nietypowa prosba

1. Data: 2005-03-15 10:47:38

Temat: nietypowa prosba
Od: "Asia" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze moze mi ktos pomoze w nietypowej jak na to forum sprawie, w
mojej kuchni mam pnacza tzn kwiatki ktorych liscie pokryly sie tlustym
nalotem. Ma moze ktos pomysl czym i w czym je umyc???

1. Data: 2005-03-15 11:08:38

Temat: Re: nietypowa prosba
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <j...@o...pl>
> [...]
> mojej kuchni mam pnacza tzn kwiatki ktorych liscie pokryly sie tlustym
> nalotem. Ma moze ktos pomysl czym i w czym je umyc???

Delikatny płyn do mycia naczyń mocno rozcieńczyć i przecierać liście
zwilżoną szmatką.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-15 11:43:40

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Asia" <j...@o...pl>
> sprawie, w
>
> Delikatny płyn do mycia naczyń mocno rozcieńczyć i przecierać liście
> zwilżoną szmatką.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
Ludwikiem, uważając aby nie dostał się do ziemi w doniczce.potem dokładnie
wypłukać.
TMK

1. Data: 2005-03-15 11:48:16

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl>
> Ludwikiem, uważając aby nie dostał się do ziemi w doniczce.potem
dokładnie
> wypłukać.

Ludwik delikatny?
Hmmm...
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-15 12:37:59

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl>
> dokładnie
>
> Ludwik delikatny?
> Hmmm...
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
Ja tak robię od wielu lat. Ludwik ulega biodegradacji i stąd kiedyś był
jedyny,czy są teraz też inne to nie wiem.
TMK

1. Data: 2005-03-15 13:10:46

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl>
> Ja tak robię od wielu lat. Ludwik ulega biodegradacji i stąd kiedyś
był
> jedyny,czy są teraz też inne to nie wiem.

Poleciłem płyn bo te kwiaty tłuste są ponoć. Normalnie to wystarczy woda
z ...
poczytaj:
www.gimnazjum.pl/publikacje/chemia-detergenty.phtml
--