Spotkanie "Ustroń 2001"

2. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re: Odp: Spotkanie "Ustroń 2001"
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Szymonie!
Ja nigdzie nie napisałam że te 50 złotych to był całkowity koszt mojego pobytu na
Marurach-są przecież sponsorzy,PFRON...
Sądze ze skoro nam sie udało znależc sponsorów to organizatorom Ustronia tez sie uda,
chociaż dalej twierdze ze sa tansze osrodki niz ten w Ustroniu rowniez przystosowane
dla osob niepelnosprawnych.Pozdrawiam
Agata

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re: Spotkanie \"Ustroń 2001\"
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> napisał / wrote:

> [...]
> ZYSK i nie mozna liczyc na wieksze znizki tylko dlatego ze jest sie ON. Ja
> moge tyle zaplacic, ale to i tak nie jest najwazniejsze, bowiem wszyscy
> bedacy na spotkaniu Ustron2000 podkreslaja, ze dyrekcja hotelu byla bardzo
> przychylna dla ON. Dla mnie to jest najwarzniejsze - dobra obsluga, za ktora
> trzeba zaplacic. A koszt dobowy jest normalny, nie wiem w jakim osrodku o
> porzadnym standardzie zaplacisz mniej.
> pozdrawiam
> R.T
>
> Wybacz Radku ale nie mogę się z Tobą zgodzić-ostatnio spędziłam tydzień w Giżycku i

oprocz dobrych warunków w przystosowanych domkach,3 posilków dziennie miałam przez
cały
czas do dyspozycji omegę na której mogłam pływać a wszystko to za 50 złoty za cały
tydzień.Da się jednak!
Pozdrawiam
Agata

3. Data: 2001-01-14 19:31:45

Temat: Spotkanie "Ustroń 2001"
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Chciałbym wszystkich poinformować, że rozpoczęliśmy przygotowania do
organizacji spotkania ON korzystających z internetu. Dobrze by było gdyby
w tym spotkaniu udział wzięli również koleżanki i koledzy z innych list
dyskusyjnych związanych ze środowiskiem i problematyką ON.

Biorąc pod uwagę doświadczenia z spotkania “Ustroń 2000”, pozostawiamy sobie
przez podanie tej informacji już teraz, duży zapas czasu na dopracowanie
szczegółów - liczymy na współpracę wszystkich zainteresowanych, którzy będą
mieli ochotę przybyć na spotkanie.

A teraz konkrety:

1. Miejsce spotkania - Ustroń Śl. k/ Bielska - Białej

2. Zakwaterowania – hotel “Magnolia”

3. Termin spotkania – 19.07 do 22.07.2001

4. Koszty spotkania – 72,25 zł / dobę z pełnym wyżywieniem

5. Program spotkania

ad.1

Z wielu względów praktycznych, pod kątem potrzeb ON (szczególnie na wózkach),
wzorem ubiegłorocznego zjazdu, spotkać się możemy w pięknych górach Beskidu
Śląskiego, niedaleko naszej granicy z Czechami. Wśród tych to gór leży miasto
Ustroń znane ze swojego statusu turystyczno – sanatoryjnego jak i innych uroków.

ad.2

Hotel “Magnolia” sprawdził się w ubiegłym roku jako bardzo dobre miejsce
do tego typu spotkań. Dyrektor tego obiektu, Pan Piotr Gońda jak i cały tam
pracujący personel świetnie rozumieją potrzeby środowiska ON. O czym na własnej
skórze przekonaliśmy się jako uczestnicy zjazdu “Ustroń 2000”.

ad.3

Termin spotkania 19-22 lipca 2001 ujmuje sam pobyt. Osobom z dalszych
krańców Polski postaramy się zapewnić bezpłatne noclegi z 18 na 19 lipca
jak i z 22 na 23 lipca. Przedłużenie naszego pobytu również nie powinno
być problemem o ile będą chętni na dłuższy pobyt. Można także sobie załatwić
indywidualnie przedłużyć pobyt w hotelu.

ad.4

Z ustaleń z Panem Gońdą wiemy, że doba pobytu z pełnym wyżywieniem w jego
hotelu kosztuje 85 zł od 1 osoby. Nasze środowisko internetowe ON ma jednak u
Pana dyrektora 15% - tową zniżkę. Proponujemy na starcie brać pod
uwagę 72,25zł / dobę dla jednej osoby z pełnym wyżywieniem.
A posiłki w "Magnolii" są super.

