Czyszczenie jelita grubego

111. Data: 2007-07-23 20:19:22

Temat: Re: [OT] ...i znowu Jeff... ;(
Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Kończąc ten gigantyczny wątek, który zapewne czytelnicy ocenią po wyglądzie jako
dyskusja o tasiemcu uzbrojonym, chciałbym zauważyć, że nie mogę się w żaden
sposób odnieść do perypetii między Paniami. Jestem natomiast zdumiony jak można
stworzyć tak zredukowany i infantylny, prostacki wręcz obraz ludzkiego zdrowia i
leczenia w oparciu o obserwację składu mleka karmiącej matki. Przecież dieta i
zapotrzebowanie żywieniowe niemowlęcia są diametralnie różne od potrzeb
starszego, a zwłaszcza dorosłego człowieka. Pomijając tę oczywistość, odżywianie
się nie ma decydującego wpływu na stan zdrowia, gdyż stan ten jest wypadkową
bardzo wielu czasem złożonych i trudnych do zidentyfikowania zjawisk i procesów
(o czym wspomniałem wymieniąc podstawowe przyczyny chorób), wśród których dieta
to TYLKO jedno z ogniw łańcucha (oczywiście poza skrajnymi przypadkami jak picie
denaturatu, głód, awitaminozy, niedożywienie itp. sprawy). Jednakże na pierwszy
rzut oka dieta zalecana przez tzw. optymalnych, zgodnie z odkrytymi i
udodonionymi empirycznie prawidłowościami dotyczącymi funkcjonowania ludzkiego
organizmu, powinna wywoływać np. niestrawność, kłopoty z wątrobą, a w dłuższym
okresie stosowania liczne schorzenia układu pokarmowego i krwionośnego, gdyż
jest skrajnie zorientowana na tłuszcze zwierzęce.
Z ewolucyjnego punktu widzenia obserwowane schorzenia o podłożu dietetycznym w
krajach rozwiniętych prawdopodobnie nastąpiły na skutek tego, że ludzie obecnie
mają tu wszystkiego pod dostatkiem i jedzą w zbyt duzych ilościach to, co
zgodnie z adaptacjami wykształconymi w dzikim i ubogim w pokarm środowisku
łowcy-zbieracza najbardziej im smakuje, czyli TŁUSTE i SŁODKIE potrawy/produkty.
Nietety, z tego co zdążyłem się zorientować, optymalni są ofiarami instynktownej
słabości do SMACZNEGO TŁUSZCZU, równie zdradzieckiej w przypadku łatwego dostępu
do produktów bogatych w określoną substancję odżywczą, jak w przypadku słodyczy
(węglowodanów).

112. Data: 2007-07-23 20:32:28

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Annaklay od lat szuka w Internecie (już jako facet Jeff) wrogów diety
> optymalnej i za każdym razem nie znajduje sprzymierzeńców ani poparcia
> do swojej krucjaty.

O Rany ... Krysi juz naprawdę odwaliło od tego smalcu....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

113. Data: 2007-07-23 20:37:46

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

DEM<>N" <a...@f...com> napisala:

> Kończąc ten gigantyczny wątek, który zapewne czytelnicy ocenią po wyglądzie jako
> dyskusja o tasiemcu uzbrojonym, chciałbym zauważyć, że nie mogę się w żaden
> sposób odnieść do perypetii między Paniami.

Gratuluje Pani, sensownego podsumowania tego watku.

Jeff

114. Data: 2007-07-23 20:50:10

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr Endriu napisal:

> O Rany ... Krysi juz naprawdę odwaliło od tego smalcu....

Cos mi sie wydaje, ze znowu uniemozliwilem tak wspaniale zapowiadjaca sie
dyskusje miedzy...zwolennikami diety a la Neandertalczyk:)

Jeff

115. Data: 2007-07-23 21:20:41

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie po każdej kompromitacji przepoczwarzała się w kogoś innego:
> Anna -> Jack -> Annaklay
> Później używała kilkadziesiąt innych nicków, które przestała używać (wraz
> z rynsztokowymi bluzgami na każdego kto miał inne zdanie niż ona)

Jeff i rynsztokowe bluzgi... No comment. Krysi naprawdę odwaliło...
Rozumie Jurek Mierzyński ale nie Jeff.
Kupy się to wszystko nie trzyma ....

