(OT) Czym myjecie podłogę?

1. Data: 2005-03-15 12:24:02

Temat: (OT) Czym myjecie podłogę?
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdanie nic nie zastąpi mycia podłogi na kolanach :). Ewntualnie gdy
podłoga jest lekko zabrudzona, to wycieram ją szmatą nałożoną na miotłę.
Jestem posiadaczką jakiejś starej Viledy, ale podłogę można tym co
najwyżej rozmazać. Nadaje się jedynie do mycia klatki schodowej (ale od
jakiegoś czasu zajmuje się tym osoba wynajęta przez mieszkańców).

Czy jest jakiś sprzęt, który mógłby trochę ułatwić mi życie, czy nadal
mam szorować podłogę na klęczkach?
Ania

PS. Przepraszam za OT, wiem że pl.rec.dom - ale do Was mam większe
zaufanie :).

1. Data: 2005-03-15 12:36:28

Temat: Re: (OT) Czym myjecie podłogę?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):
> Moim zdanie nic nie zastąpi mycia podłogi na kolanach :)

Pewnie mycie na kolanach jest najskuteczniejsze, ale niestety męczące.
Ja myję mopem sznurkowym - płytki w kuchni, a panele myję takim
urządzeniem ze szmatą naciągniętą (to chyba właśnie to, co nazwałaś
Vileda :-)). Ponieważ tak się myje łatwiej, można to robić częściej, w
związku z tym podłoga nigdy nie jest tak brudna, żeby wymagała mycia
kolanowego ;-) (przynajmniej teoretycznie).

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-15 12:37:14

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisal(a):

>Czy jest jakiś sprzęt, który mógłby trochę ułatwić mi życie, czy nadal
>mam szorować podłogę na klęczkach?

Oczywiscie, ze taki sprzet istnieje. Nazywa sie sprzataczka. Piec dych
za wysprzatanie mieszkania.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

1. Data: 2005-03-15 12:39:16

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Mar 2005 13:24:02 +0100, Waćpanna lub Waćpan *A.L.*, w
wiadomości news:<news:d16kdu$sb5$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Czy jest jakiś sprzęt, który mógłby trochę ułatwić mi życie, czy nadal
> mam szorować podłogę na klęczkach?

Mopem, ale częściej.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-03-15 12:52:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla napisał(a):

> Oczywiscie, ze taki sprzet istnieje. Nazywa sie sprzataczka. Piec dych
> za wysprzatanie mieszkania.

W starożytności istniało takie pojęcie jak "instrumentum vocale"
("narzędzie mówiące" odnosiło się do niewolników) i "instrumentum
semivocale" (odnosiło się do zwierząt domowych). Tak mi się skojarzyło
po Twoim poscie i nazwaniu sprzątaczki sprzętem. A myślałam, że
cywilizacja się trochę od tego czasu rozwinęła.

Ewa

1. Data: 2005-03-15 12:57:28

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> [...]
> po Twoim poscie i nazwaniu sprzątaczki sprzętem. A myślałam, że
> cywilizacja się trochę od tego czasu rozwinęła.

Cywilizacja się rozwinęła, ale nie wszyscy za tym nadążają ;).

--
Ania

1. Data: 2005-03-15 13:01:14

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisal(a):

>Cywilizacja się rozwinęła, ale nie wszyscy za tym nadążają ;).

No wiec wlasnie. Niektorzy tkwia w w obrebie autarkicznej gospodarki
bezpienieznej, zupelnie jak nasi przodkowie 2k lat temu. Inni zas
wskoczyli w gospodarke kapitalistyczna.

1. Data: 2005-03-15 13:03:35

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"A.L." pisze:
> Moim zdanie nic nie zastąpi mycia podłogi na kolanach :).

Podpisuje sie obiema rekoma. Na kleczkach i ze szmata (niegdys biala).
Zwlaszcza w kuchni (nie OT - jak widzisz) trzeba myc podloge w
okularach i z nosem przy ziemi ;-). Ani sie nie obejrzysz, a zza
lodowki wystawia leb jakies kurze-koty, a to okruchy chleba nagle
zawedrowaly pod pralke, cukier w progu, a zielony groszek nagle pod
oknem. Wszelkie szmaty na patyku moga to jedynie poprzesuwac. Zreszta
zaden znany mi patyk nie zmiesci sie pod lodowka czy pralka czy w
kazdym ze znanych mi katow, tak jak moja szczupla raczka ze szmata ;-)

> Jestem posiadaczką jakiejś starej Viledy, ale podłogę można tym co
> najwyżej rozmazać.

Mialam kiedys takie ustrojstwo, co wygladalo jak kupa sznurkow i marnie
robilo za mokra miotle. I do tego brzydki kubelek z koszyczkiem. I
efekt byl taki, ze po tzw. sprzataniu mialam wyrazne smugi na podlodze,
bynajmniej nie seki w drewnie. Czyli musialam po takim sprzataniu
jeszcze poutyskiwac, przepedzic domownikow po raz wtory, podloge
powycierac, wypolerowac i kolana starannie umyc :-).

> Czy jest jakiś sprzęt, który mógłby trochę ułatwić mi życie, czy
> nadal mam szorować podłogę na klęczkach?

Zalecam albo pokute i sprzatanie na kleczkach. Lepsze to, niz trudna
proba charakteru i zycie w smugach.

> PS. Przepraszam za OT, wiem że pl.rec.dom - ale do Was mam większe
> zaufanie :).

Ba!

Pozdrawiam serdecznie,
eM w spodniach, bo kolana w strupach ;-)

PS. A poza tym ja jestem krotkowiedzem i choc z wysokosci mopa brudu
nie widze, to majac malucha w stadium wychodzenia z raczkowania, czesto
mam przyjemnosc z nosem przy ziemi czegos szukac. Przewiduje jednak
zmiane tonu wraz z nastaniem wlasnej starosci, beda mnie wtedy bardzo
meczyc stawy kolanowe, wiec po chalupie bede latac na miotle :-)

1. Data: 2005-03-15 13:05:13

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Mar 2005 13:03:35 -0000, Waćpanna lub Waćpan *eM*, w wiadomości
news:<news:d16mfc$dd3$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> zawedrowaly pod pralke, cukier w progu, a zielony groszek nagle pod
> oknem. Wszelkie szmaty na patyku moga to jedynie poprzesuwac.

Matko święta! A o zamiataniu przed myciem nie słyszałaś?
I tu faktycznie szczęka mi opadła...

1. Data: 2005-03-15 13:14:23

Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Matko święta! A o zamiataniu przed myciem nie słyszałaś?
> I tu faktycznie szczęka mi opadła...
no widzisz i na kolanach latwiej szczeke znalezc....
jest jeszcze jeden plus ale nie napisze bo wyjdzie ze mnie seksista....
Pozdrawiam Jerzy

techniki gotowania
nietypowa prosba
sprawianie kurczaka