie dopiero za 3 tygodnie bo wyjechał.
> Może ktoś na tej grupie mi pomoże co robić.

Zajrzyj na stronę: http://pomoc.irc.pl/page32.html -- tam jest
opisane jak korzystać z mIRCa. A w ogóle cała strona
http://pomoc.irc.pl jest przydatna i warto ją przeczytać.

Ponadto warto zajrzeć na http://www.irc.pl

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

4. Data: 2001-03-17 19:35:10

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak jak już w sprawie irc to zapraszam wszystkich na kanał #inwalida w
godzinach pracy w okolicach godz. 9-15. (dni robocze)
Chwilowo mnie tam nie ma (urlop) ale od kwietnia non stop (prawie)

Wojtek_J

5. Data: 2001-03-17 19:50:14

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"NeoN" <r...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

Hej Neon:-)

> A tak jak już w sprawie irc to zapraszam wszystkich na kanał #inwalida w
> godzinach pracy w okolicach godz. 9-15. (dni robocze)
> Chwilowo mnie tam nie ma (urlop) ale od kwietnia non stop (prawie)

Dobrze, że nie jestem Twoim szefem Wojtku.
Miałbyś od kwietnia "non stop" już urlop - bezpłatny;-)))

pozdr. - Józek

6. Data: 2001-03-18 10:31:18

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> Dobrze, że nie jestem Twoim szefem Wojtku.
> Miałbyś od kwietnia "non stop" już urlop - bezpłatny;-)))
>
> pozdr. - Józek

To nie tak, Jozek
Pracuję z internetem non stop, taka praca wysylki przysyłki itp a irc to
tylko dodatek w wolnej chwili.
W.

7. Data: 2001-03-18 12:50:48

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"NeoN" <r...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam serdecznie.

> To nie tak, Jozek
> Pracuję z internetem non stop, taka praca wysylki przysyłki itp a irc to
> tylko dodatek w wolnej chwili.

Nie będę tego tematu rozwijał ale będąc szefem jakiejkolwiek firmy,
płacę pracownikowi za pracę której celem jest osiągnięcie
konkretnych efektów ekonomicznych mojej firmy.
Z tych to efektów buduje się i zależny jest Twój zarobek.
W tym procesie czas pracy i efektywne jego wykorzystanie decyduje
o efekcie końcowym - zysku.
Wszysto inne, co w tym czasie ma miejsce a nie jest związane z przynoszeniem
firmie zysku jest nie w porządku w stosunku do pracodawcy.
Nikt mnie nie przekona, że irc - owanie, nawet w Twoim przypadku,
w czasie pracy jest OK.
Przykro mi Wojtku, mimo iż jesteś moim kolegą, nie popieram tego a wręcz
będę takie coś tylko krytykował.

Napić się natomiast piwa z Tobą - będą popierał - boś dobry chłop
i piwo jest dobre, aczkolwiek nie każde:-)
Myślę oczywiście o piciu piwa.......po pracy:-)

pozdr. - Józek

8. Data: 2001-03-18 14:28:46

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Tak, Jozku , masz racje :-)
i w temacie piwa i w temacie pracy.

pozdrawiam
Arek

9. Data: 2001-03-18 18:26:15

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pełni zgadzam się z Tobą jak najbardziej, lecz nie zaniedbuje swoich
obowiązków. Wykonuje to co do mnie należy. Jestem w internecie bo to do
mnie należy, a przwebywanie na irc wcale mnie nie odrywa od mojej pracy

> Napić się natomiast piwa z Tobą - będą popierał - boś dobry chłop
> i piwo jest dobre, aczkolwiek nie każde:-)

Tu też muszę sie zgodzić w 100%
> Myślę oczywiście o piciu piwa.......po pracy:-)
>
> pozdr. - Józek
:)

Wojtek

10. Data: 2001-03-19 19:21:52

Od: "Magdalena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaleka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> działał. Znajomy wpadnie dopiero za 3 tygodnie bo wyjechał.
> Może ktoś na tej grupie mi pomoże co robić.

Cześć Andrzej !!!!!!
A kto nie bywa nowicjuszem??? Wszyscy jesteśmy z początku i zieloni, i
niebiescy :)))))))
Mam na imię Magdalena.Mam 21 lat.
Chcę Ci tu jakoś pomóc, bo IRC to cudowna sprawa, żeby ludzi fajnych poznać
!!! IRCuje juz od 2 lat i poznalam super ludzi.Jestem na grupie nowa, bo nie
miałam do czynienia z ludźmi niepełnosprawnymi itp.Ale bardzo lubię pomagać
ludziom, a od roku także jestem niepełnosprawna, i w końcu udało mi się
znależć grupy, gdzie tacy ludzie się 'spotykają'.Na IRC jest bardzooooo dużo
kanałów.Nie wiem, czy jest jakiś kanał dla ludzi niepełnosprawnych.Możliwe
że jest, ale ja nie szukałam.Zapytam, poszukam.Jeżeli uda Ci się uruchomić
mIRC, to możesz mnie na nim znaleźć na #Madziulka (# - taki znaczek oznacza
kanał w świecie mIRC ).Tyle, że ja IRCuje w piątki i soboty wieczorem.Jak
czegoś nie zrozumiesz, co Ci tu napiszę, to pytaj mnie, nawet na mojego
maila.Bo jak tu widzę, nie można przesyłać graficznych rzeczy na grupę, a ja
bym Ci pokazała jak skonfigurować mIRC, wysyłajac zdjęcie.