Oczywiście poczynimy starania by te koszty obniżyć poprzez znalezienie
sponsorów lub inne źródła dofinansowania. Jeżeli się to uda to zaoszczędzone
środki będzie można przeznaczyć np. na przedłużenie pobytu. Na przykład zeszłym
roku dzięki POPON - Katowice koszta ubiegłoroczne udało się częściowo obniżyć.

ad.5

Na pewno będzie wspólne ognisko, pieczenie kiełbasek czy “Żywiec” dla smakoszy.

Nie ma żadnych problemów aby zorganizować sobie wspólną zabawę. Będzie czas na
dyskusje
przy kawie. Kolega Józka – Witek Mackiewicz (przewodnik górski) zabierze
chętnych na wypad w
góry (wycieczka samochodowa). Przygotowuje w tym temacie propozycję dla
wózkowiczów.

Dla tych którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności w posługiwaniu się PC
możemy
przygotować np. kursik: “Budowanie witryn”, Chat itd. (czekamy na Wasze
propozycje).

Chętnych na spędzenie wspólnie paru dni w Beskidach prosimy o zgłoszenie swego
udziału według
ankiety zamieszczonej na stronie: http://www.proinfo.pl/ustron2001 na adres
u...@p...pl

Treść ankiety:

1. Imię Nazwisko

2. Adres

3. Adres e-poczty

4. Telefon, telefon komórkowy (np z zaznaczeniem że tylko do SMS)

5. Osoba(y) towarzyszące

6. Wymogi sprzętowe (sprzęt rehab. Np. podnośnik itp.)

7. Inne potrzeby ułatwiające pobyt.

8. Określenie pomocy przy transporcie do i z Ustronia

Powyższe dane pozwolą nam na przygotowanie odpowiednich warunków
technicznych tak abyście mogli w pełni korzystać z ośrodka i nie
czuć się skrępowani. Ponadto w/w dane dot. rezerwacji miejsc w hotelu
i są informacją dla personelu i organizatorów w doborze właściwie
wyposażonego pokoju ( wanna, prysznic, dodatkowe ułatwienia).

w imieniu organizatorów

Jacek Kruszniewski

4. Data: 2001-01-15 08:54:18

Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysł jest fajny,jst tylko jedno ale....
Chodzi mi o kwestie finansowa-jak policzylam te 4 dni kosztowałyby mnie prawie 300
złotych-to prawie cała moja renta...
Gdy proponowałam spotkanie Sylwestrowe ktoś mi napisał że wszystko zależy od
kosztów.Ja
to rozumie!
Czy możliwe jest że koszty tego spotkania ulegną jeszcze obniżeniu?

5. Data: 2001-01-15 09:08:52

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak napisałem:

> [...]
> roku dzięki POPON - Katowice koszta ubiegłoroczne udało się częściowo obniżyć.

Będziemy starali się to obniżyć i znaleźć sponsora, wiem że to nie jest tanio,
ale chodzi o to aby ci co mają największe trudności w poruszaniu się czuli się
najlepej i mogli poruszać się po hotelu, bo tam sa odpwiednie warunki.
Nie każdy jest w stanie wejść wyjść z namiotu itd.

Jacek K.

