Re: [OT] Re: Lubicie takie filmy?

Data: 2010-01-25 22:59:30
Temat: Re: [OT] Re: Lubicie takie filmy?
Od: medea <e...@p...fm>

Ender pisze:

> No właśnie, tylko ci się zdaje.

A tobie się nie zdaje, tylko oczywiście posiadłeś prawdę absolutną.
Pociesz się - nie jesteś wyjątkiem na tej grupie. ;)

> Gdy zastanowisz się kiedyś nad swoimi emocjami, ich znaczeniem i rolą w
> twoim życiu, to sprowadzisz je dokładnie do tego samego - solidności i
> rozsądku. W ich okazywaniu i odczuwaniu.
> Po prostu wyprzedzam ciebie o lata przemyśleń w tym kierunku ;-)

Nie mam ochoty już dłużej z tobą gadać, ponieważ nie sprawia mi
przyjemności czytanie na każdym kroku o tym, że powinnam coś wiedzieć
lepiej, że znowu jestem z czymś (i to z emocjami!) do tyłu, że mam znowu
coś do nadrobienia, i ogólnie jestem do bani. Weź spakuj swój rozsądek i
swoje uwięzione w nim uczucia i skoncentruj się na innej rozmowie. Ja
już dziękuję.

Ewa