OPTYMALNI-Badania

21. Data: 2002-11-22 20:06:33

Temat: Re: [offtopic] OPTYMALNI-Badania
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saman_tha" <s...@p...fm> wrote in
news:arlb3b$dst$1@news.tpi.pl:

> dziewczyna napisala na grupe dieta bo wiedziala ze TU wlasnie
> znajdzie odbiorcow (DO)
> W skrocie wyjasnila co chce zrobic.
> W skrocie, bo nie jest to grupa nt. metodologii, czy prac
> dyplomowych, czy tez metod przeprowadzania badan naukowych.

Jakbym był złośliwy, to bym powiedział, że zamieszczanie tu
ogłoszeń jest sprzeczne z opisem i kwalifikuje się do abuse, a
'optymalnych' można znaleźć na ich liście. Ale nie będę...

> Ten list to sygnal, zeby zglosili sie optymalni.
> Reszte podejrzewam wyjasnia sobie "na osobnosci"

Skoro już temat się zaczął, to można go leciutko pociągnąć i
wypytać o kilka inetersujących rzeczy, zwł. że zainteresowanych
metodyką może być wiącej (mnie np. interesuje z którymi normami będzie
porównywać: wg. K czy normalnymi?), a badająca może zyskać kilka
ciekawych wskazówek.

> Jesli interesuje was jej metodologia to piszcie do niej na priv!
> Jaki chce cel osiagnac? Na priv!
> dowody? - na priv!

Ogłoszenia? Na priv/stosowną grupę!

> A skad ty wiesz jaka jest wiedza tej dziewczyny?
> Przeciez to moze byc np. dr albo prof.
> skad wiesz ze dziewczyna nie jest w tej dziedzinie fachowcem?

Oczywiście, Tobie bardzo będzie przeszkadzało, jak przy okazji
zamieszczania ogłoszenia odpowie na kilka pytań.

ps. Co do napotkanego 'ja wyrazilam swoja opinie, probujac powstrzymac
cie od dalszego spamowania.', to też się załatwia na priv, dear 'wanna
be sheriff'.

--
/**** Gnasz na oślep, biedny błaźnie, ****\
***** Za wyśnionym gonisz łupem. *****

22. Data: 2002-11-22 20:44:30

Temat: Re: OPTYMALNI-Badania
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article arlhca$ldn$...@n...tpi.pl, Jan Werbiński at
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl wrote on 22/11/02 16:10:

> Użytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> Gosiu, zapomniałaś o grupie kontrolnej. Bez niej narażasz się na to, że będą
> niewiele warte.
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~

ale to nie ja prowadze te badania
--
*gosia*

23. Data: 2002-11-23 16:53:31

Od: "kasia" <k...@r...rz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a co to znaczy wg. ciebie ,ze ktoś jest fachowcem w jakiejs dziedzinie??
> masz bardzo niskie kryterium bycia fachowcem,student V roku jest tylko
> studentem i ciezko mówic ,ze jest juz fachowcem w jakiejs dziedzinie.
> z reszta opini zgadzam sie :)

student V roku moze byc fachowcem w jakiejsc dziedzinie
i nie zgadzam sie ze jest tylko studentem
NIE GENERALIZUJMY - powtarzam to juz po raz ktorystam!
Tak jak na V roku studiow sa tumany tak sa rowniez osoby wybitne.
Wiem to, bo spotykam sie z tym codziennie.

Monika moze (nie musi) byc wlasnie ta wybitna oobistoscia.
Nie nam ja oceniac!
Bronie ja tylko dlatego, ze nic o niej nie wiemy, wiec skad informacja, ze
nie potrafi czegos tam zrobc?

to wszystko
Saman_tha

24. Data: 2002-11-23 17:08:57

Od: "kasia" <k...@r...rz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:arm68q.3vgbe4h.1@roses.of.many.colours...
> "Saman_tha" <s...@p...fm> wrote in

> Jakbym był złośliwy, to bym powiedział, że zamieszczanie tu
> ogłoszeń jest sprzeczne z opisem i kwalifikuje się do abuse, a
> 'optymalnych' można znaleźć na ich liście. Ale nie będę...

alez oczywiscie!
Powinna wejsc na grupe optymalnych.!
Ale moze nie wiedziala ze tacy istnieja.
Pierwszy blad mozna wybaczyc a nie zaraz do "abuse" ....boze!!!!!!!!!
a moze od razu " na smierc"

> [...]
> metodyką może być wiącej (mnie np. interesuje z którymi normami będzie
> porównywać: wg. K czy normalnymi?), a badająca może zyskać kilka

jesli to dotyczy diety czemu nie?

