Kitchen Aid- gdzie najtaniej

11. Data: 2006-11-23 18:50:19

Temat: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał

> zobacz sobie na aukcji, bedziesz wszystko wiedział, ...co nie chce sie
> szukac ? :(

Nie, nie chce się szukać. Dlaczego? Już tłumaczę.
Stwierdziłeś, że jest dużo taniej, więc przy okazji (aby Twoja wypowiedź
miała "ręce i nogi") wypadałoby abyś podał jakiego rzędu są to różnice. Tak
po prostu. Np. "z moich obserwacji wynikło, że w sklepie w Polsce wychodzi
drogo, ponieważ różnica w cenie w stosunku do ebay, to około X złotych".
Kilka słów więcej.
Wychodzi na to, że to Tobie się nie chciało "uzasadnić" swojej wypowiedzi a
nie że to mi się nie chciało "szukać"... Rozumiem, że po rzuciłeś "ot, tak",
bez sprawdzenia czy rzeczywiście na ebayu jest taniej?

Ukłony,
M.

12. Data: 2006-11-23 19:14:35

Temat: Re: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
> a nie że to mi się nie chciało "szukać"... Rozumiem, że po rzuciłeś "ot,
> tak", bez sprawdzenia czy rzeczywiście na ebayu jest taniej?

wiesz takie podpuszczanie to skutkuje w przedszkolu :) mnie starego wróbla
na plewy nie weźmiesz ;)

Jędrek

13. Data: 2006-11-23 19:23:08

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a nie że to mi się nie chciało "szukać"... Rozumiem, że po rzuciłeś "ot,
> tak", bez sprawdzenia czy rzeczywiście na ebayu jest taniej?

dobra zaczytuję Ci jedną wiadomość bo mi zarzucisz, że się wymiguję
wiadomość jest dość aktualna

prosze tu cytat z posta, więcej sobie szukaj sam

Mikołaj zanabył mojej żonce pod choinkę na niemieckim ebayu zestaw
Kitchenaida Artisan z kompletem dodatków. Cena w sklepach netowych w Polsce
wychodziła ok. 3000 zł. Cena jaką zapłacił to 429 EUR + 31 EUR za kuriera
UPS do Polski czyli ok. 1800 zł. Sprzedający to nie jakaś lewizna tylko
normalny dealer KitchenAida w Niemczech, normalna płatność przelewem,
kluturalny kontakt po angielsku, itp. Jest 5 letnia gwarancja na którą
podobno polski dystrybutor leje ciepłym...

Jędrek, ciekawe co teraz mi powiesz

14. Data: 2006-11-29 16:44:19

Od: hmmm <hmmm@TO_SIE_WYTNIEop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Nov 2006 20:23:08 +0100, "Andrzej" <a...@p...onet.pl>
napisal/a:

> [...]
>kluturalny kontakt po angielsku, itp. Jest 5 letnia gwarancja na którą
>podobno polski dystrybutor leje ciepłym...

no ale to stare dane. teraz nowy kosztuje 2170zł
a jeśli skorzystasz z kuponu dołączonego do książki 'Nigella gryzie'
(koszt książki ok. 65zł) to dostaniesz przy jednoczesnym zakupie KA
maszynkę do mięsa za 1zł. to chyba ebay przestaje być opłacalny tak
bardzo.

--
hmmm

15. Data: 2006-11-29 17:00:50

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm napisał(a):

> [...]
> (koszt książki ok. 65zł) to dostaniesz przy jednoczesnym zakupie KA
> maszynkę do mięsa za 1zł. to chyba ebay przestaje być opłacalny tak
Słuchajcie, oswieccie mnie, co jest takiego cudownego w tej
maszynie?Naprawde jest warta swojej ceny?no i gdzie kupujecie, te cudo?

--

Gosia

16. Data: 2006-11-29 17:36:52

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Słuchajcie, oswieccie mnie, co jest takiego cudownego w tej
> maszynie?Naprawde jest warta swojej ceny?no i gdzie kupujecie, te cudo?

Gosiu, od lat uzywam maszyn KitchenAid, i sa wspaniale. Kiedys mialam
Boscha, to zdechl przy pierwszym wiekszym chlebie. Cuisinart tez byl
marnawy. KitchenAid jest mikserem o profesjonalnej jakosci na rynek
ogolny. W wiekszosci restauracji (w USA) znajdziesz mikser KitchenAid, a
nie Cuisinart czy inne. Mnie odpowiada, bo jest to mocna maszyna, ktora
nie boi sie wiekszych ilosci ciasta, czy podwojnego chleba. Podczas
wyboru musisz zwrocic uwage na sile motoru - im wiekszy numer tym
lepiej. Jesli masz mozliwosc dokupienia dodatkowej misy to naprawde warto.
Dla porownania, spojrz tez na ceny przez www.amazon.com - z
przeliczeniem na euro moze byc taniej w USA, nawet z przesylka, dopoki
dolar stoi tak nisko. Np. najdrozszy, najmocniejszy Prof 600 kosztuje
$354.92 plus przesylka, co jest chyba duzo taniej niz 2170 zlotych, a
inne, mniejsze mozna dostac juz od $150, wiec chyba warto.
MB

17. Data: 2006-11-29 17:56:08

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> [...]
> $354.92 plus przesylka, co jest chyba duzo taniej niz 2170 zlotych, a
> inne, mniejsze mozna dostac juz od $150, wiec chyba warto.

O, strasznie Ci dziekuje, bo gapie sie jak sroka w gnat i staram je
rozróznic. Super, ze mi podałas namiar na Prof 600, własnie namówiłam TZ
na prezent pod choinkę;-)

--

Gosia

18. Data: 2006-11-29 18:00:45

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):
>Np. najdrozszy, najmocniejszy Prof 600 kosztuje
> $354.92 plus przesylka, co jest chyba duzo taniej niz 2170 zlotych, a
> inne, mniejsze mozna dostac juz od $150, wiec chyba warto.

A, gdzie znalazłas ten prof 600?bo ja nie widze;-(

--

Gosia

19. Data: 2006-11-29 18:08:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> A, gdzie znalazłas ten prof 600?bo ja nie widze;-(
>
> --
>
> Gosia

Też kupię.

http://www.vivamix.pl/
http://www.kitchenaid.com/home.jsp
http://fabrykaform.pl/marki_kitchen_aid-k48_51.html
http://www.papaja.pl/index.php?section=info&subsecti
on=akademia&id=906

20. Data: 2006-11-29 18:11:58

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Też kupię.
Te linki, to ja sobie znalazłam pokaz mi tylko gdzie jest ten o którym
pisze Magda i gdzie jest moc silnika, bo albo ja mam dzisiaj
zacme, albo nie ma

jaki olej opinie
RisoTTo - dzisiaj!
!!!!