adafina?

1. Data: 2005-03-14 19:16:28

Temat: Re: adafina?
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarioBe" <n...@...tego> napisał w wiadomości
news:d14o1o$pb7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Potrzebuję szybko dowiedzieć się co to jest "adafina". Na pewno
> występuje w hiszpańskim, może to z jidisz czy cuś.
> To danie, które Żydzi jedzą w czasie szabasu. W jego skład wchodzi
> mostek cielęcy, cebula, sól, pieprz, ziemniaki, marchewka, miód i chyba
> szafran. Ktoś ma pojęcie jak to po polskiemu się nazywa?
>
> Dzięki, Antoś

No to mi całkiem na czulent wygląda :-))) I jeżeli mam rację to jako
rdzennie żydowska potrawa nie ma odpowiednika w języku polskim. Ale
zagooglaj czulent to znajdziesz tego multum :-)))
pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2005-03-15 10:17:21

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl>
> Użytkownik "MarioBe" <n...@...tego>

A juz myślałem, że google wysiadły.
http://www.google.pl/search?sourceid=navclient&ie=UT
F-8&rls=GGLD,GGLD:20
04-45,GGLD:en&q=adafina

> No to mi całkiem na czulent wygląda :-))) [...]

Masz rację.
--
Pozdrawiam, Jerzy

co z mleka kokosowego ??
Królik i co dalej?
Konkurs CHLEB MIESIĄCA - nagroda Clatronic BBA 2605
z czym jadacie makarony?
Formy do pieczenia ??