Re: [OT] Faq

Data: 2003-04-23 10:08:09
Temat: Re: [OT] Faq
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl>

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
news:Xns9366709D9912016seva108@om.tat.sat...

> Wydaje mi się, że najlepszą grupa na pytanie o takiego ochotnika jest
> pl.comp.networking.

Wysłałam maila do jednego z administratorów takiego serwera.
Treść wiadomości:
"Na pl.rec.uroda rozwinęła się dyskusja na temat potrzeby automatycznego
informowania nowych użytkowników o zasadach panujących na tej grupie.
Chcielibyśmy także aby rozsyłane było FAQ grupy. ( Znajduje się ono na razie
w trakcie tworzenia.)
Jak wygląda procedura i czy istnieje możliwość objęcia pl.rec.uroda
działaniem faqbota?

Dominika Schimscheiner"

Adres znalazlam w informacji przysylanej z "fantastyki". Może nas
podłączą...:-)
Z tego co zrozumiałam, trzeba tam podać linka do faq. Czy to znaczy że to
faq musi być na jakiejś stronie? Bo jeżeli tak to ja nie wiem jak zrobić
zrobić stronę:-( i musiałby mi ktoś pomóc... Mam wrażenie że autocom, od
którego mam sieć, daje każdemu miejsce (?) na zrobienie strony, więc było by
gdzie to umieścić.
Co dalej???
DominikaNM

DominikaNM