OT, czyli smierc w kuchni

1. Data: 2004-11-22 13:55:20

Temat: OT, czyli smierc w kuchni
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Tyle juz mordow popelniono w kuchni, ze zapytam: jaki polski kryminal
polecacie na prezent pod choinke?

I.

1. Data: 2004-11-22 14:04:26

Temat: Re: OT, czyli smierc w kuchni
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kresowiec napisał:
> Tyle juz mordow popelniono w kuchni, ze zapytam: jaki polski kryminal
> polecacie na prezent pod choinke?

Narrenturm i Bożych bojowników :) Kryminalne to bardzo, krew, bywa, że
sika, wszyscy szpiegują wszystkich, a pomurnik lata i budzi grozę.
--
pa, BasiaBjk, serio

1. Data: 2004-11-22 14:07:01

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisał w
wiadomości news:cnsr9v$26go$1@ulysses.news.tiscali.de...
> Tyle juz mordow popelniono w kuchni, ze zapytam: jaki polski
> kryminal polecacie na prezent pod choinke?

"Kuchnię chińską" w oryginale z obrazkami. Na pewno Cię ktos
zamorduje ;) A potem "Superexpress" to opisze, będzie kryminał...

Poważniej. Jedyne polskie kryminały jakie jakie znam to
Chmielewskiej, ale to raczej są "kryminały" niż kryminały. Zapytaj
raczej na pl.rec.ksiazki

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-11-22 14:36:45

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ivan schrieb:

> "Kuchnię chińską" w oryginale z obrazkami. Na pewno Cię ktos
> zamorduje ;) A potem "Superexpress" to opisze, będzie kryminał...
Za kuchnie chinska, to nawet w jezyku ojczystym dostalbym nozem w plecy.

> Poważniej. Jedyne polskie kryminały jakie jakie znam to
> Chmielewskiej, ale to raczej są "kryminały" niż kryminały. Zapytaj
> raczej na pl.rec.ksiazki

Zobaczymy co poleca. Kupilem nawet kiedys cos Chmielewskiej ale to
rzeczywiscie nie to. Mnie sie marzy cos w stylu Henning Mankell. Chyba
na kuchni to nawet nie ma co sie pytac, bo nikt sie nie przyzna do
czytania kryminalow.

I.

1. Data: 2004-11-22 14:41:34

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecacie na prezent pod choinke?
Chinski tasak!!!!!

Stanislaw

1. Data: 2004-11-22 14:42:24

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cnsrm3$ai1$1@inews.gazeta.pl>,
BasiaBjk <b...@q...pl> wrote:

> Narrenturm i Bożych bojowników :)

Bożych wojowników nie czytałem wprawdzie, poczekam, aż będą do kupienia
w Taniej Książce ;-) ale Narrenturm jest dosyć okropne. Kiedys już coś
naskrobałem w tej sprawie:

<http://makeashorterlink.com/?W2A313A14>

Władysław

1. Data: 2004-11-22 14:47:35

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Bożych wojowników

Bojowników, Władku. B.

>nie czytałem wprawdzie, poczekam, aż będą do kupienia
> w Taniej Książce ;-)ale Narrenturm jest dosyć okropne.

Twoim zdaniem.
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-11-22 15:09:24

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cnsu7k$mhv$1@inews.gazeta.pl>,
BasiaBjk <b...@q...pl> wrote:

> Bojowników, Władku. B.

> Twoim zdaniem.

Moim zdaniem. Zdanie to starałem się uzasadnić w tekście, do którego
podałem odsyłacz.

Władysław

1. Data: 2004-11-22 15:17:52

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk schrieb:

> Narrenturm i Bożych bojowników :) Kryminalne to bardzo, krew, bywa, że
> sika, wszyscy szpiegują wszystkich, a pomurnik lata i budzi grozę.

Ale to chyba nie klasyczne kryminaly?

I.

1. Data: 2004-11-22 15:26:12

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kresowiec napisał:

> Ale to chyba nie klasyczne kryminaly?

Całkiem nie. Chcesz najklasyczniejsze z klasycznych? To tylko Agata, ale
ona nie Polką była... Z polskich i klasycznych (są takie?) nie wiem, czy
coś godziwego się znajdzie.
--
pa, BBjk

Zupa Grochowa kto zna dobry przepis ??