Re: OT

Data: 2006-03-31 07:09:48
Temat: Re: OT
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl>

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Kodowanie masz poprawne: charset=ISO-8859-2. Ale nie robisz
> odstępów po kropkach. Póki tak pisał jeden Mirzan, to można
> się było przyzwyczaić do tego. Ale widzę, że to się pleni.
> A przecież ten klawisz spacji jest taki długi.

Wiesz co, ostatnio pisalam tutaj ok 3 lat temu. Niestety, z przykroscia
musze ( tak wiem, nie napisałam "ę")stwierdzic, ze to nie ta sama
grupa;-(Kiedys była zyczliwa, pomocna.Obecnie jest po prostu upierdliwa.
Rozumiem, tłumaczenie komus, ze zle formatuje posty, ale czepianie sie
spacji, to juz moim zdaniem gruba przesada. Siedze czasami cały dzien
przy komputerze. Czytanie grupy jest dla mnie odpoczynkiem i
przyjemnoscia, a nie poddawaniem sie "egazaminowi poprawnego pisania"
Nie chcesz, pzreszkadza Ci i innym, wrzuc mnie do KF. Proste. Zreszta
prawde mówiac, sama zamierzam przestac sie udzielac. Dla laikow
informacji mało i wyduszane z bólem, a reszta , to towarzystwo
"wzajemnej adoracji"

--
Gosia