> Ogłoszenia? Na priv/stosowną grupę!

zgadzam sie. Ale nie linczuje.. bo mogl to byc pierwszy raz...pierwszy blad

> Oczywiście, Tobie bardzo będzie przeszkadzało, jak przy okazji
> zamieszczania ogłoszenia odpowie na kilka pytań.

mam wrazenie ze ta grupa podzielila sie na kilka mniejszych.
Wsrod nich jest jedna podgrupa - coraz liczniejsza, ktora swoje kompleksy wy
ladowuje na innych.
Tzn. Pojawia sie ktos nowy i pyta: "jaka diete..........." zamiast
odpowiedziec grzecznie: wimy, zapraszamy do poczytania... " to osoby z tej
"podgrupy" natychiast rzucaja sie na niego z pazurami (przypominam o
kompleksach) i natychmiast odpowiadaja:
"ty jestes glupi, nic nie umiesz, jestes debil"
Przerysowalam to specjalnie, by nie podawac nazwisk, czy nickow.
Ale sens zachowalam.
te osoby w rzeczywistosci okazalyby sie tchorzami, i "boidupami"
Doskonale o tym wiedza dlatego tu wyzywaja sie, umyslac ze ukrywaja swoje
slabosci.

szczerze mowiac meczy mnie juz ta "podgrupa".

I od dzis nie bede odpowiadala na posty tych osob (o ile wogole pozostane
tutaj)
Mozecie nie wysilac sie i nie pisac "jak ci sie nie podoaba to spadaj" bo ja
na pewno nie odpowiem. Tak wiec jakies durne posty bedza tylko potwierdzenie
moich slow.

Do kogo to pisze?
Kazdy wie :))))))))))

Saman_tha zmeczona

25. Data: 2002-11-24 08:13:56

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@r...rz.pl> napisał w wiadomości

> Bronie ja tylko dlatego, ze nic o niej nie wiemy, wiec skad informacja, ze
> nie potrafi czegos tam zrobc?

Należało by też uświadomić Jankowi, że studenci prace badawcze robią pod
nadzorem opiekunów - naukowców.

Pozdrawiam
Leszek

26. Data: 2002-11-24 17:57:59

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@r...rz.pl> wrote in news:arockf$1n4$2@news.rsk.pl:

> alez oczywiscie!
> Powinna wejsc na grupe optymalnych.!
> Ale moze nie wiedziala ze tacy istnieja.

Nie wiedziała, że istnieją optymalni, ale chciała robić o nich
badania? Jesteś pewna, że to chciałaś napisać?

> Pierwszy blad mozna wybaczyc a nie zaraz do "abuse"

No właśnie. Tak samo można krótko podyskutować na temat ankiety,
której tematem jest jedna z diet omawianych na grupie i
zainteresowanych jest sporo. A nie 'Na priv!'

> ....boze!!!!!!!!! a moze od razu " na smierc"

No właśnie nie wiem, czemu tak o tym privie krzyczałaś...

> jesli to dotyczy diety czemu nie?

No właśnie. Nie rozumiem, czemu krzyczysz o tym privie. Wątek Cię
nie interesuje, to filtruj. Uważasz, że ktoś spamuje - do abuse (albo
na priv). Bo póki co, najwięcej krzyczysz i _zupełnie_ nie na temat.

> zgadzam sie. Ale nie linczuje.. bo mogl to byc pierwszy
> raz...pierwszy blad

Tyle, że czepiłaś się niewłaściwych osób. Zamiast zwalczać
przyczyny offtopica (pierwszy post w wątku), krzyczysz na ludzi,
których ankieta zainteresowała i którzy chcą się dowiedzieć więcej.