6. Data: 2001-01-15 09:11:06

Od: "Bodzio" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście jestem zainteresowany tym spotkaniem. Będzie można oderwać się
na trochę od życia codziennego i mam nadzieję, że się tam spotkamy.
gorąco pozdrawiam
Bodzio

Bogusław Troczewski
tel. +48 501-752-168
:)))
UIN: 40132941
gadugadu: 474112
------------

7. Data: 2001-01-15 13:37:38

Od: "Bodzio" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z Tobą Agato, że jest to droga impreza, ale miejmy nadzieję, że
znajdzie się jakiś sponsor. Ja oczywiście chciałbym się z wami wszystkimi
spotkać, ale masz rację licząc. Ja za 300 zł w Zakopanym mam kwaterunek bez
wyżywienia na 10-12 dni. Miejmy nadzieję, że koszty się zmniejszą. W kńcu do
lipca jest jeszcze troszeczke czasu
pozdrawiam
Bodzio

Bogusław Troczewski
tel. +48 501-752-168
:)))
UIN: 40132941
gadugadu: 474112
------------
Użytkownik Agata Kopeć <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93uh7k$vvd$...@i...cnt.pl...

8. Data: 2001-01-15 15:15:47

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WITAM WSZYSTKICH!!!

COZ MYSLE,ZE Z CHECIA I OCHOTA POJECHALIBYSMY Z RAFALEM,ALE WSZYSTKO
ZALEZY OD FINANSOW ORAZ CHWILKI CZASU,GDYZ PLANUJE W LIPCU POPRACOWAC
NIECO.POZA TYM WIEM,ZE JEZELI PRZYJADE TO TYLKO Z RAFALEM,WIEC MUSZE SIE Z NIM
JESZCZE SKONSULTOWAC,ALE JEZELI ON BEDZIE CHCIAL JECHAC TO NA 100%PRZYJEDZIEMY.
OGOLNIE TO ZNAJAC ZYCIE PRZYPADNIE MI STATUS OSOBY TOWARZYSZACEJ,ALE TEZ
CHCE SIE ZE WSZYSTKIMI SPOTKAC NO I NAUCZYC SIE TROCHE WIECEJ O ZYCIU.

POZDRAWIAM
pszczolka

-----------------------
e:mail
p...@o...pl
tel.kom.501807440

9. Data: 2001-01-15 15:27:21

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam,

> Pomysł jest fajny,jst tylko jedno ale....

Zawsze jest jakieś ale;-)

> Chodzi mi o kwestie finansowa-jak policzylam te 4 dni kosztowałyby mnie
prawie 300
> złotych-to prawie cała moja renta...

Wczoraj, przed podaniem przez Jacka informacji na GRUPE rozmawiałem
telefonicznie
na temat tegorocznych kosztów naszego pobytu w Ustroniu z dyr. "Magnolii"
Piotrem Gońdą.
W szczegółach sprawa przedstawia się następująco:

1.

Termin: 18 - 22 lipca 2001

Koszt jednej doby pobytu + wyżywienie bez zniżki 15% - ej:
Nocleg = 50 zł
Sniadanie = 13 zł
Obiad = 15 zł
Kolacja = 7 zł
-----------------------
Razem = 85 zł / dobę + wyżywienie

2.

Jacek napisał :

> .... Nasze środowisko internetowe ON ma jednak u
> Pana dyrektora 15% - tową zniżkę.

Czyli:

Nocleg 50 zł x 15% = 42,50 zł
Sniadanie 13 zł x 15% = 10,75 zł
Obiad 15 zł x 15% = 12,75 zł
Kolacja 7 zł x !5% = 5,95 zł
-----------------------
Razem = 71,95 zł / dobę + wyżywienie

W ubiegłym roku za jeden dzień pobytu mieliśmy ustaloną kwotę 75zł / dobę z
wyżywieniem.
Tylko dzięki niespodziewanemu sponsoringowi POPON - Katowice w osobie Pana
Leszka
Marażewskiego udało się nam znacznie zmniejszyć koszta pobytu każdego
uczestnika.

3.

