Re: OT do Krysi

Data: 2003-08-05 12:42:05
Temat: Re: OT do Krysi
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bgo3s0$smt$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Musta" <U...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> problemy są przejściowe już kilka razy było cos takiego na początku
> myślałem że odcięto mnie od źródła wiedzy i ze do końca pozostanę w
matrixie nieświadomy.

> może optymalni przeniosą grupę na jakiś mniej peryferyjny/bardziej
dostępny serwer

Właśnie ja już od lat nad tym ubolewam (przy każdej awarii), że poniewieramy
się na jakimś małym peryferyjnym i niewydolnym serwerze, do którego jakoś
nie wszyscy mają możliwość dotrzeć.
A sceptycy z usenetu niesłusznie posądzają nas o niecne cenzorskie zakusy.
Jeśli serwer plocmana nie wznowi łączności (awarie zdarzały się już
kilkakrotnie), to obecni tu grupowicze niezainteresowani dietą optymalną,
mogą być jeszcze bardziej niezadowoleni... ;],
bo zainteresowanych optymalnych może się tutaj pojawić więcej, też chcą mieć
ze sobą kontakt. Opis grupy pl.misc.dieta mówi:
"Ewentualne podgrupy dla diet, na temat których ilość postingów
znacząco się wyróżnia na tle pozostałych, tworzone będą przy
zachowaniu standardowej procedury. Po utworzeniu takowych,
dyskusje na temat owej diety należy prowadzić w podgrupie, nie
obciążając grupy głównej."

Otóż to - musi najpierw "znacząco się wyróżniać na tle pozostałych ilość
postingów, (w tym wypadku DO). Co oznacza mniej więcej tyle, że optymalni
powinni się (jak to ładnie napisała Yo do mnie): "... wepchnac z ta swoja
'optymalna'. "
Moje dotychczasowe "wpychanie się" na grupę o dietach wywołuje dziwne
wrażenie mojego "procesowania się" z kimś (?) .
Bo też rzeczywiście kiedy bym się nie odezwała - zwykle wywołuję czyjąś
alergię, może optymanych powinno się tu odzywać więcej, to i alergia na nas
minie. Trzeba po prostu kuracji odczulającej... ;)

A poważnie. Apeluję do kogoś znającego się na zakładaniu grup dyskusyjnych
w useniecie - może ktoś zechciałby zająć się tworzeniem podgrupy
pl.misc.dieta.optymalna ?

Krystyna