alergia na wszystko

1. Data: 2003-12-15 13:34:32

Temat: alergia na wszystko
Od: "msz" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
u mojego 20 miesięcznego synka występują objawy elergiczne na skórze po
podaniu praktycznie każdego produktu.
Jego dieta składa się z Bebilonu Pepti 2, Sinlac'u i kaszki kukurydzianej.
Mimo zachowania tej diety
co jakiś czas stan malca pogarsza się. Jest w wieku, w którym zaczyna to nie
wystarczać.
Próbowaliśmy już wszystkiego, królik, wołowina, ziemniaki, ryż, kalafior,
marchewka.... wszystko mu szkodzi. Potwierdzają to testy krwi.

Kontaktowaliśmy się z kilkoma specjalistami w miaście, w którym mieszkamy.
Niestety ich wiedza (a może zaangażowanie) wydaje się być niewystarczająca.
Jedni wciąż każą stosować tę dietę i problemy ze skórą neutralizować
sterydami. Inni każą rozszerzać dietę chociaż nie wyobrażamy sobie skutków,
jakie by wywołało.

Czy znają Państwo takie przypadki ?

Chciałbym zapytać czy mogliby Państwo wskazać mi jakąś przodującą poradnię /
specjalistę, który mógłby mi pomóc. Może znają Państwo jakiś ośrodek z
prawdziwego zdarzenia, który nie ograniczałby się do "zaklinania" choroby,
lecz stosował jakąś nowoczesną diagnostykę.

msz

2. Data: 2003-12-15 14:03:45

Temat: Re: alergia na wszystko
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znają Państwo takie przypadki ?

A owszem ponad 50% dzieci to alergicy w mniejszym lub wiekszym stopniu -
ulomna cywilizacja sie nam rysuje na 100% uczulona.
Moze zaczac karmic malca tak jak to drzewiej bywalo zamiast
sztucznej papki jak dla robotow science-fiction ?
Z tego co wymieniliscie to same swinstwa nafaszerowane niebylejaka chemia.
Popytaj optymalnych o zmiane modelu zywienia a duzo sie dowiesz.
Moze tez warto skorzystac z terapi biorezonansem choc nie jest to takie
skuteczne jednak tonacy to nawet brzytwy sie chwyci.

3. Data: 2003-12-15 16:05:50

Temat: [OT] byłoRe: alergia na wszystko
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sztucznej papki jak dla robotow science-fiction ?
> Z tego co wymieniliscie to same swinstwa nafaszerowane niebylejaka chemia.

Człowieku, bardzo ładnie po raz trzeci cię proszę, jeśli nie masz nic
sensownego do powiedzenia, to tego nie rób.
Powiedz mi, co proponujesz w takim razie dać dziecku, skoro według ciebie
marchew czy kalafior to : " swinstwa nafaszerowane niebylejaka chemia "
(pomijajać fakt, że z pewnością "msz" jako rodzic alergika stara się o
warzywa z gospodarstw ekologicznych....)
Proszę o propozycje słusznego według ciebie menu, bo nie ukrywam, że ciekawa
jestem....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2003-12-15 16:06:03

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

/
: specjalistę, który mógłby mi pomóc. Może znają Państwo jakiś ośrodek z
: prawdziwego zdarzenia, który nie ograniczałby się do "zaklinania" choroby,
: lecz stosował jakąś nowoczesną diagnostykę.

Spróbuj zadać to pytanie na pl.soc.dzieci
Może ktoś Ci pomoże.

Paulinka

6. Data: 2003-12-15 16:19:09

Temat: Re: [OT] byłoRe: alergia na wszystko
Od: Pawel Poreba <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-12-2003 17:05, Pan/Pani C.Jola nawrotal:

>Powiedz mi, co proponujesz w takim razie dać dziecku,
>skoro według ciebie marchew czy kalafior to : " swinstwa
>nafaszerowane niebylejaka chemia "

Czlowiek pisze, ze marchewka i kalafior to swinstwa?
Pamietaj ze o gustach sie nie dyskutuje. Jesli on tego nie
lubi, to dla niego to swinstwo.
Pisze, ze sa nafaszerowane niebylejaka chemia? Tu ma racje!
Biochemia roslin to fascynujaca dziedzina i substancje ktore
mozna w nich znalezc sa naprawde wyszukane. W porownaniu do
roslin z ich metabolitami wtornymi my, zwierzaki, jestesmy
strasznie ubodzy pod wzgledem chemicznym.

>(pomijajać fakt, że z pewnością "msz" jako
>rodzic alergika stara się o warzywa z
>gospodarstw ekologicznych....)

Skad pomysl, ze warzywa z "gospodarstw ekologicznych" sa
lepsze od innych? Przeciez to tylko reklama wykorzystujaca
aktualne mody...

A co do alergii to o ile wiem, proba powiazania wzrostu
czestosci alergii ze wzrostem ilosci chemicznych
zanieczyszczen srodowiska nie udala sie... wiec cala
dyskusja idzie w zupelnie blednym kierunku.

pozdrawiam
Pawel Poreba

7. Data: 2003-12-15 16:41:43

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mimo zachowania tej diety
> co jakiś czas stan malca pogarsza się. [...]

Nie można być uczulonym na wszystko. Jednak czasami jeden alergen wywołuje
tzw. marsz alergiczny. Należy wprowadzić dietę rotacyjną / eliminacyjną i
pilnie obserwować dziecko. Trzeba pamiętać o tym, że mleko krowie jest
najczęstszym alergenem i od niego zacząć obserwacje. W sieci jest mnóstwo
stron na ten temat.

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

8. Data: 2003-12-15 18:21:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Dec 2003, msz wrote:

> specjalistę, który mógłby mi pomóc. Może znają Państwo jakiś ośrodek

Instytut Pediatrii AM w Poznaniu -> dobre rekomendacje zarowno w
alergologii jak i gastroentrologii dzieciecej?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

9. Data: 2003-12-15 22:12:25

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> marchew czy kalafior to : " swinstwa nafaszerowane niebylejaka chemia "

a to nie :
>Jego dieta składa się z Bebilonu Pepti 2, Sinlac'u i kaszki >kukurydzianej.

jak to widze to pokarm dla robotow Mikrobi II-generacji a nie dla niemowlat
no moze poza kaszka kukurydziana ktora tez jest paskudna i niewiele ma z
kukurydza wspolnego.

10. Data: 2003-12-16 08:25:24

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

niemowlat
> no moze poza kaszka kukurydziana ktora tez jest paskudna i niewiele ma z

Popieram :)))

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

strona Valplastu w Polsce