OT!!!!!!!!!!!! Sudety

1. Data: 2002-08-08 11:03:50

Temat: OT!!!!!!!!!!!! Sudety
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
czy macie namiary na jakies fajne noclegi w Sudetach??? wiem, ze to OT do
bolu, ale to najlepsza grupa pod sloncem i mozna pytac o wszystko:)))
a ja w tych Sudetach chce dobrze zjesc:)))) tez prosze o namiary.
do Danki od Kuchni (jako autochtona:)))))juz pisalam, ale na razie milczy.
a chce w Sudety, chce i juz. wymyslilam i nie popuszcze.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-08 11:57:11

Temat: Re: OT!!!!!!!!!!!! Sudety
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No ładnie, bedziesz nas śledzić?? ;-)))
>Na ten długi weekend chcesz się wybrać w góry?
no pewnie - chce cie miec na oku:)))
jakos tak nam ze znajomymi dzis wpadlo do glowy. no wiec zaczelam poszukiwania.

>Na dane to ja bym nie liczyła, niestety, juz tyle razy do niej pisałam i
>milczy ja zaklęta, może wyjechała...
moze.....

>Masz Monisiu na oku okolice jakiejs konkretnej miejscowości?

wszystko jedno gdzie, tak mi te Sudety wpadly w oko....

1. Data: 2002-08-08 12:23:33

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Eeee tam!!! też coś! najlepsza grupa pod słońcem.... Na pl-rec-ogrody
>zajrzyj. Wtedy zrozumiesz co to jest najlepsza grupa pod słońcem.... :-))))
>Pozdrawiam :-)
>Janusz

a jak nie mam ogordu a tylko skrzynki i dniczki na balkonie, to nie zostane
wyrzucona???

1. Data: 2002-08-08 12:27:02

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał:

> Eeee tam!!! też coś! najlepsza grupa pod słońcem.... Na pl-rec-ogrody
> zajrzyj. Wtedy zrozumiesz co to jest najlepsza grupa pod słońcem.... :-))))

Hihihi, to co Ty tutaj robisz, zamiast siedziec na tych swoich ogrodach? ;-P

Ja tez uwazam, ze kuchnia to najlepsza grupa pod sloncem :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-08-08 12:27:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-08 13:14:27

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:-))))

> a jak nie mam ogordu a tylko skrzynki i dniczki na balkonie, to nie
zostane
> wyrzucona???
>
> Monika

Jak nie zapytasz o :
koszenie trawnika
oczko wodne
chemiczne tepienie chwastow
to Cie moze nie pozra ;-)
A najlepiej zapytac o winorosle ;-)))
AniaK

1. Data: 2002-08-08 13:25:45

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>zostane

>Jak nie zapytasz o :
>koszenie trawnika
>oczko wodne
>chemiczne tepienie chwastow
>to Cie moze nie pozra ;-)
>A najlepiej zapytac o winorosle ;-)))
>AniaK

jaka trawe??? jakie oczko??? - chyba miednice sobie postawie:))))
a o surfinie wolno??? i jakie kwiatki na balkon i gdzie kupic??

1. Data: 2002-08-08 13:54:45

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Hihihi, to co Ty tutaj robisz, zamiast siedziec na tych swoich
ogrodach? ;-P

Jem!!!

Qwax

1. Data: 2002-08-08 13:55:34

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote:

> Jak nie zapytasz o :
> koszenie trawnika
> oczko wodne
> chemiczne tepienie chwastow
> to Cie moze nie pozra ;-)
> A najlepiej zapytac o winorosle ;-)))
> AniaK

Zgadza sie. W ogrodach to:

trawnik = pizza
oczko wodne = kurczaki z KFC
winorosle = gofry

:))))))))

MB

1. Data: 2002-08-08 14:03:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>jaka trawe??? jakie oczko??? - chyba miednice sobie postawie:))))
>a o surfinie wolno??? i jakie kwiatki na balkon i gdzie kupic??
>
>Monika

Oj, Monisia, Monisis,..ta trawa i oczka to ichnie kurczaki zKFC i
golonki i racuchy i gofry i tiramisu...dobrze mowie??? hehehehe

Krysia, z za malym ogrodem by sie TAM wtracac, heheheheh

K.T. - starannie opakowana

biszkopt
Re: co zrobic z arbuza?
czym wyczyścić bidon