Polecam i nie polecam - pocztowka od wuja Mata z podrozy ;-))

1. Data: 2004-01-03 07:00:38

Temat: Polecam i nie polecam - pocztowka od wuja Mata z podrozy ;-))
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Z polecanych - po dluzszym testowaniu:

Szampon do wlosow rudych firmy Straub z serii Straubal Hair Care System.
Oby wielblady producenta nigdy nie trafily pyskami na kaktusy, albowiem
szampon jest zdecydowanie dobry i obietnice producenta spelnia, a nawet
przekracza. Wlos mam slusznie polyskujacy i w ogole jakis taki zywszy,
pachnie toto ladnie i jest wydajne, szczerze polecam.

Henna Treatment Wax - udalo mi sie mnie zmusic do stosowania dzieki
temu, ze nakladalam i w wannie czytalam Pratchetta, wiec wytrzymywalam
te wymagane przez producenta 20 min. Wlosy mi wypadaly i przestaly, nie
ma co dorabiac ideologii, wg mnie dziala.

Ombre Trio - Lancome - "To rozowe bardzo dobre!Piec albo nawet szesc!" -
jako ze nabylam do testow i wizazu droga kupna, Allegrowa zreszta,
zestaw o wdziecznej nazwie 06 Oxygene i szczerze polecam i blyszczyk, i
cien opalizujacy jako rozswietlacz, naprawde cudo. Drugi cien jest
ciemniejszy, matowszy i bardziej rozowy i jeszcze nie znalazlam dla
niego zastosowania, wiec jesli ktos ma pomysl, to ja poprosze.

Duostyl Levres firmy Dior - konturowka z jednej i szminka z drugiej.
Najpierw krecilam nosem, a teraz uczciwie przyznaje, ze kolory pasuja i
kosmetyk jest trwaly i wydajny bardzo. Mam nr 520 - ladne to i naturalne
i polecam nie tylko rudzielcom :-)

Liquid Pencil firmy Cover Girl - kupiony przez Allegro i bedacy zakupem
udanym. Kupilam u Allegrowiczki sprawdzonej i, jak dla mnie,
niezawodnej, ktora polecala ten kosmetyk jako osobiscie uzywany i dobry
- i zdecydowanie sie nie zawiodlam. Lepszy niz preferowany dotad
eyeliner Lumene. Ladna oprawka, pedzelek z gabki, rysuje w zaleznosci od
sily nacisku linie cieniutkie albo grubsze, zdecydowanie trwale, wyglada
na wydajny. Zaplacilam za niego na Allegro 40 zl i nie zaluje. Dostepny
w kilku kolorach, niedrogi jak na kosmetyk tak wydajny - sadze, ze warto
sprobowac.

Krem z drobinkami zlota do twarzy i ciala firmy Inter-Fragrances - nie
dosc, ze ladnie pachnie, to zdecydowanie spelnia obietnice producenta.
Bardzo wydajny, delikatny i swietnie wchlaniajacy sie krem, ktory
kupilam za jakies 15 zl w GC w Miescie Chaosu. Swietna rzecz nie tylko
na karnawal, polecam na co dzien pod podklad, slicznie rozswietla :-)
Trwaly, co sprawdzilam, bo pisze tu po pomizianiu sie nim rano, a jest
7.23 dnia nastepnego i te drobinki nadal na mnie sa, acz czesciowo
starte przez chomika, ktory ciagle po mnie lazi.

Express Eye make-up Remover z Sephory - ogromne, pozytywne zaskoczenie.
W matowej buteleczce ze smoczkowatym korkiem znajduje sie dwufazowy plyn
do demakijazu oczu, ktory usunal wszystkie posiadane przeze mnie
wodoodporne tusze do rzes - czyli kolejno Avonu, Chanel i Bourjois.
Wydajny, slicznie pachnie, a buteleczka jest naprawde ladna - szczerze
polecam, jak dla mnie niezwykle odkrycie :-) Zaplacilam chyba 18 zl za
150 ml, ale nic sobie za to uciac nie dam, bo raz, ze nie pamietam ceny,
a dwa - wciaz siebie uzywam. Przy okazji proponuje przyjrzec sie
wielofunkcyjnym rozswietlaczom Sephory - czy tylko ja uwazam, ze sa
naprawde swietne? :-))

A teraz fuj fuj fuj:

- Extreme Cils Waterproof firmy Chanel. Muj Borze. Czy ja jestem jakas
inna czy tez bogowie porazili producenta tuszu nagla niemoca?
Skusilam sie, bo mnie wizaz przekonal, dostrzeglam na Allegro i
upolowalam.
Po pierwszym zastosowaniu mialam wiecej muszych lapek na oczach, niz
spore stado much na odwlokach.
Ciezkie, geste, oblepilo mi rzesy.Prych.
Szlag mnie lekki trafial, bo tyle zadowolonych przedstawicielek mojego
gatunku na wizazu, a ja jakos nie widze, zeby rzesy byly niesamowicie
wydluzone i geste...
Przyznaje, ze zmywal sie swietnie plynem do demakijazu wodoodoprnego
Sephory, ktory polecilam powyzej.
Ale generalnie troche przeklinalam, zdecydowanie nie dla mnie zabawa.
Mam sporo dosc dlugich rzes i wroce na kolanach do ukochanego Aqua
Volume z Bourjois.Wiem, ze tusz Chanel ma sporo fanek, wiec pewnie go
wystawie na Allegro, szkoda, zeby sie u mnie marnowal. Kolor sliczny,
tylko po co tak pogrubiac, no po co?? ;-(

- Wdepniecie nr 2 nastapilo w tusz firmy Dior tym razem, a konkretnie w
Long`Optic. Moim skromnym, posklejanym i rozmazanym zdaniem powiniem sie
nazywac Short`Optic..and Many More. Kupilam, zastosowalam i, gdybym
mogla swobodnie otworzyc oczy, zobaczylabym zapewne inne rzesy, niz te,
do ktorych jestem przyzwyczajona. Wg mojego TZ wygladalam, jakby ktos
ciezko mnie pobil, ale zlitowal sie i wylal na mnie duzo wody o
temperaturze obojetnej, bo tusz rozpuszcza sie w kazdej. Lubie swoje
rzesy i nie wiem, jak im teraz spojrze w odpowiednik oczu. Sa raczej
dlugie i nieklopotliwe, wypadaja w naturalnym, wyznaczonym przez Matke
Nature, rytmie wypadania rzes..a tu nagle Dior, mozna sie wsciec,
doprawdy.

- Brak mi slow, aby okreslic wrazenia, ktore towarzyszyly uzyciu po raz
pierwszy i ostatni "Plynu do demakijazu oczu z woodoodpornym makijazem"
firmy Constance Caroll. Sadze, ze po wylaniu na siebie szklanki oleju
jadalnego czulabym sie lepiej. Producent okreslil substancje w
owalnoksztaltnym pojemniku jako "lagodny, czysty, lekki olej" . Niech go
czkawka udusi moim zdaniem.

O wrazeniach z uzytkowania swiezo nabytych kosmetykow do pielegnacji
napisze pozniej, troche sie tego zebralo i czuje aktualnie,ze nie
podolam, totez proszeohrrrrrr....... ;-)

Pozdrawiam cieplo Grupe i zycze optymalnego dnia :-)

Tib, ktora czyta regularnie :-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-03 10:52:06

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> wrote in message news:3FF66896.6C879D6@atom.pl...
> [...]
> Wydajny, slicznie pachnie, a buteleczka jest naprawde ladna - szczerze
> polecam, jak dla mnie niezwykle odkrycie :-)

mam ten plyn Sephory - juz koncowke - i nie zachwycam sie nim. Wg. mnie
wcale tak dobrze nie zmywa tuszu. Nie jest tragiczny, ale po Matisie, ktory
rozpuszczal wszystko w sekunde, ten z Sephory jest niedoskonaly.

Marlene

1. Data: 2004-01-03 11:21:11

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O wrazeniach z uzytkowania swiezo nabytych kosmetykow do pielegnacji
> napisze pozniej, troche sie tego zebralo i czuje aktualnie,ze nie
> podolam, totez proszeohrrrrrr....... ;-)

ak kobieto! Nobla trzeba ustanowic w jakiejs madrej kategorii specjalnie
dla Ciebie ;)
Czytalam wciagnieta w lekture twojego posta tak bardzo ze nawet
niedoskonalosci kosmetykow Diora i podobnych mnie nie zrazily (choc wiem ze
teraz bede na nie uwazac) bo tekst byl tak przedni:)
moje gratulacje :)
A co do polecanych to uwazam ze dobrze ze wkoncu skusials sie na odzywke
Henny ja uzywam z powodzeniem od latu paru, ale ja jestem nalogowa czytaczka
wannowa wiec u mnie nie problemu przesiedziec 20 minut w wannie :)
A szmapon Straubal mnie korci, zwlaszcza ze ostatnio jakas wyblakla jestem
na glowie, tylko pytanie mam. Mianowice: czy te polyskiwanie wlosa nie
zmatowieje kiedy uzyje pianki czy zelu (niestety musze ujazmic te loki i
inne pióra na mym lbie bo inaczej mam afro :)) ?

pozdr

1. Data: 2004-01-03 14:55:45

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tib napisał:

> Express Eye make-up Remover z Sephory - ogromne, pozytywne zaskoczenie.

Czy on pozostawia tlusty film na oku? Bo mam problem z tymi
oczyszczaczami tuszow. Mam teraz cos E.Lauder ale wolalabym cos tanszego.

> - Extreme Cils Waterproof firmy Chanel. Muj Borze. Czy ja jestem jakas
> inna czy tez bogowie porazili producenta tuszu nagla niemoca?

A ja sobie go bardzo chwale, mam pieknie wymalowane , podkrecone i
wydluzone rzesy i nic w ciagu dnai sie z nim nie dzieje.Wieczorem
wygladaja rzesy tak samo pieknie jak rano

> O wrazeniach z uzytkowania swiezo nabytych kosmetykow do pielegnacji
> napisze pozniej, troche sie tego zebralo i czuje aktualnie,ze nie
> podolam, totez proszeohrrrrrr....... ;-)

Masz fajne wrazenia. Wiec napisz jeszcze.
Hafsa czytaczka nieregularna, ale stosujaca mazidla na pysk regularnie

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-03 15:05:31

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib:
> A teraz fuj fuj fuj:
> - Extreme Cils Waterproof firmy Chanel.
> - Dior Long`Optic.

Ale masz 100% pewnosci, ze to oryginaly? Wiesz, jak bywa na Allegro...

annaSana - allegrujaca
--
Dwa pólglówki nie tworza jednej glowy (prof. T. Kotarbinski)
GG #371734

1. Data: 2004-01-03 20:18:01

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> ak kobieto! Nobla trzeba ustanowic w jakiejs madrej kategorii specjalnie
> dla Ciebie ;)

literackiego.
Ale te palanty ze Sztokholmu sie na dobrej literaturze nie znaja, wiec
chomik raczy wiedziec czy docenia talent ;)

To i ja polece cosik: strasznie fajny pomysl miala moja kochana Grazynka,
ktorej w tym miejscu oddaje co boskie, namawiajac kogo sie da do uzywania
kredki do oczu w kolorze oliwkowym. Rewelacyjnie robi sie nia kreski na
dolnej powiece, podkresla oko idealnie a nie ma wrazenia ciezkosci jak przy
czarnej. Wiem, pewnie to stary wynalazek, ale niedawno odkrylam i ciesze sie
z zabawki ;)

Asiek

1. Data: 2004-01-03 20:29:05

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

> Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> literackiego.
> Ale te palanty ze Sztokholmu sie na dobrej literaturze nie znaja, wiec
> chomik raczy wiedziec czy docenia talent ;)

Dziekuje za cieple slowa, milo mi, ze Wam milo mnie czytac :-)

PS. U`szatan twierdzi, ze nie ma pojecia w kwestii literatury, ale
osobiscie docenia moj talent, w drapaniu za malymi uszkami i podawaniu
cykorii jestem swietna ;-)

Pozdrawiam :-)

Tib, czytajaca Grupe i gromadzaca wokol siebie kosmetyki do pielegnacji
w celu opisania wrazen z uzytkowania tychze tamze

1. Data: 2004-01-03 20:44:12

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna wrote:

> Tib:
>
> Ale masz 100% pewnosci, ze to oryginaly? Wiesz, jak bywa na Allegro...

Owszem, na pewno sa oryginalne, przynajmniej Dior na 100 %, ale sadze,
ze Chanel tez. Moze u mnie sie nie sprawdzil po prostu, szczoteczka
nabiera mnostwo gestego tuszu i mam rzesy jak tlusciutkie stonozki
{stonuszki;-)], nie wyglada na przeterminowany, tylko na nieudany
eksperyment typu "Sprawdzmy, co sie stanie, jesli polaczymy bardzo gesty
tusz z beznadziejna szczoteczka" :-(

Na oryginalnosci kosmetyku na Allegro nie zawiodlam sie jeszcze, ale
fakt, ze kupuje je, jesli juz, tylko u kilku sprawdzonych od lat
Sprzedajacych, ktorych zreszta polecalam tu juz kiedys. Skoki w bok
robie tylko dla kosmetykow popularnych, wychodzac z zalozenia, ze
podrabianie ich byloby po prostu nieoplacalne, acz zakladam, ze moge sie
mylic i po prostu mam szczescie :-)

Pozdrawiam :-)

Tib

1. Data: 2004-01-03 21:17:59

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Czy on pozostawia tlusty film na oku? Bo mam problem z tymi
> oczyszczaczami tuszow. Mam teraz cos E.Lauder ale wolalabym cos tanszego.

Mnie nie pozostawia, jestem naprawde zachwycona, slicznie mi zmywa, co
zmywac powinien,
ladnie pachnie.

> A ja sobie go bardzo chwale, mam pieknie wymalowane , podkrecone i
> wydluzone rzesy i nic w ciagu dnai sie z nim nie dzieje.Wieczorem
> wygladaja rzesy tak samo pieknie jak rano

No to ja juz normalnie nie wiem, no :-(
Spedzilam dzis upojne pol h usilujac pomalowac rzesy tym tuszem tak, aby
kwiknac z zachwytu nad soba sama i aby otoczenie rowniez kwiknelo.
Otoczenie wrocilo do domu i ogarnal je smiech pusty, jako ze siedzialam
na podlodze w sukience ciazowej [bez sensu, ale jest swietna i nosze
:-)] z oblepionymi rzesami i wydawalam z siebie seriami interesujace
dzwieki. Otoczenie otarlo lzy, usiadlo obok i zapytalo, czy moze cos dla
mnie zrobic, po czym zanioslo sie ponownie. Dalam sobie spokoj z
rzucaniem wscieklych spojrzen, bo przez te rzesy i tak nic nie
widzialam, zmylam z siebie eksperyment aktualnie odpoczywam po tym
stresujacym przezyciu. Otoczenie zaglada do mojego pokoju, najwyrazniej
spodziewajac sie kolejnych sensacji wizualnych - phi, nic z tego. Jako
osoba lagodna i holdujaca przekonaniu, ze z ust dziewczecia powinny
padac tylko kwiaty, klac nie bede, ale ciche "Chanel jego mac" mi sie
wyrwalo, przyznaje. Zostaly mi jeszcze jakies rzesy, wiec jutro pobawie
sie Diorem.

Pozdrawiam :-)

Tib, aktualnie bladorzesa, ale nie poddam sie i znajde kiedys tusz
idealny, ha!

1. Data: 2004-01-03 21:44:02

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> [...]
> niedoskonalosci kosmetykow Diora i podobnych mnie nie zrazily (choc wiem ze
> teraz bede na nie uwazac) bo tekst byl tak przedni:)

Jej, dziekuje :-)

> [...]
> zmatowieje kiedy uzyje pianki czy zelu (niestety musze ujazmic te loki i
> inne pióra na mym lbie bo inaczej mam afro :)) ?

Mnie nie matowi, a pianki do ukladania uzywac musze, inaczej
wygladalabym, jakby piorun w szczypiorek..;-) Myje tym szamponem, czasem
nie tak, jak powinnam, bo powinnam go chwile na glowie potrzymac, ale
zwykle myje glowe nad wanna i zwyczajnie nie mam cierpliwosci, zeby tak
przez chwile sobie z glowa w dol wisiec, totez myje, splukuje, nakladam
pianke i susze, suszarka w dodatku. Wlosy ukladaja sie przyzwoicie i
maja ladny, zdrowy polysk, wiec nadal polecam. Co do lokow - zazdroszcze
Ci, mnie sie wlosy lekko kreca, wolalabym miec konkretne loki, ale nie
mam na nie innego pomyslu, niz trwala, ktorej nie chce, a po rozmaitych
preparatach wzmacniajacych skret albo mnie pierzasci, albo mam wlosy
proste i jak po wichurze tysiaclecia :-( Smutek i nostalgia - ot, co.

Pozdrawiam :-)

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg
|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

Neutralny podklad - jaki?
podkład Yves Rocher
[Trójmiasto] Gdzie kupić kosmetyki Idea 25?
spodnie biodrówki
Normaderm-Vichy- na jak długo wystarcza?