Kitchen Aid- gdzie najtaniej

31. Data: 2006-11-29 20:41:06

Temat: Re: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Gosiu, od lat uzywam maszyn KitchenAid, i sa wspaniale.
Dalej Cie podrecze. Przeczytałam juz wszystko co było na grupie i mam
zagwostke;-(Na firmowej stronie jest podane, ze na Europe sa tylko te o
mocy 300W;-(Szukałam na e-bayu, ale tam ma tylko facet ze Stanów,
wysłałam maila z zapytaniem o tej cholerny prad, ale wyczytałam jak
Magdalena tłumaczyła, ze z pradem bedzie problem. Prosze, niech sie ktos
lokalny odezwie, ktory kupił tego Prof 600. Dlaczego na Europe
produkuja tylko te z mniejsza moca???
--

Gosia

32. Data: 2006-11-29 21:20:39

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Magdalena napisała juz, co sadzi o nim

przeczytałam.

i moge sie załozyc, ze zdarza jej
> sie robic ciasto z conajwyzej 1kg

ale zdarza jej się też robić "na dwa chleby", czyli z większej ilości, a
mnie się nie zdarza. Dlatego pytam, czy w takiej sytuacji kupowanie
KitchenAid ma sens.
Teli.

33. Data: 2006-11-29 21:26:20

Od: "czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> napisał(a):

> ale zdarza jej się też robić "na dwa chleby", czyli z większej ilości, a
> mnie się nie zdarza. Dlatego pytam, czy w takiej sytuacji kupowanie
> KitchenAid ma sens.

Jeszcze jest coś takiego jak snobizm i podatność na reklamy. Z tego też może
wynikać różnica w cenach - polskiego snoba stać na wiele...

Ania

34. Data: 2006-11-29 21:27:17

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> [...]
> Magdalena tłumaczyła, ze z pradem bedzie problem. Prosze, niech sie ktos
> lokalny odezwie, ktory kupił tego Prof 600. Dlaczego na Europe

Gosiu, nie wiem, jakie produkuja na Europe. Te u nas sa na 110, i z
kostka nie bardzo dzialaja, albo kostka bardzo sie nagrzewa.

Spojrz tu, maja informacje o 220V:

http://www.dvorsons.com/Mixers.htm#220

jesli chodzi o dostawki, to jedyne, ktore uzywam, to maszynka do
mielenia miesa, i dobrze sie sprawdza.
MB

35. Data: 2006-11-29 21:45:04

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze jest coś takiego jak snobizm i podatność na reklamy. Z tego też
> może
> wynikać różnica w cenach - polskiego snoba stać na wiele...

możesz jaśniej?
Teli.

36. Data: 2006-11-29 21:52:59

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> napisał(a):

> możesz jaśniej?
> Teli.

Mogę. Tylko nie bierz tego do siebie, bo nie o tobie piszę - bo cię nie
znam. To znaczy - znam tylko z internetu, a to tyle, co nic.

Jest wiele osób, które dałyby się pokroić, żeby posiadać "rzecz" dla samego
posiadania. Rzecz markową, a najlepiej taką, na którą trzeba się porządnie
wytrzepać z forsy. Nie po to, żeby używać - żeby mieć coś, na co nie
wszystkich stać. Nie znasz kogoś, kto kupił termomiks, a teraz z niego nie
korzysta? Ja znam. Kupił, żeby olśnić siebie i znajomych. I właśnie dla
takich ludzi są ceny z sufitu - i sztab ludzi pracujących w reklamie.

Ania

37. Data: 2006-11-29 21:59:49

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Spojrz tu, maja informacje o 220V:
> http://www.dvorsons.com/Mixers.htm#220
Ano, maja, ale niestety Profi 600 tez niet;-(Ma sens kupowanie tego z 300w?
--

Gosia

38. Data: 2006-11-29 22:00:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Jeszcze jest coś takiego jak snobizm i podatność na reklamy. Z tego też może
> wynikać różnica w cenach - polskiego snoba stać na wiele...

Masz jakis kompleks kolezanko;->?

--

Gosia

39. Data: 2006-11-29 22:05:27

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> korzysta? Ja znam. Kupił, żeby olśnić siebie i znajomych. I właśnie dla
> takich ludzi są ceny z sufitu - i sztab ludzi pracujących w reklamie.

Zastanawia mnie jak bardzo musisz byc sfrustrowana, skoro nie majac nic
do powiedzenia na temat, wyskakujesz ze swoimi załosnymi tekstami. Tak,
tak, wiem, wolisz malucha od mercedesa, zamiast wełny, poliester;->

--

Gosia

40. Data: 2006-11-29 22:15:07

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 29 novembre 2006 ŕ 23:05:27, dans <ekl077$el$3@news.onet.pl> vous
écriviez :

> Zastanawia mnie jak bardzo musisz byc sfrustrowana, skoro nie majac nic
> do powiedzenia na temat, wyskakujesz ze swoimi załosnymi tekstami. Tak,
> tak, wiem, wolisz malucha od mercedesa, zamiast wełny, poliester;->

Uspokujcie sie dziewczyny. Zen.

--
Niesz

jaki olej opinie