(OT) czerwona herbata

1. Data: 2003-11-07 11:13:00

Temat: (OT) czerwona herbata
Od: "Faraonka" <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialabym sie dowiedziec czy czerwona herbate mozna slodzic? pytam poniewaz
jest to typ herbaty odchudzajacej a gorzkiej jej nie wypije, slodze ja wiec
slodzikiem, i moje pytanie:
czy slodzac slodzikiem herbate o dzialaniu odchudzajacym? czy moze ona
spowodowac, ze juz nie bedzie odchudzajaca? czy trzeba ja pic tylko gorzka?

z gory dzieki za odpowiedzi
--
Z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faronka

1. Data: 2003-11-07 11:20:24

Temat: Re: (OT) czerwona herbata
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Faraonka napisal(a):

> [...]
>spowodowac, ze juz nie bedzie odchudzajaca? czy trzeba ja pic tylko gorzka?

Na Twoje pytanie odpowiem nie wprost. Widzialem gdzies reklame jakichs
srodkow zapachowych na odchudzanie. Znaczy, wachasz i chudniesz. Malym
drukiem bylo dodane: zmniejszenie spozycia zywnosci moze przyspieszyc
efekt chudniecia.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-11-07 11:35:26

Od: "Faraonka" <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:4svmqvgi54t1pn71sei4sl41828p8101o4@4ax.com...
...zmniejszenie spozycia zywnosci moze przyspieszyc efekt chudniecia.

tak rozumiem, ale jak mozna pozbawic siebie tyle przyjemnosci?
mozna zrezygnowac z kolacji, miej jesc w ogole, ale nie z przysmakow :)
ktore pewnie wszyscy mamy ...
--
Z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faronka

1. Data: 2003-11-07 11:42:02

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Faraonka napisal(a):

> [...]
>
>tak rozumiem, ale jak mozna pozbawic siebie tyle przyjemnosci?
>mozna zrezygnowac z kolacji, miej jesc w ogole, ale nie z przysmakow :)

IMO cukier to jest pierwsza rzecz z ktorej powinno sie w takiej
sytuacji zrezygnowac.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-11-07 11:45:45

Od: "Faraonka" <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:171nqvkd72b4bb38k8ude6t843dgejeese@4ax.com...
> IMO cukier to jest pierwsza rzecz z ktorej powinno sie w takiej
> sytuacji zrezygnowac.

tez taz robie, zastapilam go slodzikiem (w malych ilosciach), ale zdarza mi
sie zjesc jakies ciastko, ciasto czy batonika :( niestety od tego to jestem
"uzalezniona" i jak widze to nie moge sie powstrzymac

1. Data: 2003-11-07 11:54:41

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Faraonka napisal(a):

>tez taz robie, zastapilam go slodzikiem (w malych ilosciach),

Ja w ogole odstawilem cukier. I naprawde mozna lepiej poczuc smak
herbaty czy kawy gdy sie przestanie slodzic. A slodziki to jednak
chemia... Sama nazwa jest zniechecajaca. ;--)

>ale zdarza mi
>sie zjesc jakies ciastko, ciasto czy batonika :( niestety od tego to jestem
>"uzalezniona" i jak widze to nie moge sie powstrzymac

Raz na jakis czas pewnie mozna. Raz w tygodniu na pewno. Ja tam
zrzucilem 17 kilo...

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-11-07 12:06:38

Od: "Faraonka" <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:ps1nqv0miudmjkmi7m1aqtuoligv5c5qa9@4ax.com...
... Ja tam zrzucilem 17 kilo...

GRTULUJE, podziwiam osoby ktorym sie to udalo, ja jakos nie moge, albo zbyt
malo uwagi temu poswiecam ... siedze 8 godzin w pracy (doslownie) przed
komputerem, po zrobieniu obiadu, posprzataniu nic mi sie nie chce, nie
mowiac o jakiejs gimnastyce (fitness) ... a na cos slotkiego tez czasami mam
ochote... ach no dobra juz nie bede sie uzalac, to i tak mi nie pomoze ...
--
Z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faronka

1. Data: 2003-11-07 13:08:43

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faraonka" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> chcialabym sie dowiedziec czy czerwona herbate mozna slodzic?

A moze wybierz sobie smakowa, w sklepach 'Five o'clock' sa rozne czerwone i
jesli smak czerwonej herbaty jest dla Ciebie zbyt mocny, to zlagodza go
dodatki.

Atena

1. Data: 2003-11-07 13:18:42

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialabym sie dowiedziec czy czerwona herbate mozna slodzic? pytam
poniewaz
> jest to typ herbaty odchudzajacej
=======
Ależ te reklamy potrafią robić wodę z mózgu...
Mamy już odchudzające jogurty, wody mineralne i kupę innych bzdetów, a teraz
herbatkę. Trzeba przyznać, że producenci potrafią robić kasę na naiwnych i
leniwych, którym nie chce się spacerkiem chodzić do pracy i zrezygnować z
pączków.
Może czas zażyć coś, co oczyszcza ciało, a zwłaszcza umysł.

waldek
=======

1. Data: 2003-11-07 13:31:35

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pączków.
> Może czas zażyć coś, co oczyszcza ciało, a zwłaszcza umysł.

Waldku, zanim sie zaczniesz wypowiadac autorytatywnie na ten temat, poczytaj
troche o pu-erh.
Nie twierdze jednak, ze sprzedawane u nas wiory maja cos z nia wspolnego.
Aczkolwiek oryginalna herbata pu-erh przyspiesza spalanie tluszczu.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

RE: pytanie do herbaciarzy
Marcińskie rogale
Re: Bigos - dawno nie było relacji na zywo ;-)
Re: Mikrofalówka
Re: "wpisowe" sledz w czekoladzie z owocami