Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej

21. Data: 2015-08-16 19:04:01

Temat: Re: [OT] Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-08-16 14:22, Zenek Kapelinder wrote:
> Grzecznie jak zawsze o coś pytam.

Pytasz o coś co nie ma definicji. Chyba że u dresów na ławce pod blokiem.

> Jak pytasz o rurkę to też trolujesz czy tylko pytasz?

Tylko pytam. Jak troluje to większość widzi jak na dłoni poza celem
trolowania.

> Nie ma obowiązku bezwzględnego odpowiadania.

Thank you Captain Obvious.

> Odpowiadający ma prawo stawiać warunki.
> To pytający potrzebuje czyjejś łaski.

Twojej nie potrzebuje. Nie posiadasz nic czego bym pragnał w tej chwili.

EOT.

22. Data: 2015-08-16 20:58:02

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sam wybrałeś. Pamiętliwy nie jestem i bez wzglęu na to jaka by była odpowiedź to bym
ci napisał gdzie kupić taką ładną i tanią rurkę fi19. Ale teraz, chyba rozumiesz że
nie mogę.

Usuwanie suchych chwastow po randapie
Stacja pogodowa jaka ?
ufff jak gorąco odkurzacz nie chce się załączyć od rana
Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)