OT [czy aby] Uczta duchowa

21. Data: 2005-08-04 08:52:34

Temat: Re: OT [czy aby] Uczta duchowa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pomijam to, że KV 525 to est akurat "Eine kleine...0, a symfonie g-moll
>Mozarta są skatalogowane jako KV 183 i KV 550 i o tę drugą zapewne mu
>chodzi. W każdym razie rzecz w tym, że "Eine kleine..." mu się nie
>podoba, więc jest be, a Symfonia g-moll mu się podoba, więc jest cacy,
>co ma dowodzić wyrafinowani jego gustu i braku gustu tych, co lubią
>"Eine kleine...".
>
>Władysław

Jakie napisal? Wcale nie napisal co mu sie podoba. On tylko pare
sztuk wymienil, jako chalturki albo nie i tyle...moze jednak
uwielbia Black Sabbath...bardzo by pasowalo :PPPP

Pierz, kompletne bezguscie
K.T. - starannie opakowana

22. Data: 2005-08-04 09:09:08

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> Ale kukurydzę mają dobrą w KFC - jak się taką robi?

Nie wiem o co chodzi, nie zaglądam do KFC :-)))

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

23. Data: 2005-08-04 09:48:10

Od: "gonzo7" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podoba, więc jest be, a Symfonia g-moll mu się podoba, więc jest cacy,
> co ma dowodzić wyrafinowani jego gustu i braku gustu tych, co lubią

te Władek...
napisz na czym się nie znasz
I spadaj z tym przemądrzaniem się o muzyce na
pl.rec.muzyka.klasyczna
gonzo7

24. Data: 2005-08-04 11:02:05

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** flower <f...@w...pl>:

> Nie wiem o co chodzi, nie zaglądam do KFC :-)))

Kukurydza jakby taka mleczna bardzo, nie wiem czy to jakiś specjalny
gatunek, czy jakoś inaczej gotują ją... ?

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

25. Data: 2005-08-04 11:04:23

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Ot i Święta Prawda Panie. Co było do udowodnienia.
Jeden lubi rybki, drugi trzyma w akwarium jaszczurkę a jeszcze kto inny żywi
się w KFC. Wedle upodobania i bez przymusu.
Pozostaję z szacunkiem do wszystkich bez względu na upodobania (kulinarne
oczywiście). Jacenta

26. Data: 2005-08-04 11:13:39

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcssvh$kgp$1@nemesis.news.tpi.pl>, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

> [...]
> się w KFC. Wedle upodobania i bez przymusu.
> Pozostaję z szacunkiem do wszystkich bez względu na upodobania (kulinarne

Jednak czy ktoś coś lubi czy nie, a to czy to coś jest dobre, czy nie,
to dwie zupełnie różne sprawy i nie należy ich mylić.

Władysław

27. Data: 2005-08-04 11:24:36

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak czy ktoś coś lubi czy nie, a to czy to coś jest dobre, czy nie,
> to dwie zupełnie różne sprawy i nie należy ich mylić.
>
> Władysław

To jest oczywiste, ale nie jest oczywiste to, że co dobre wszyscy muszą
kochać i "abarotno". Nie wiem np co jest dobrego w dymie papierosowym a są
przecież jego wielbiciele, którzy się wręcz podniecają tym smrodkiem. I
niech mnie nikt nie próbuje przekonać że to jest przyjemne i zdrowe.
Pozdrawiam Jacenty nie palący i nie jedzący w KFC.

28. Data: 2005-08-04 11:31:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcsu58$q9n$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"jacenty" <s...@w...pl> wrote:

> To jest oczywiste, ale nie jest oczywiste to, że co dobre wszyscy muszą
> kochać i "abarotno".

A ktoś coś takiego twierdzi?

Władysław

29. Data: 2005-08-04 11:47:44

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ktoś coś takiego twierdzi?
>

> Władysław

Absolutnie nie. Chodzi o reakcję typu "Ten co nie je BigMaca to jakiś dziwak
i trzeba go wyśmiać". Nie lubię tego typu rzeczy i ich nie jem, tak samo jak
nie pasuje mi disco polo i go nie słucham. A opinię w cywilizowanej formie
to chyba na forum może wyrazić każdy? Prawda? Czy się mylę?
Pozostaję z szacunkiem Jacenty

30. Data: 2005-08-04 12:41:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Aug 2005 13:13:39 +0200, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>Jednak czy ktoś coś lubi czy nie, a to czy to coś jest dobre, czy nie,
>to dwie zupełnie różne sprawy i nie należy ich mylić.
>
>Władysław

ale czy cos jest "dobre" to tez nie prawda obiektywna. Sledzia
nie lubie i dla mnie on jest niedobry.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Kuchnia chinska- kurczak w sosie cytrynowym
Kotlety z mięsa jak robic?
chleb bezglutenowy z maszyny
Co z nóg oprócz meduzy?
Wołowina na kwaśno