OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)

31. Data: 2005-07-07 21:35:23

Temat: Re: OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I EOT w tym wątku, szanuję prośbę casusa.
>
> JoP

dziekuje:-)))))

pozdr.

casus

32. Data: 2005-07-07 21:36:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, doktorze, doktorze, a kto zaczął ten offtopic? ;-P
> JoP

OT owszem, ale generalnie dotyczylo grupy i spraw porad
medycznych...wiec...moze 1/2OT?:-))))))))

pozdr.

casus

33. Data: 2005-07-07 21:57:22

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.07.2005, o godzinie 20.01.25, na pl.sci.medycyna, HaNkA ReDhUnTeR
napisał(a):

> nawet mąż mówi mi HaNkA

A jak wymawia duże litery? ;)

*Habeck*
- Schutzbach

34. Data: 2005-07-07 22:05:34

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.07.2005, o godzinie 17.51.20, na pl.sci.medycyna, Lia napisał(a):

> A ja odnoszę wrażenie, że jak się już kogoś kłopocze prywatnie, i oczekuje
> że poświęci nam swój czas to najnormalniej w świecie wypada się przestawić
> z imienia i nazwiska.
> Jak się zwracasz o pomoc do kogoś na priv to znaczy, ze mu ufasz, a jak mu
> ufasz to nie widze powodu, by ukrywac swoją prawdziwą tożsamość.

Ja stosuję inną metodę. Dopóty, dopóki na prive obydwie osoby używają
nicków nic nie stoi na przeszkodzie, aby przy tym pozostać. Jeżeli jedna
przedstawi się z imienia i nazwiska to wtedy wypada tak zrobić drugiej
osobie. Tak mi się wydaje.

> I rozumiem rozgoryczenie casusa tym, ze po tym jak już zrobi co ma zrobić
> to nawet dziękuję nie zobaczy.

Tacy ludzie. Ponieważ dużo obcych osób do mnie nie pisuje, dlatego nie jest
specjalnie wrażliwy na brak podziękowań. Na pewno gdybym prowadził dużą
korespondencję to by mi to - tak jak casusowi - przeszkadzało. I nie chodzi
o satysfakcję, ale o to... o czym pisał casus. Czułbym się jak jakoś robot.
Ja często proszę o potwierdzenie wiadomości (po prostu chcę wiedzieć, czy
doszła) i wtedy ludziom się przypomina, że słowo "dziękuję" istnieje. :)

> Wystarczy zacząc traktowac kontakty via mail jak kontakty face-to-face, i
> wtedy oczywistym sie staje, że po wyświadczeniu przysługi wyraża się
> podziękowanie za to.

Niestety nie wszyscy tak myślą. :( Należy jeszcze wziąć pod uwagę to, że
część osób rzadko korzysta z sieci. I po pewnym czasie od otrzymania
odpowiedzi dochodzi do wniosku, że na podziękowania za późno i... nie
dziękuje.

*Habeck*
- Schutzbach

35. Data: 2005-07-08 08:01:29

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1dujd8ymlh8z0$.dlg@habeck.pl...
> Dnia 06.07.2005, o godzinie 20.01.25, na pl.sci.medycyna, HaNkA ReDhUnTeR
> napisał(a):

> A jak wymawia duże litery? ;)

Głośniej :P

HaNkA

36. Data: 2005-07-08 08:20:57

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli jedna
> przedstawi się z imienia i nazwiska to wtedy wypada tak zrobić drugiej
> osobie.
NIe zgadzam się. NIE NIE WYPADA. Trzeba myśleć.
Podanie danych osobowych powinno być zawsze przemyślane.

Ktoś może podać imie i nazwisko, zresztą fałszywe, tylko po to, by sprowokować
do podania danych drugą osobę. Pół biedy jak chodzi a imię i nazwisko, gorzej
gdy chodzi o adres. Ale imienia i nazwiska, też z zasady nie podaję.
Przepraszam, że nie na temat, ale wydawało mi się to ważne.

stokrotka

37. Data: 2005-07-08 08:38:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka <p...@o...pl> napisał(a):

> Ale imienia i nazwiska, też z zasady nie podaję.

"Poddaję się, nie mówię więcej już nic
Poddaję się, nie mówię więcej już nic
Poddaję się, nie mówię więcej już nic
Poddaję się, nie mówię"

/T.Love, "Stokrotka"/

Przepraszam, miałam się nie odzywać, ale NMSP.

JoP

38. Data: 2005-07-08 11:00:24

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.07.2005, o godzinie 10.20.57, na pl.sci.medycyna, stokrotka
napisał(a):

> NIe zgadzam się. NIE NIE WYPADA. Trzeba myśleć.
> Podanie danych osobowych powinno być zawsze przemyślane.

LOL. Dane osobowe... :)
Piszę do kogoś, kogo w jakiś sposób znam... Nie do zupełnie obcej osoby.

> Ktoś może podać imie i nazwisko, zresztą fałszywe, tylko po to, by sprowokować
> do podania danych drugą osobę. Pół biedy jak chodzi a imię i nazwisko, gorzej
> gdy chodzi o adres.

O... zapomniałem wspomnieć - podaję wszystkie swoje dane, adres, telefony,
wymiary... ;)

> Ale imienia i nazwiska, też z zasady nie podaję.

A ja podaję. Jak rozmawiam z kimś do kogo mam _jakieś_ zaufanie. Tak jak
bym miał do casusa. Miałem wrażenie, że nie rozmawiamy o zupełnie obcych
osobach, ale o kimś kogo zna się z grup dyskusyjnych.

> Przepraszam, że nie na temat, ale wydawało mi się to ważne.

I dobrze. Tylko nie zapominajmy o kontekście, bo bzdury z tego wynikną. :)

*Habeck*
- Schutzbach

39. Data: 2005-07-08 11:01:05

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.07.2005, o godzinie 10.01.29, na pl.sci.medycyna, HaNkA ReDhUnTeR
napisał(a):

> Głośniej :P

Musisz mi empeczy przysłać. :)

*Habeck*
- Schutzbach

40. Data: 2005-07-08 13:20:19

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdy chodzi o adres. Ale imienia i nazwiska, też z zasady nie podaję.
> Przepraszam, że nie na temat, ale wydawało mi się to ważne.

wiec uwazasz, ze zwracajac sie do kogos o jakas tam pomoc powinnas pozostac
anonimowa???

casus

wada czynnościowa serca
spokrewnione małżeństwo i dzieci - genetyka
Znieczulenie szczeny :)
Co dokladnie pylilo w ciagu minionego tygodnia (od ok.29 VI) ?
Czy ktoś może mi polecić jakieś jednodniowe soczewki?