Re: [OT]Re: Pekajace naczynka

Data: 2003-08-01 15:14:46
Temat: Re: [OT]Re: Pekajace naczynka
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl>

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
news:03080110311490@polnews.pl...

> [...]
> mozesz miec kilkumiesieczny powrot do plodnosci, ale bywa i tak, ze po
> odstawieniu tabletek plodnosc jest zwiekszona. Dziwie sie, ze lekarz Ci o
tym
> nie powiedzial...
>
> Poza tym - jednak skomentuj to zdanie o seksie i wyjasnij mi celowosc
brania
> pigulek tylko przez kilka miesiecy w roku i tylko w wakacje.
> Bo jestem ciekawa, czy powod jest taki, jaki mysle.
>
> Dunia
> -- Jeśli chodzo o zapłodnienie to wiem o tym że łatwo mozna wpaść po
odstawieniu tabletek, ale równie dobrze można mieć kłopoty z zajściem w
ciąże, jakakolwiek ingerencja w gospodarke hormonalną organizmu nie jest
dobra, mimo ze jest to mini pigułka (tak twierdzi mój lekarz, lepiej nie
ryzykować zwłaszcza że niedługo się zdecyduje sie zajść w ciąże, mam wiele
koleżanek które maja różne kłopoty począwszy od problemów zajściem, poprzez
obumarłą ciąże lub poronienia koncząc na problemach z donoszeniem, wieć wolę
dmuchać na zimne) Jeśli chodzi o branie w wakacje to tylko i wyłacznie
dlatego że wtedy bardzo zmniejsza mi się okres (ponad połowe)trwa krócej i
jest mniej bolesny. Nie wiem czy tak masz ale nie jest przyjemne jak jest
upał a z ciebie sie "leje"(inaczej sie tego nie da nazwać)dodatkowo masz
przez 8 dni i ledwie sie w pierwszych 3 dniach ruszasz bo tak cie wszystko
boli. A zabezpieczać moge się na tysiąc innych sposobów , dodtkowy plus
pigułki. A Ty o czym myslałaś tzn z jakich powodów biore tylko latem??Tak z
ciekawości pytam
Pozdrawiam