Re: OT

1. Data: 2007-04-03 23:03:24

Temat: Re: OT
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> I jeszcze wyjasnij mi to "Pszem" - co to ma byc?
> Kolege sobie jakiegos kurka wodna znalazles?
> Jestem Pszemol i prosze sie nie spoufalac... ok?

Pszemol-Ufol...? Zapomniałem. ;)
[Nie w smak ci że ktoś z kimś się ścierasz
mógłby być bardziej ci życzliwy niż ty jemu...a nawet niż ty sam sobie? ;)
Czułbyś się nieswojo...wiem wiem...obalałoby to
-jakże boleśnie- twoje "widzimisię"...na kilka tematów...] ;P

Ale nie obali -bo przecież wiesz "swoje"...właśnie po to by nie "obaliło"!
;)
I chocbyś miał trupem paść..."wiedzieć" będziesz "swoje" nadal...[do
usra...] ;)

2. Data: 2007-04-04 04:15:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:euurm6$tee$1@news.onet.pl...
> [...]
> Czułbyś się nieswojo...wiem wiem...obalałoby to
> -jakże boleśnie- twoje "widzimisię"...na kilka tematów...] ;P

Kiedy Ty wreszcie zrozumiesz, że mi nie zależy na żadnej
Twojej życzliwości? Poszukaj sobie innego ulubieńca!
Mnie już nie obdarzaj swoją "życzliwością" bo się
zwyczajnie rzygać chce od tej obłudy... Ty życzliwy??
Normalnie śmiechu warte... może masz sklerozę ?

3. Data: 2007-04-04 21:06:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwyczajnie rzygać chce od tej obłudy... Ty życzliwy??
> Normalnie śmiechu warte... może masz sklerozę ?

Ot nastąpiła prosta zamiana miejsc...
kiedyś bowiem to ty obdarzałeś mnie
wątpliwą swoją uwagą że aż o jakoweś amory
czy końskie zaloty można było cię podejrzewać. ;)
Teraz sam uciekasz...przed zwykłą życzliwością :)
Ot sposób na ciebie...być dla cię dobrym! ;)
Nie potrafisz tego po prostu znieść -boś
sam wrogiem siebie i innych...
i zawsze nieufnie będziesz odrzucał to co dobre. ;)

"Pszemolku -kochamy cię i rozumiemy...lepiej niż ty sam siebie!"
Tego przecież szukasz i pragniesz jak zbawienia... ;)
...żeby być docenionym i poważanym
jako wielki usenetowy autorytet! ;P

Heh -obłuda?
Hi hi...
Sama prawda!
;)

4. Data: 2007-04-04 22:28:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ev1404$9pv$1@news.onet.pl...

> Ot nastąpiła prosta zamiana miejsc...
> kiedyś bowiem to ty obdarzałeś mnie
> wątpliwą swoją uwagą że aż o jakoweś amory
> czy końskie zaloty można było cię podejrzewać. ;)

Ty masz jakies urojenia...

> [...]
> Nie potrafisz tego po prostu znieść -boś
> sam wrogiem siebie i innych...
> i zawsze nieufnie będziesz odrzucał to co dobre. ;)

???? Biedny jestes.

> "Pszemolku -kochamy cię i rozumiemy...lepiej niż ty sam siebie!"
> Tego przecież szukasz i pragniesz jak zbawienia... ;)
> [...]

Obluda.

5. Data: 2007-04-05 06:59:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty masz jakies urojenia...

Taaa?! ;P
Zawsze pierwszy zaczynasz artykułować
jakieś swoje anse [zastrzeżenia] do mnie.
Zawsze ty zaczynasz dyskurs między nami w moich
wątkach...nigdy jeszcze chyba nie było inaczej.
Jakoś ja nie wychodzę z taką inicjatywą... ;P
Więc to musi być miłość! ;)

> ???? Biedny jestes.

Kto jest biedniejszy? Ten co dobrze innym życzy
czy ten który uważa owe życzenia za przewrotność i obłudę? ;)

> Obluda.

