Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi

71. Data: 2010-12-27 13:26:41

Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4d188ed8$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

> Hehehe. Dobre. Norma to 60 stopni. Przy 60 też otrzymasz >120 litrów
> zmieszanej wody ciepłej.

Nieźle kombinujesz "też 120 litrów" nie jest równe 150litrom wody.
Ale to i tak nei prawda gdyż po 80% rozbiorze wody temperatura na wyjściu
zbiornika będzie poniżej 40stC a to za mało.
Zresztą napisałeś o 75stC więc nie zmieniaj zeznań. Kiedyś ktoś z twojej
rodziny moze wylądować z ciężkimi poparzeniami w szpitalu.

> Zwykła bateria termostatyczna. To standart. Ustawiasz nawet 40 stopni.
> Grunt, że wody ciepłej nie brakuje bez liczenia.

Bateria aby mieszała prawidłowo musi mieć na wejściu ciepłej wody temp
minimum 50-55stC. W początkowej fazie zaraz po nagrzaniu zbiornika owszem
masz nagrzany do 75StC ale im więcej wody pobierasz tym niższa temperatura
na jego wyjściu. Pisałem o tym wyżej.

Marek

72. Data: 2010-12-27 13:27:59

Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, że to badanie ma parę lat i wyższe ceny?

Rany julek!
Dopiero teraz to dotarło do ciebie?

Marek

73. Data: 2010-12-27 13:31:35

Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

Poprawka.

>Nieźle kombinujesz "też 120 litrów" _ według_ ciebie_ jest równe
>150litrom wody o których wcześniej pisałeś.

Marek

74. Data: 2010-12-27 13:36:44

Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27-12-2010 14:08, Jan Werbinski rzecze:

> Pudło. Podanie jako czynność nie pochodzi od rzeczownika podanie.

Czyżby Waćpan naprawdę z tych inteligentnych inaczej,
czy tylko udaje?

Podanie (oznaczające czynność) jest _rzeczownikiem_ pochodzącym
od _czasownika_ (dlatego nazywa się odczasownikowy).
"Jedzenie"- od "jeść", "podanie"- od "podawać", "palenie"- od "palić".
To ostatnia próba pomocy Waćpanu w zrozumieniu tej
arcytrudnej kwestii, jak sądzę i tak płonna.

--
Dominik (& kąpany)

75. Data: 2010-12-27 13:37:47

Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27-12-2010 14:19, 4CX250 rzecze:

> Czasowniki nigdy nie pochodzą od rzeczowników. To rzeczowniki powstają
> od czynności.

Poważnie? A słyszałeś słowo "googlać"? :-)

--
Dominik (& kąpany)

76. Data: 2010-12-27 13:39:48

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-27 14:19, 4CX250 pisze:
> Czasowniki nigdy nie pochodzą od rzeczowników. To rzeczowniki powstają
> od czynności.
>

> Marek

W każdym języku? Proponuję sprawdzić jak po angielsku jest "podlewać".

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

77. Data: 2010-12-27 13:49:10

Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
wiadomości news:ifa4ol$n18$2@news.onet.pl...
>W dniu 27-12-2010 14:19, 4CX250 rzecze:

> Poważnie? A słyszałeś słowo "googlać"? :-)

Ja tam cienki polonista jestem. Teraz poguglałem i faktycznie jest coś
takiego jak odrzeczownikowy w j. polskim.

Marek

78. Data: 2010-12-27 14:34:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

> Nie jesteś moim klientem i nie otrzymasz odpowiedzi.

Jestes trollem, nie udzielisz odpowiedzi.

79. Data: 2010-12-27 15:37:42

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Rany julek!
> Dopiero teraz to dotarło do ciebie?

Kompletne instalacje wraz z montażem mimo to kosztują dalej tyle samo.
Samoróbki dopiero zaczynają być tanie.

Daj link do nowych badań, z nowymi cenami. Przecież powinno być ich pełno!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

80. Data: 2010-12-27 16:04:25

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Nieźle kombinujesz "też 120 litrów" nie jest równe 150litrom wody.

Czepiasz się.

> [...]
> Zresztą napisałeś o 75stC więc nie zmieniaj zeznań. Kiedyś ktoś z twojej
> rodziny moze wylądować z ciężkimi poparzeniami w szpitalu.

Nie grozi. Za to innym by się przydał taki mechanizm ewolucji. :)

> [...]
> masz nagrzany do 75StC ale im więcej wody pobierasz tym niższa temperatura

Tak. Ale obniżenie temperatury poniżej 40 następuje pod koniec.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO