TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!

41. Data: 2005-03-08 08:38:36

Temat: Re: OT Re: TOP TEN nie zauważyli?cie najważniejszego!
Od: "Axel" <a...@p...NOSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
t...@t...zmyłka> wrote in message

> Oczywiście, tylko ksiązka. Filmu nawet nie miałem zamiaru
> oglądać... Przecież to gołym okiem widać, że tego się nie
> da dobrze zrobić.

Ja sprobowalem... wylaczylem po 15 minutach.
I uwazam, ze ciag dalszy Heller napisal "na sile" i wcale sie nie nadaje do
czytania.

"Zgas swiatla i dodaj gazu. Tak jedzie sie lepiej!" ;-)

Axel

42. Data: 2005-03-08 11:29:03

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 8 Mar 2005 09:38:36 +0100, "Axel" <a...@p...NOSPAM.com>
pisze:

>I uwazam, ze ciag dalszy Heller napisal "na sile" i wcale sie nie nadaje do
>czytania.

Leży u mnie na biurku Par 23, i inne "ciągi dalsze". Ale nie
mam teraz czasu. A po tym, co napisałaś/eś (nie wiem naprawdę)
ochotę na sięgnięcie mam coraz mniejszą.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą