Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Data: 2010-03-23 23:50:14
Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Brak akceptacji dla emocji kobiet _może_ dyskwalifikować cię jako
realnie wartościowego partnera w związku.

To co nazywasz "terror emocjonalny" dla mnie jest energią, która
ma bardzo wartościową moc niezbędną do zaistnienia i funkcjonowania
odpowiednio (imho) wysokiej jakości relacji partnerskiej w związku
[mężczyzny i kobiety].

BTW mam wrażenie, że homoseksualiści mogliby artykułować dość
podobne "zarzuty" wobec kobiet [dotyczące ich "nadmiarowej"
emocjonalności] jak te twoje?
Ty nie? :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

eee tam.
Albo kontrolujesz emocje i ich wzajemne interferencje i dla tego jesteś
człowiekiem, albo nie i wtedy jest gorzej.
To podchodzi wtedy pod terror emocjonalny w moim odczuciu.