więc mIRC ma takie zasady działania....:

- od początku.. jeśli klikniesz prawym klawiszem na jakimś pasku to pojawia
się zazwyczaj menu wyboru .. można sobie klikając na "select" wybrać kolor
tła.. to tak dla fajniejszego wyglądu
- naciśnij FILE/OPTIONS w tym programiku , pojawi się okno konfiguracji,
naciskając z lewej stronki na "Connect" będziesz musiał dodać polskie
servery.To nic trudnego !!! Wybierasz w "irc server' Polskę.Naciśnij
'Add' , pojawi sie okienko. Widzisz????
w 'description' wpisz Lublin
w 'IRC server' wpisz lublin.irc.pl
w 'Port(s)' wpisz 6667
w 'group' - Polska
i naciśnij OK
potem możesz dodać server Wrocław, Warszawa, Kraków, tyle że w 'IRC server'
będzie odpowiednio :
wroclaw.irc.pl, warszawa.irc.pl, krakow.irc.pl rozumiesz ??? myślę że
tak :-)
- wpisz w 'E-mail address' swojego maila, a w 'Nickname' swoje pseudo
jak chcesz się zwać np Andrzej.Czasem się zdarza, że już istnieje taka osoba
na IRC (właśnie w danej chwili) więc wpisz w 'Alternative' inne pseudo np
Andy
- w opcjach "perform" masz to co ma wykonywać program po połączeniu się,
żeby wpadal odrazu na kanały, które Ty chcesz, np wpisz #Madziulka #Zamosc
#Warszawa itp (nie wiem z jakiego miasta pochodzisz)
- menu programu wybierając "TOOLS/ADRESSESS" lub po wciśnięciu ALT+B pojawi
się "książka
adresowa" klikając na karcie "notify" możesz wpisywać nazwy nicków osób, o
których przybyciu chcesz być informowany (informacje zazwyczaj pokazują się
w oknie "status"), zaznaczasz "fajeczką" ENABLE NOTIFY i wpisujesz w okienko
NICKA osoby... np wpisz Madziulka no więc wpisujesz i klikasz "add" ..
- DCC send file... - wysyłanie plików..... możesz rozmawiać z kimś i nawet
przesyłać pliki, np swoje zdjęcie itp
- DCC chat... - sluży do bezpośredniego kontaktu z osobą... tzn ze nie
musicie siedzieć na żadnym kanale czy rozmowie.. bierzesz CHAT z jakąś osobą
i nawet padnięcie serwera IRC nie przeszkodzi.... jest to stale
połącznie..bezpośrednie ..

To takie najważniejsze sprawy, które nie są chyba takie zawiłe co??? Wiem,
że z początku wyda się to czarną magią, ale szybko to opanujesz i jeszcze
pokochasz ircowanko :-) A potem innym będziesz tłumaczył, że to
pestka )hihihi(

a teraz komendy... wpisujesz je w dowolnym okienku ale poprzedzając znakiem
"/"
więc..
/j lub /join Krakow - wchodzisz na kanal Krakow..
/part Madziulka "info" - wychodzisz z kanalu.. jesli wpiszesz jeszcze coś w
miejsce "info" (nie musisz) to wychodząc pokaże się komentarz np:
madziulka has left #zamosc (ale tu u was nuda......) - to w nawiasie to
komentarz ...
/uwho Madziulka pojawią Ci się dokladne informacje na temat osoby.... (jak
się nazywa, gdzie siedzi, e-mail, czy gdzieś wyszedł )
/nick "nowy nick" zmieniasz swojego nicka.. tyle że nie działa jeśli się
łączysz przez TPSA
/whois "nick" coś jak 'uwho' tylko mniej informacji
/q lub /query "nick osoby" - rozmawiasz z jakąś tam osobą, o której wiesz
że jest ale nie wiesz gdzie (np notify Ci pokazuje, że jest Madziulka na IRC
wpisujesz /uwho Madziulka a tu Ci pokazuje że nigdzie nie siedzę....
wpisuesz /q
Madziulka i gadasz ze mną...:)))
/quit "jakis tam powod" wychodzisz zupelnie z IRCa... z jakimś tam
powodem..np:
madziulka has quit IRC (fajnie sie z wami gada ale musze isc spac)

Ojojoj, ale duuuuuuuużżżżżoooooo tego, co? ;-) Pytaj, jak chcesz, chętnie
pomogę, wyjaśnię lepiej, bo fajowo, by było spotkać także na IRC osoby
niepełnosprawne !!!

Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie !!!!!!!
Miłego dniaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!

Madzia

PS.Na IRCu miewam też nick Madlinka, bo często Madziulka=nick jest już
zajęty przez jakiegoś innego ircomaniaka.

-------
m...@p...onet.pl
www.madziulka.prv.pl

"Człowiek na tyle jest wart, na ile może pomóc drugim !!! "
-------

Re:\"Spróbujmy razem\",TVP,sob.7.30 rano-napiszemy?
SUPER KONFERENCJA W WARSZAWIE
Kara smierci powinna byc przywrocona !
LEKARZE TO MORDERCY BO ...
Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?