Money Addiction

21. Data: 2010-07-13 19:45:39

Temat: Re: OT
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hss" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
news:47f6.00000559.4c3ca628@newsgate.onet.pl...

> Wszystko z czegoś wynika -ma więc logicznie rzecz biorąc sens.
> Zaprzeczysz?

Innymi slowy nawet nielogiczne brednie sa Twoim zdaniem logiczne. Gratuluje!

> Uczciwe by było zanalizować możliwe okoliczności w jakich mogłaby zajść
> taka
> styczność.

Np. Twoja choroba.

> Powtarzaj to sobie -może ci pomoże.

Etam, tylko zastosowalem Twoj schemat retoryczny, nawet nie zauwazyles ;-P

> Gdybyś nie uzyskiwał tu niczego
> nie odpisywałbyś tak namiętnie.

Namietnie mowisz? Chyba jednak wez jakies leki.

22. Data: 2010-07-13 21:22:32

Od: " hss" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Użytkownik "hss" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

> Innymi slowy nawet nielogiczne brednie sa Twoim zdaniem logiczne. Gratuluje!

Dziękuję. Rozumiem nawet skąd twoje bredzenie o nielogicznych bredniach, które
samo w sobie jest stwierdzeniem nielogicznym zwanym pleonazmem.

> Np. Twoja choroba.

Lub raczej twoje chorobliwe przekonanie o czyjejś jako forma projekcji.

> Etam, tylko zastosowalem Twoj schemat retoryczny, nawet nie zauwazyles ;-P

Ależ jeśli będziesz powtarzać samemu sobie frazę "najwyraźniej pogubiłeś się",
będzie to jak najbardziej poprawne tak logicznie jak i retorycznie, o
gramatyce nie wspominając. Wreszcie coś zrobisz poprawnie.I pomoże ci.

> Namietnie mowisz? Chyba jednak wez jakies leki.

Nie dostrzegasz w języku przenośni inaczej zwanych metaforami?
Dosłowność percepcji językowej również sygnalizuje poważny problem.
No chyba że po prostu ominąłeś tylko kilka lekcji języka ojczystego.

23. Data: 2010-07-13 22:19:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję.

Prosze bardzo.

> Rozumiem nawet

Chyba nie, to wymagaloby posiadania rozumu.

24. Data: 2010-07-15 11:05:18

Od: " hss" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2010-07-22 21:04:29

Temat: Re: Money Addiction
Od: "hss" <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Leczy się alkoholizm, narkomanię, seksoholizm, pracoholizm, ale dlaczego nie
> leczy się uzależnienia od posiadania pieniędzy? Przecież to globalna epidemia.

No i kura.
Chorzy wolą nie wiedzieć o chorobie.

26. Data: 2010-07-23 08:46:37

Od: oxana <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-07-2010 o 23:04:29 hss <h...@o...eu> napisał(a):

Zmień psychiatrę bo efektów leczenia nie ma żadnych.

27. Data: 2010-07-23 08:51:04

Od: "juda" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oxana" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
Dnia 22-07-2010 o 23:04:29 hss <h...@o...eu> napisał(a):

Zmień psychiatrę bo efektów leczenia nie ma żadnych.

- he, he.

28. Data: 2010-07-23 09:49:51

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Jul 2010 23:04:29 +0200, tako rzecze hss:

> No i kura.
> Chorzy wolą nie wiedzieć o chorobie.

A tam, zazwyczaj to pospolita mentalność roszczeniowa, uzależnienie
zaczyna się dopiero wtedy, gdy ktoś umierając zostawia na osobistym
koncie więcej niż milion ludzi konsumuje przez całe życie i zapisuje
wszystko na schronisko dla kotów.

29. Data: 2010-07-23 16:21:26

Od: oxana <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> - he, he.

spieprzaj dziadu

30. Data: 2010-07-23 16:29:05

Od: "yabanci" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spieprzaj dziadu

Ooo, a co to, cipcia...
Czy ja Ciebie mo.że obraziłem...
Kolejny kleryk, kurcze, co to jest, że tu sami klerycy...

- he, he

yabanci

Edukacja seksualna w UE
O, coś w tym jest Vilar, coś w tym jest :)
Kiedy ruszamy na sejm?
Psychologiczny wpływ wielkości kratki
do Sendera i innych którzy mnie atakowali