> Tzn. Pojawia sie ktos nowy i pyta: "jaka diete..........." zamiast
> odpowiedziec grzecznie: wimy, zapraszamy do poczytania... " to
> osoby z tej "podgrupy" natychiast rzucaja sie na niego z pazurami

Wiesz... 'Tu jest Usenet, tu się walczy!' Głaskanie jest gdzie
indziej. ;-)

> (przypominam o kompleksach) i natychmiast odpowiadaja:
> "ty jestes glupi, nic nie umiesz, jestes debil"

Głupi? Debil? M-ID poproszę, bo chyba sporo postów ginie po
drodze do mnie.

> Przerysowalam to specjalnie, by nie podawac nazwisk, czy nickow.
> Ale sens zachowalam.

Chyba odbierasz to inaczej. Na mój gust jesteś przewrażliwiona i
nie trawisz _żadnej_ krytyki. I do tego sama uważasz, że Ty masz prawo
zwracać ludziom uwagę na forum grupy, ale innym nie wolno...
Przynajmniej tak wynika z tego, co piszesz.

> I od dzis nie bede odpowiadala na posty tych osob (o ile wogole
> pozostane tutaj)
> Mozecie nie wysilac sie i nie pisac "jak ci sie nie podoaba to
> spadaj" bo ja na pewno nie odpowiem.

Jak zwykle zapowiadasz, że 'nie ciągniesz tematu', żeby Twoje
było na wierzchu.

> Tak wiec jakies durne posty
> bedza tylko potwierdzenie moich slow.

Bo tylko Ty masz rację, w dodatku zawsze i w ogóle nie ma o czym
dyskutować. Prawda?

27. Data: 2002-11-25 09:33:46

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kasia" <k...@r...rz.pl> napisał w wiadomości

> Należało by też uświadomić Jankowi, że studenci prace badawcze robią pod
> nadzorem opiekunów - naukowców.

a czy nie sadziesz ,ze przy tak powaznym i skomplikowanym temacie jakim jest
dieta i jej wpływ na organizm człowieka wymagane jest wieksze doświadczenie
niz doswiadzenie studenta V roku.Smiem twierdzić ,ze problem ten przerasta
pojedyncze placówki i instytuty badawcze a co dopiero studenta V roku chocby
nawet był geniuszem.
dalej twierdze ,ze wyjdzie z tego tylko ankieta a nie badania naukowe chociaz
mozliwe ,ze kiedys zostanie wykorzystana w "powazniejszych" badaniach jesli
zostanie prawidłowo przeprowadzona

28. Data: 2002-11-26 20:45:59

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:arm0ol$qir$1@news.gazeta.pl...
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
>
> Nie za wiele wymagasz? Po pierwsze to nie sadze, by instytut/katedra, w
> ktorej powstaje ta praca, dysponowal odpowiednimi narzedziami i
> doswiadczeniem koniecznym do wykonania np. badan IQ, psychologicznych itp.
> Po drugie: zaproponowany przez Ciebie zakres implikuje bardzo

Zrezygnujmy zatem z nich, a zamiast tego koniecznie badania grupy
kontrolnej, która odżywia się normalnie i zdrowo wg zalecen lekarzy
nieoptymalnych.
To podstawowy warunek rzetelności badań.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

29. Data: 2002-11-27 13:50:56

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontrolnej, która odżywia się normalnie i zdrowo wg zalecen lekarzy
> nieoptymalnych.
> To podstawowy warunek rzetelności badań.

Grupa kontrolna oczywiscie bedzie - kobiety w wieku 30-60 lat stosujace diete
zwyczajowa (taka sama liczebnosc grupy - 30 osob).
zapraszam na strone:
http://badaniaoptymalni.republika.pl
Monika Kołodziejczyk

30. Data: 2002-11-27 14:50:11

Od: Aragorn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:

> Nie zapomnij o grupie kontrolnej!!!!!!!!!

He, he. Ciekaw jestem jak bys sie zabral za selekcje takiej grupy
kontrolnej :)))

--
Aragorn

jeszcze jedno pytanie