Indywidualnie, istnieje na dzień dzisiejszy jedynie możliwość rezygnacji z
posiłków
hotelowych czy też ich części i przejście na wyżywienie prywatne.
Nie wyobrażam jednak sobie ON będącego np. na wózku i ganiającego na zakupy
czy posiłek na miasto.
Niemniej jednak taka możliwość istniała w tamtegorocznym spotkaniu jak i w
tegorocznym.

> Gdy proponowałam spotkanie Sylwestrowe ktoś mi napisał że wszystko zależy
od kosztów.Ja
> to rozumie!

To dobrze.
Hotel "Magnolia" jak każda tego typu jednostka musi przynosić zysk ze swojej
działalności.
Przekroczenie pewnej granicy rachunku ekonomicznego powoduje straty, itd.
Pan Gońda właśnie proponując nam to co wyżej, stoi już na tej granicy i nie
może jej
przekroczyć.

> Czy możliwe jest że koszty tego spotkania ulegną jeszcze obniżeniu?

Na dzień dzisiejszy nie.
Tylko jakiś sponsor mógłby te koszta zmniejszyć.

> Bardzo bym chciała się z wami spotkac ale za ta kwote ja moge spedzić
ponad tydzień na
> Mazurach żeglując.

A ja ten czas w Hiszpanii, Szwajcarii, Słowacji czy Bieszczadach u
"amazonisa" lub itd.
Widzisz Agato w życiu zawsze trzeba wybierać. Ja wybrałem Ustroń bo mam tu
paru
przyjaciół na GRUPIE z którymi chcę ...i się spotkam.

pozdr. - Józek

10. Data: 2001-01-15 17:24:16

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

JC napisał(a):

> "Agata Kopeć" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> Witam,

> Zawsze jest jakieś ale;-)

Bez tego demokracja błaby niepotrzebna :-D. Gdyby nie było ale.

> Wczoraj, przed podaniem przez Jacka informacji na GRUPE rozmawiałem telefonicznie
> na temat tegorocznych kosztów naszego pobytu w Ustroniu z dyr. "Magnolii"
> Piotrem Gońdą.
> W szczegółach sprawa przedstawia się następująco:
>
> 1.
>
> Termin: 18 - 22 lipca 2001
>
> Koszt jednej doby pobytu + wyżywienie bez zniżki 15% - ej:
> [...]

Czyli będąc w miarę samodzielnym z własnym prowiantem jest to już 42,50 zł

> [...]
> Pan Gońda właśnie proponując nam to co wyżej, stoi już na tej granicy i nie

Niestety tak to jest - nie można zejść poniżej kosztów, zwłaszcza gdy jest się
tylko dyrektorem a nie właścicielem. A i w tym drugim przypadku trzeba się
liczyć.

> A ja ten czas w Hiszpanii, Szwajcarii, Słowacji czy Bieszczadach u
> "amazonisa" lub itd.

I jeszcze wiele innych miejsc - Wiedeń z noclegiem w Czechach, ciekawe kampingi,
dużo by tu wymieniać.

Bodzio napisał:
> Ja za 300 zł w Zakopanym mam kwaterunek bez
> wyżywienia na 10-12 dni. Miejmy nadzieję, że koszty się zmniejszą. W końcu do
> lipca jest jeszcze troszeczke czasu

tak tylko taka kwatera zazwyczaj jest na "górce" - a schody to są schody.
Tutaj jest wina, podjazd, toalety w pokojach - niestety za takie wygody
trzeba płacić.

> Widzisz Agato w życiu zawsze trzeba wybierać. Ja wybrałem Ustroń bo mam tu paru
> przyjaciół na GRUPIE z którymi chcę ...i się spotkam.

Na tym polega wybór :). Czasem jest trudny i nie zawsze opłacalny finansowo :-).
Ale czy tylko pieniądze się liczą - do lipca mamy ponad 1/2 roku - można sobie
trochę odłożyć.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

Potrzebujesz cudu?
polecam
Pomocy......
Re:\"Spróbujmy razem\",TVP,sob.7.30 rano-napiszemy?
SUPER KONFERENCJA W WARSZAWIE