Re: [OT] Re: Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci

From: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [OT] Re: Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci
Date: Wed, 22 Dec 2004 08:32:16 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@dua16.neoplus.adsl.tpnet.pl
<cpui1u$nb3$1@news.onet.pl> <4...@n...o2.pl>
<cputem$enq$1@news.onet.pl> <4...@n...o2.pl>
<cpuu8n$6gk$1@news.onet.pl> <cq3p7m$18r$1@inews.gazeta.pl>
<cq3qi5$d0f$1@news.onet.pl> <cq3sas$dgb$1@inews.gazeta.pl>
<cq3uvm$f87$1@news.onet.pl> <cq46sb$qqo$1@inews.gazeta.pl>
<cq48qd$enr$1@news.onet.pl> <cq4mlf$as9$1@inews.gazeta.pl>
<cq50lv$njf$1@news.onet.pl> <cq6189$3sd$1@inews.gazeta.pl>
<cq6jgl$41u$1@news.onet.pl> <cq6lq4$9o0$1@inews.gazeta.pl>
<cq6p7m$6fg$1@news.onet.pl> <cq7bj7$lsq$1@atlantis.news.tpi.pl>
<cq7gmn$rm4$1@news.onet.pl> <cqaefj$d80$3@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości
news:cqaefj$d80$3@atlantis.news.tpi.pl...

> Skoro wolisz wyjść na wała, który tylko opowiada na prawo i lewo, że coś
> potrafi zrobić lepieć, ale nie zrobi, bo mu się nie chce - no cóż, to
> wolny kraj. Dla mnie to jest walizm w czystej postaci.

Jeśłi chodzi o wyjście na wała w Twojej wizji świata to chyba całkiem
niezła pozycja- do wyboru mamy- głupie jelenie, PRL- owska biurwy, kury w
sknasenie Bycie wałem wygląda całkiem kusząco.

> Widzę, że z różnych użyć liczby mnogiej przez osobę zasadniczo pojedyczną
> przyswoiłaś tylko jedno. No, nie można mieć wszystkiego.

Pięknie wnioskowanie- na podsatwie jednego zadania wiesz o mnie dokąłdnie
jak przyswajam liczbę mnogą.... Ależ porażajająca logika. WOW! Nie można
mieć wszystkiego- do pewnych poziomów rozumowanie w życiu się nie zbliżę..

> Och, jakie subtelne. Po prostu powala.

To było subtelne i życiowe- sama rozumiesz- skansen i kury. Nie wymagaj
cudów.

To od tego siedzenia w domu i
> sprzątania po dzieciach się tak dziczeje, że się rzuca takimi
> wykwintnościami publicznie?

Możesz to tak sobie tłumaczyć jak Ci lepiej na duszy. Przynajmniej potrafie
wytłumaczyć to co mam na myśli w przeciwieństwie do Ciebie.

> [ciach wizje pracy]
>
> Potwierdziłaś moje przypuszczenia - nie masz fioletowego pojęcia o tym,
> jak wygląda normalna praca samodzielnego pracownika w normalnej firmie.

> Repasacja Pończoch, Kiszenie Ogórków i Stębnowanie*? Bo jakoś ciężko mi
> wymyślić branżę, w której można było przetrwać dłużej niż miesiąc pracując
> programowo po 4h dziennie.

To tylko świadczy o tym jak jesteś ograniczona! Na Twoim miejscu nie
chwaliłabym się. Moja działalność to szkolenia dla osób dorosłych. Można
przetrwać i to całkiem przyzwoicie (tzreba tylko umieć sięgnąc po kasę z
funduszy unijnych zanim je mądrzy Polacy oddadzą do Brukseli z powrotem)
...Za niedługo mąż straci pozycję głupiego jelenia i co On biedaczek wtedy
zrobi...Zamieni się w kurę?
Polecam książkę o inteligencji finansowej- pozwala niektórym, co mądrzejszym
szczurkom uciec ze swojej klateczki

Kaśka