116. Data: 2007-07-23 21:33:09

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Później używała kilkadziesiąt innych nicków, które przestała używać (wraz
> z rynsztokowymi bluzgami na każdego kto miał inne zdanie niż ona) odkąd
> uświadomiłam jej, że w google są dostępne szczegóły jej adresu IP ...

> w przeciwieństwie do tajemniczej Annyklay obecnie Jeff z Kanady,

Wg mnie to "tajemnicza Anna Clay" :) "nadaje" z Krakowa....

http://tiny.pl/5mg1

2007 20:50:10 GMT)..."

IP dla 213.180.130.18
http://www.ip-adress.com/

IP address: 213.180.130.18
IP country: Poland
IP address state: Malopolskie
IP address city: Kraków

117. Data: 2007-07-23 21:50:39

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr Endriu napisal:

> Jeff i rynsztokowe bluzgi... No comment. Krysi naprawdę odwaliło...
> Rozumie Jurek Mierzyński ale nie Jeff.
> Kupy się to wszystko nie trzyma ....

Kazdy sposob jest dla niej dobry, byle nie dopuscic do poinformowania
o tragicznych skutkach dzialania tej sekty. Klamstwa i ordynarne argumenty
personalne, to jest to, w czym sie ta oszustka specjalizuje w sieci, bo jest
bezkarna.

Nadal zadnych argumentow merytorycznych i ludzkiej reakcji na informacje
pochodzaca od bylego czlonka tej sekty, ktora wkleilem powyzej.

Trzeba bedzie chyba dziennikarzy w to bagno wciagnac i zrobic jakis film, tak
jak o tej "dobrej" ciotce Mariannie I. od ANRY:)))

118. Data: 2007-07-23 22:13:44

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DEM<>N" <a...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> składu mleka karmiącej matki. Przecież dieta i zapotrzebowanie żywieniowe
> niemowlęcia są diametralnie różne od potrzeb starszego, a zwłaszcza

Są jednak takie regiony, gdzie społeczności bazują na przetworach
mlecznych i mięsie. Ale ok. masz prawo do własnego zdania.

> [...]
> dieta to TYLKO jedno z ogniw łańcucha (oczywiście poza skrajnymi
> przypadkami jak picie denaturatu, głód, awitaminozy, niedożywienie itp.

Tak sobie to tłumacz ;)

> [...]
> stosowania liczne schorzenia układu pokarmowego i krwionośnego, gdyż jest
> skrajnie zorientowana na tłuszcze zwierzęce.

No widzisz, powinna, a ja po 9-ciu latach na DO czuję się dobrze, nie
choruję tak jak kiedyś na poprzedniej diecie niskotłuszczowej
wysokowęglowodanowej. I nie wyobrażam sobie powwrotu do tej drugiej.

> [...]
> dietetycznym w krajach rozwiniętych prawdopodobnie nastąpiły na skutek
> tego, że ludzie obecnie mają tu wszystkiego pod dostatkiem i jedzą w zbyt

Ja z własnych doświadczeń reakcji mojego organizmu na obu dietach mogę
powiedzieć, że zjadanie tych dużych ilości jedzenia wynika ze zjadania
duzych ilości węglowodanów, cukrów. To one powodują nagły wyrzut
insuliny -> nagły spadek cukru we krwi -> uczucie głodu i ponowne jedzenie.
Jeśli to są znowu cukry, to historia się powtarza coraz częściej. A jeśli w
dodatku człowiek zjada cukry z tłuszczami, to organizm spala tłuszcze a
zjedzone cukry przetwarza na tłuszcz i delikwent tyje. OD CUKRÓW, a nie od
zjedzonego tłuszczu.
Na tłustej diecie NISKO-cukrowej człowiek nie jest w stanie jeść tak dużych
porcji i tak często, jak zwolennicy węglowodanów. Ale jak mówi przysłowie:
"głodny sytego nie zrozumie"... ;)

> [...]
> TŁUSZCZU, równie zdradzieckiej w przypadku łatwego dostępu do produktów
> bogatych w określoną substancję odżywczą, jak w przypadku słodyczy

Ofiarami? 8) Zabawnie to brzmi w kontekście mojego odzyskanego zdrowia :)
Już wolę być "ofiarą" zdrowego dla mnie tłuszczu zwierzęcego, niż
węglowodanów pożeranych niegdyś w nadmiarze i z wieczną chęcią do jedzenia.