Terefere...bo gdybyś próbował inaczej
to zinterpretować chybaby cię pokręcio... ;P

Ty chcesz żeby ktoś ci lizał dupsko
zgodnie z twoim widzimisię...i tyle...
Jak zresztą wszyscy popaprani egotycy.
;P

6. Data: 2007-04-05 17:19:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ev26ni$4cn$1@news.onet.pl...

> [...]
> Zawsze ty zaczynasz dyskurs między nami w moich
> wątkach...nigdy jeszcze chyba nie było inaczej.
> Jakoś ja nie wychodzę z taką inicjatywą... ;P

Tyle razy już Ci tłumaczyłem że Twoje wypowiedzi
prowokują tego typu moją reakcję dlatego że są
wodolejstwem nie na temat grupy, że nie są żadną
dyskusją czy przedstawieniem *swoich* poglądów
tylko jakimś jałowym i bezpłciowym rzuceniem tu
prasówki bez najmniejszego komentarza... a Ty
dalej nie rozumiesz o co chodzi.

Tu nie ma miejsca na powtórki z onetu czy gazety.pl
Tu są grupy DYSKUSYJNE na których powinieneś jakoś
zainicjować DYSKUSJĘ poprzez prezentację swoich
poglądów lub choćby pytań na zadany temat a nie
jakiś link do onetu bez komentarza...
Czy to tak trudno zrozumieć?

> Kto jest biedniejszy? Ten co dobrze innym życzy
> czy ten który uważa owe życzenia za przewrotność i obłudę? ;)

Może masz słabą pamięć, ale ja wciąż pamiętam Twój stosunek
do mnie z nie tak znowu dawna temu... Twoje dobre życzenia
już na zawsze będę miał tam, gdzie słonko nie dociera...
Więc nie zgrywaj się tu na przyjaciela bo nic z tego nie wyjdzie.

> Terefere...bo gdybyś próbował inaczej
> to zinterpretować chybaby cię pokręcio... ;P

> [...]

Udowadniasz jeszcze raz, że inaczej mówisz o mnie
a inaczej myślisz i tylko udajesz te serdeczności.
Potwierdzasz tym samym że moja interpretacja Twojego
zachowania jako obłudnego jest POPRAWNA.

Jak dla mnie EOT... nie obiecuję odpowiedzi.

7. Data: 2007-04-06 13:13:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potwierdzasz tym samym że moja interpretacja Twojego
> zachowania jako obłudnego jest POPRAWNA.

Twoja interpretacja jest tylko...twoja...i nic ponadto ;)
Widać marzeniami o własnej POPRAWNOŚCI musisz wciąż żyć
jak nie masz czym innym...bardziej realnym. :)

> Jak dla mnie EOT... nie obiecuję odpowiedzi.

Obiecanki cacanki... ;P

8. Data: 2007-04-06 13:57:17

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzasz tym samym że moja interpretacja Twojego
zachowania jako obłudnego jest POPRAWNA.
/autor: Pszemol/

Twoja interpretacja jest tylko...twoja...
/autor: Sky/

Ocena, którą wykonał Ziew Pszemol na podstawie pańskiego
Panie Sky obłudnego zachowania - nie jest tylko jego,
lecz nasza wspólna, bowiem jest obiektywna i uzasadniona. :-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

9. Data: 2007-04-06 18:30:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Panie Sky obłudnego zachowania - nie jest tylko jego,
> lecz nasza wspólna, bowiem jest obiektywna i uzasadniona. :-)

O! Chór [na razie duet] oskarzycieli...w wielki piątek... ;P
Głośniej Panowie! Głośniej! ;)

10. Data: 2007-04-06 19:00:36

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dlaczego stwierdzanie faktów nazywasz Pan oskarżaniem?
Przecież nikt Pana nie oskarża tak samo jak nikt nie oskarża
słonia nazywając go słoniem i nikt nie oskarża konia nazywając go koniem.
Pan Drogi Sky zachowujesz się obłudnie co wykazał Ziew Pszemol
a więc jesteś obłudnikiem. To absolutnie nie jest oskarżanie ani pomawianie
lecz najprawdziwsza prawda a zasłanianie się Wielkim Piątkiem
to kolejny pokaz obłudy - tak jakby w Wielki Piątek zabronione było
mówić i pisać PRAWDĘ. :-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

kilka książek dla studentów psychologii
kilka książek dla studentów psychologii
Lustracyjka
2 kwietnia 2007 r., czyli koincydencje koła fortuny
troche prawdy o nas