OT - cud sie stal pewnego razu

1. Data: 2001-09-14 18:44:13

Temat: OT - cud sie stal pewnego razu
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

donosze, ze calkiem nagle galeria grupy mi sie obiawila, ta z
nowa miniaturowa Mechcia i czarno - bialym Gmyzem. No,
no..ciekawe co machinie odbilo..
M. juz wczesniej widzialam (nowa sukienka - acha!), natomiast
kolega Czarek wyglada zupelnie inaczej niz na tamtym starym
zdjeciu oraz w miniaturze - odmlodnial czy dorosl do zamescia?

to tyle

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-14 18:53:25

Temat: Re: OT - cud sie stal pewnego razu
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Daje ci po lapkach.
>A gdzie link?
>Tak nie wadi!
>pozdr. Jerzy

a coz to za fochy jakies? Grupy nie czytacie? Hierbatki nie
znacie? Ona to przecie sobie dopisala do sygnatury!

ale niech Wam bedzie - http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/

zapamietac! zapisac! Wytatuowac sobie!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-14 18:56:42

Temat: Odp: OT - cud sie stal pewnego razu
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:2...@4...com..
.
> [...]
> kolega Czarek wyglada zupelnie inaczej niz na tamtym starym
> zdjeciu oraz w miniaturze - odmlodnial czy dorosl do zamescia?

tez chce zobaczyc zdjecia!!!!!!!!!!!!!! gdzie to mozna ogladac???

1. Data: 2001-09-14 19:01:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolega Czarek wyglada zupelnie inaczej niz na tamtym starym
> zdjeciu oraz w miniaturze - odmlodnial czy dorosl do zamescia?
Daje ci po lapkach.
A gdzie link?
Tak nie wadi!
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-14 19:09:20

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-14 19:10:00

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolega Czarek wyglada zupelnie inaczej niz na tamtym starym
> zdjeciu oraz w miniaturze - odmlodnial czy dorosl do zamescia?

A to sie bardzo ciesze, ze sie udalo :-))

1. Data: 2001-09-14 19:38:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a coz to za fochy jakies? Grupy nie czytacie? Hierbatki nie
> znacie? Ona to przecie sobie dopisala do sygnatury!
I cóz z tego, ze dopisala wreszcie. Poniekad ty tez bys mogla. ;-)))
I to na zawsze.

> ale niech Wam bedzie - http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
> zapamietac! zapisac! Wytatuowac sobie!
Calkiem ladny to by byl tatuaz TWOIM na slupie.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-15 10:46:19

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a) w artykule
<2...@4...com>...
> [...]
> kolega Czarek wyglada zupelnie inaczej niz na tamtym starym
> zdjeciu oraz w miniaturze - odmlodnial czy dorosl do zamescia?

Tylko troche schudlem a do zamescia juz dawno doroslem mam dwoje bardzo
starych dziecie 9 i 12 lat. Zreszta bede z nimi dzis na grupie bo sa pod
moja opieka bo ich mama pracuje
Czarek

korpiele
zurek?