Re:\"Spróbujmy razem\",TVP,sob.7.30 rano-napiszemy?

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re:\"Spróbujmy razem\",TVP,sob.7.30 rano-napiszemy?
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie bym podpisała się pod listem do prezesa TVP ale z jakiś
niezrozumiałych dla mnie względów nie udaje mi się to?
Mam więc prośbę do tworzących ten list wpiszcie mnie tam bo popieram ta inicjatywe.
Moje dane-Agata Kopeć-Gliwice a...@w...pl
Pozdrawiam
Agata
P.S.Mam nadzieje że moja prośba jest mozliwa do zrealizowania!

2. Data: 2001-03-21 19:28:20

Temat: Re: Re:\"Spróbujmy razem\",TVP,sob.7.30 rano-napiszemy?
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam więc prośbę do tworzących ten list wpiszcie mnie tam bo popieram ta
inicjatywe.
>Moje dane-Agata Kopeć-Gliwice a...@w...pl

Zrobione. Jestes na 60. pozycji.
TG

3. Data: 2001-03-22 08:56:44

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gumny napisał(a):

> Zrobione. Jestes na 60. pozycji.
> TG
Jeśli to możliwe to proszę mnie też dopisać.
Wojciech Jabłoński Białystok

dzięki z góry :-)

SUPER KONFERENCJA W WARSZAWIE
Kara smierci powinna byc przywrocona !
LEKARZE TO MORDERCY BO ...
Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?
Prośba o pomoc