Re: [OT]Re: Pekajace naczynka

Data: 2003-08-01 08:31:14
Temat: Re: [OT]Re: Pekajace naczynka
Od: "Dunia" <d...@n...net>

>stop i przez długi okres czasu to jest dopiero szkodliwe. Można mieć poważne
>kłopoty z zajściem w ciąże (dziwię się że lekarz Ci o tym nie wspomniał)

Nie wspomnial, bo to nieprawda (a juz napewno nie w przypadku pigulek, ktore
uzywam - IV generacja). Zreszta - na ktorejs z grup Jola Pers podala mi nazwe
badan wykonanych na duzej grupie kobiet w USA, ktore przeczy postawionej przez
Ciebie tezie. Jak sie postarasz, to je odszukasz. Temat sie juz kiedys pojawil,
bo i ja mialam podobne watpliwosci jak Ty, niestety do tych badan w sieci jest
dostepny jedynie abstract, ale moj ginekolog udostepnil mi caly artykul.
Bywa, ze po odstwieniu tabletek (ale to niezaleznie od czasu ich brania !)
mozesz miec kilkumiesieczny powrot do plodnosci, ale bywa i tak, ze po
odstawieniu tabletek plodnosc jest zwiekszona. Dziwie sie, ze lekarz Ci o tym
nie powiedzial...

Poza tym - jednak skomentuj to zdanie o seksie i wyjasnij mi celowosc brania
pigulek tylko przez kilka miesiecy w roku i tylko w wakacje.
Bo jestem ciekawa, czy powod jest taki, jaki mysle.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl