[OT?] Trawnik w domu

11. Data: 2003-12-01 11:14:36

Temat: Re: [OT?] Trawnik w domu
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqck0t$d5i$3@nemesis.news.tpi.pl Łukasz L.
<l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy ktos moglby powiedziec, jakie sa najwieksze przeszkody w zamienieniu
> jednego pokoju w mieszkaniu w trawnik?
>
> Dziekuje piknie i slonecznie za odpowiedzi czy sugestie

Hejka. Nie widzę przeszkód, jak powiedział ślepy koń przed Wielka
Pardubicką.:-) Jeden warunek: trawnik musi być sztuczny.
Pozdrawiam pochmurno Ja...cki
P.S. Przecież zamiast zimowego śniadania na trawie można zorganizować
śniadanie na dywanie.:-)

12. Data: 2003-12-01 11:15:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekaw jestem, czym kieruje sie ktoś chcący miec trawnik na podłodze?

Zdrowym rozsądkiem:-))

> Pozdrawiam Jerzy

Pozdrawia boletus

Ps. Przepraszam, że Cię tak ostro pociąłem.

13. Data: 2003-12-01 11:53:07

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@w...pl> napisał(a):
[...]
> Hejka. Nie widzę przeszkód, jak powiedział ślepy koń przed Wielka
> Pardubicką.:-) Jeden warunek: trawnik musi być sztuczny.

Eeeee tam, są też i włókna naturalne.

> P.S. Przecież zamiast zimowego śniadania na trawie można zorganizować
> śniadanie na dywanie.:-)

Hucułowie (hucułki) robia takie włochacze a i kolorek one też maja odpowiedni.

pozdr. Jerzy

14. Data: 2003-12-01 16:02:23

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz L." <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze odrobine offtopik, ale...
>
> Czy ktos moglby powiedziec, jakie sa najwieksze przeszkody w zamienieniu
> jednego pokoju w mieszkaniu w trawnik?

Kup sobie taką gotową trawę w rolkach. Rozwijasz i masz
jak znalazł. Jak Ci zżółknie albo co innego to kup sobie
nowe zwoje.
A problem widzę w koszeniu. No i te krety :))

Pozdrawiam - Zosia

15. Data: 2003-12-01 20:03:57

Temat: Odp: [OT?] Trawnik w domu
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bqeu1p$bo6

Rany! A myslalam, ze juz spotkalam najwiekszego dziwaka na swiecie...;-)
Najwiekszym problemem bedzie odprowadzenie nadmiaru wilgoci z mieszkania.
Taka trawka ladnie paruje, podlewa sie ja...a na scianach pokoju pojawia sie
IMHO grzyb i rozne owady znadujace sobie doskonale warunki zycia... Jesli
trawa ma byc na calej powierchni pokoju to trzeba bedzie z folii zrobic
izolacje przeciwwilgociowa na podlodze i czesci scian. Lampa - duuuuzo
swietlowek lub kilka HQI - plus chlodzenie (takie lampy HQI moga dosc
znacznie podniesc temperature pokoju).

Trawe na podlodze (z rolki) widzialam jedyny raz na zdjeciach z wystawy
malarskiej w galerii. Eksponowano ja tydzien.

Elfir

16. Data: 2003-12-02 08:44:05

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> Ps. Przepraszam, że Cię tak ostro pociąłem.

Nic nie szkodzi, zagoi sie do wesela.
;-)
pozdr. Jerzy
PS
Czy to prawda, że "pszczoły" odchudzają?
A jeśli tak to jak?

17. Data: 2003-12-02 08:51:27

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir <e...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bqeu1p$bo6

> Rany! A myslalam, ze juz spotkalam najwiekszego dziwaka na swiecie...;-)

Elfirko, odpisujesz Łukaszowi ale dlaczego w moim liscie?
Hmmmm?
pozdr. Jerzy

18. Data: 2003-12-02 13:27:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Czy to prawda, że "pszczoły" odchudzają?
> A jeśli tak to jak?

Jak przed nimi uciekasz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2003-12-02 13:37:57

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqhjcl$450$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak
<w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Czy to prawda, że "pszczoły" odchudzają?
> A jeśli tak to jak?

Hejka. Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na
wieloryba.
Pozdrawiam analogicznie Ja...cki

20. Data: 2003-12-02 20:41:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na
> wieloryba.
> Pozdrawiam analogicznie Ja...cki
hehe
Dirko analogiczny do wieloryba
?
z pozdrowieniami i usmiechami
rownie analogiczny
_hehehe

Ogród mój.
róża rdzawa i berberys zwyczajny - szukam
cebula w doniczce
Co z tą zimą - Jerzy odezwij się!
Cycas revoluta - RATUJCIE