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=683.0

119. Data: 2007-07-23 22:48:29

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T. napisala:

(...)

> Ofiarami? 8) Zabawnie to brzmi w kontekście mojego odzyskanego zdrowia :)
> Już wolę być "ofiarą" zdrowego dla mnie tłuszczu zwierzęcego, niż
> węglowodanów pożeranych niegdyś w nadmiarze i z wieczną chęcią do jedzenia.

Bardzo zabawne:))

Szkoda tylko, ze nie masz zadnych dowodow na te twoje cudowne wyleczenia, poza
tymi elokwentnymi tekstami ktore plodzisz na zamowienie;)

A tu kolejna ofiara waszej sekty. Czlowiek nabawil sie gruczolakoraka na
jelitach w wyniku zastosowania "cudownej diet optymalnej":

Nadawca: Olaf Gruczolakorak 2007.07.22 godzina. 10:41:19

http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=1647.
0

Wklejam caly jego post, bo znajac wasze mozliwosci, wiadomo ze znowu go
usuniecie z forum:)
Dzień dobry!
Przed zastosowaniem DO przeczytałem książki,przypomniałem sobie podstawy
biochemii kupiłem wagę analityczną,zrobiłem podstawowe badania krwi i
moczu,sprawdziłem marker CEA.Ważyłem106kg,wzrost 180 cm,wiek 53 lata.Wyniki
badań pokazały tylko negatywny cholesterol bo 228 ale ten zawsze miałem podwyższony.
Po dwóch latach stosowania diety zaczął mi się podnosić poziom kreatyniny w
moczu.Cholesterol spadł do 180.Pojawiły sie stopniowo kłopoty z wypróżnianiem
się.Brałem do obiadu suszoną śliwke i spoko.Potem już dwie nie pomagały.Aż
zauważyłem lekkie krawienie.Badanie markera CEA wykazało jego obecność najpierw
0,002 a potem dalszy wzrost.Przez zbyt tłuste jedzenie i brak błonnika dorobiłem
się polipów w jelicie grubym a potem ich przekształcenia /2 z 5-ciu/ w
gruczolakoraki.Wagę straciłem do 88kg ale to przez utratę krwi .Moja opinia o
djecie optymalnej jest negatywna.Mogę poprzeć ją w części.Można wyeliminować
wszystkie potrawy mączne ale trzeba jeść mnustwo warzyw i owoców nie można
pozbawić się błonnika i doprowadzać do zastojów w jelitach.Proszę róbcie badania
krwi i jeszcze raz badania jeżeli już jesteście na tej djecie i porównujcie ich
wyniki.Pozdrawiam.
OLAF
======================================

Ps. Pewnie ten Olaf, to Anna Clay:))

120. Data: 2007-07-24 10:46:44

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wg mnie to "tajemnicza Anna Clay" :) "nadaje" z Krakowa....
>
> http://tiny.pl/5mg1

> 2007 20:50:10 GMT)..."
>
> IP dla 213.180.130.18
> http://www.ip-adress.com/
>
> IP address: 213.180.130.18
> IP country: Poland
> IP address state: Malopolskie
> IP address city: Kraków

To jest tylko adres onetu.pl

Jej adres w nagłówkach jest tu:
From: "Jeff" <j...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: [OT] ...i znowu Jeff... ;(
Date: 23 Jul 2007 23:50:39 +0200

Po sprawdzeniu: 192.168.243.198 i 70.52.54.71
w http://centralops.net/co/DomainDossier.aspx
wyskakuje Canada z obu adresów:
OrgName: Internet Assigned Numbers Authority
OrgID: IANA
Address: 4676 Admiralty Way, Suite 330
City: Marina del Rey
StateProv: CA
PostalCode: 90292-6695
Country: US

lub:

Subdomain: bell.ca
Renewal-Date: 2013/12/15
Date-Approved: 2000/10/11
Date-Modified: 2006/05/16
...(i.e. abuse contact for sympatico.ca is a...@s...ca;
for vdn.ca is a...@v...ca, etc...)...Montreal QC H3B 5H8 Canada

Jak znaleźć adres nadawcy: http://www.mi.com.pl/artykul.php?id=545

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

ubezpiecznie grupowe pzu
Usuwanie zęba w upał
[wiedza] Seronegatywne zapalenie stawów
"Gips" Scotchcast 3M (kolorowy, syntetyczny)?
Termin medyczny