Eureka, czyli rewelacyjne blachy do ciasta

1. Data: 2002-05-23 13:40:29

Temat: Eureka, czyli rewelacyjne blachy do ciasta
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie. Zajadam sie wlasnie ciastem rabarbarowym z kruszonka - nawet
fajnie mi wyszlo i nawet smakuje. Upieklem sobie, bo mi q... derenie padly i
po owoce bede latal, jak Polak na kacu za klinem, wiec z tej depresji
zachcialo mi sie slodkiego. No wiec siedze tak sobie i jem, i zauwazylem, ze
jak zwykle najlepiej smakuje to ciasto z brzegu. To przypieczone. I nagle
mnie olsnilo: dlaczego nikt nie produkuje waskich, tak na 10 cm blach, zeby
wiecej bylo tego przypieczonego? Prawda? Ciekaw jestem (zrobmy mala
ankiete), kogo byloby wiecej, tych co lubia ze srodka, czy tych co lubia
przypieczone? Niech beda dlugie, jak te klasyczne ale waskie. Blachy do
ciasta z przypieczonym brzegiem. Jerzy, badz tak mily zajdz do Urzedu
patentowego i zalatw to w moim imieniu. Dostaniesz 25 % i nalewki, jak
znajde owoce. Ciekaw jestem czy produkcja takich blach byla by oplacalna?
Mysle ze tak, np. stare panny by kupowaly, rozczarowni do kobiet mezczyzni,
bo starczylo by w sam raz dla jednej osoby. Mlode malzenstwa, co to wiecej
miloscia zyja niz pokarmem i pewnie tacy co to lubia byc oryginalni. No i
lenie: "A co ja bede cala blache piekl?" Oszczedni: "A kto potem cala blache
bedzie jadl? Swin i kur nie mam, zeby wyrzucac." Wiecie co? Ja Was tak
kocham, ze oddam ten pomysl dla calej grupy. Zlozmy sie i zalozmy Wytwornie
Blach do Pieczenia im. Zablockiego i innych polskich nieudacznikow. Moze na
tym zarobimy?

Irek kochany

1. Data: 2002-05-23 13:55:02

Temat: Re: Eureka, czyli rewelacyjne blachy do ciasta
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agusiek" <A...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> To ja sie przylaczam do tych co by dlugich waskich uzywali :))) najlepiej
> zeby byly takie na jeden kawalek - tzn. coby on z obu stron takie
> przypieczenie mial :))))
>
> Aga - wyzeracz przypieczonego

To jest nas juz dwoje. Ile wkladasz do interesu?

Irek kochany

1. Data: 2002-05-23 14:10:35

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-23 14:30:18

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek wrote:

> Aga - wyzeracz przypieczonego

Rak, rak i glisty!

1. Data: 2002-05-23 14:35:14

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest nas juz dwoje. Ile wkladasz do interesu?

Szczere chęci i odrobinę zapału :)) trzebaby przeprowadzić ankietę na temat
szerokości idealnego kawałka :))

Aga

1. Data: 2002-05-23 14:36:05

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rak, rak i glisty!

A wyobraź sobie że rak właśnie ;) ale glistę to sobie wypraszam !!!!!!

Aga

1. Data: 2002-05-23 15:15:34

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek wrote:

> A wyobraź sobie że rak właśnie ;) ale glistę to sobie wypraszam !!!!!!

Wypraszac to sobie mozesz. Zejdziesz na raka, zajma sie toba
glisty. Zaczna od pieknych oczek. .....

1. Data: 2002-05-23 15:31:51

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki"
> [...]
> wiecej bylo tego przypieczonego? Prawda? Ciekaw jestem (zrobmy mala
> ankiete), kogo byloby wiecej, tych co lubia ze srodka, czy tych co lubia

Lee..a ja to przypieczone wyrzucam zawsze (albo daje mezowi ;-)
Dlaczego nie wyprodukuja blaszek w których cale ciasto jest bez
skórki:-)
Asia Slocka

1. Data: 2002-05-23 15:39:31

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypraszac to sobie mozesz. Zejdziesz na raka, zajma sie toba
> glisty. Zaczna od pieknych oczek. .....

E tam, swego raki nie biorą ;)))

1. Data: 2002-05-23 15:45:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> writes:

> Zlozmy sie i zalozmy Wytwornie Blach do Pieczenia im. Zablockiego i
> innych polskich nieudacznikow. Moze na tym zarobimy?

Jestem za. I jako akces to zgłaszam możliwość wycięcia ich z blachy...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Marko, co żył w Mediolanie,
Kochał się raz w oceanie.

Wok w praktyce - dylematy
Re: oscypek
figa z makiem, z pasternakiem
gdzie trzymacie przepisy?
wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące