konkubinat raz jeszcze

291. Data: 2002-02-27 21:36:55

Temat: Re: [OT] konkubinat raz jeszcze
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"DL" <d...@a...w.sygnaturce.pl> skrev i meddelandet
news:a5is5g$crj$1@news.onet.pl...
> Witaj Ania Björk,

> Ach przyganiał kocioł garnkowi, droga Pani.
> Czyżbyś uzurpowała sobie prawo do adwokatury sveny ? Obrończyni
> uciśnionych przez złego katolika DL ?
> Koń by się uśmiał (gdyby mógł)

Wlasnie slysze cala stadnine koni pokladajaca sie ze smiechu. A dlaczego, to
juz Maja Krezel wyjasnila ponizej.

> Odpowiem Ci tak, licz swoje pieniądze, a jeżeli bolą Cię cudze - to
> zarób je.

Nie, nie bola mnie cudze. I wcale nie o to tu chodzi. Ale: gdybys uwazniej
czytal ten watek, nie wyskakialbys z powyzszym.

> Hola hola, zbaczamy z tematu ??? Na szersze wody, aby manewrować i
> odwracać kota ogonem ? Aby bić pianę ?

Ucze sie od "mistrza" DL. Czyz nie?

> Doprawdy ????
> Myślę, że uznajesz i rozumiesz (?) tylko swój punkt widzenia i tylko
> to Cię interesuje. Nie słuchasz argumentów, po prostu je ignorujesz.

Piotrze, nie oceniaj innych swoja miara, prosze.

> Skoro przyznajesz mi prawo do pogardy i sobie je adoptujesz, czym więc
> wytłumaczyć Twoją (i innych) histerię w momencie gdy ja korzystam z
> prawa wypowiedzi ?

Ty masz prawo do pogardy, ja mam prawo do pogardy, i obydwoje mamy takze
prawo do reakcji na te pogarde. A jesli jest ona troche gwaltowniejsza niz
"cieple kluchy", to widocznie z czegos to wynika. Z czego? Poczytaj watek
ponownie, a moze sie domyslisz.

> Czy to nie jest tak że "Kali ukraść krowę dobrze, a Kalemu ukraść
> krowę źle" ?
> Możesz pogardzać czym chcesz, to dla mnie bez znaczenia. Życie
> skoryguje kto ma rację.

I wzajemnie. Bez znaczenia dla mnie jest twoj stosunek do ludzi zyjacych
inaczej niz ty, bowiem nie zamierzam sie z nim zgodzic wlasnie w imie moich
wartosci. A zycie skoryguje wiele, sadze jednak, ze nie w kategoriach racji
lub omylek, a w kategoriach osobistych odkryc prawdy i sensu zycia.

Ania B.

292. Data: 2002-02-27 21:39:48

Temat: Re: Standardowy formularz flame było: [OT] konkubinat raz jeszcze (bardzo długie)
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (Coś jak plonk od E-pierda albo innego Miecza.)
>
> Wtedy, zamiast sikać pod wiatr i próbować ustawiać kogoś, dla kogo
niektóre
> z zaprezentowanych przez Ciebie poglądów są z definicji chorawe, będziesz
> miał masę czasu na pożyteczniejsze zajęcia. Np. pisanie ołówkiem w
> publicznych toaletach "Katolicy się nie dadzą", jak Lucuś w opowiadaniu
> Mrożka. Albo rozważania na temat: jak Ci jedna osoba mówi, że jesteś
osłem,
> możesz ją wyśmiać, ale jak Ci to mówi sto osób, to może jednak idź i kup

Jolu, a ja moge sie tez pod powyzszym podpisac? Sorry, ze skopiowalam
calosc, ale to bylo tego warte :-))))

Pozdrowienia

Ania Björk

293. Data: 2002-02-27 21:42:36

Temat: Re: OT życie a internet dowolne rozważania na fali .... konkubinat raz jeszcze
Od: "Ula Z" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ma?gorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> wrote

> Ula a zauwa?y?a? mo?e u?mieszki na ko?cu? Ironizowa?am strasznie w tym
> momencie. Znalaz?oby si? kilka osób odmiennego koloru skóry do których
> zrazi?am si? strasznie. Nie lubi? ich prywatnie - fakt niezaprzeczalny.
Ale,
> sama kaszanka mia?a podkre?liae absurd mojej wypowiedzi o tolerancji. Nie
> mog? byae tolerancyjna wobec idei konkubinatu, nie mog? tolerowaae
narkomani -
> w moim mniemaniu jest z?a - bo za?ywanie prochów to powolne samobójstwo.

ok, ok ale nie do konca;-) brak tolerancji wobec idei, narkomanii to co
innego niz nietolerancja dla ludzi, ktorzy maja inny kolor skory, czujesz
róznice???
znasz tych ludzi, ze ich skreslasz z zalozenia?

> A internet to przede wszystkim zabawa - Ulu uwierz mi prosz?, ?e ok 90%
> ludzi pisze najcz??ciej to co im ?lina na j?zyk w danym momencie
przyniesie.

czyli mam rozumiec, ze Twoja wypowiedz to taka slina bez zastanowienia? ;-/
chce w to wierzyc.....bo wiesz, ja wychodze z troche innego zalozenia.
zakladam ze osoby piszace w internecie maja cos do powiedzenia, a nie tylko
do szokowania..... i jak na razie moja teza sie sprawdza.....znam kilka osob
z netu i moje wyobrazenia "sprzed klawiatury" raczej sie potwierdzily....
nie liczac koloru wlosów;-))
Przyznam, ze nie zalapalam twojego "zartu" bo dla mnie wsadzenie do jednego
worka tej kaszanki i Araba nie jest zartem.....taka jestem
przewrazliwiona;-/ Naprawde mimo usmiechów nie bylo mi do smiechu zreszta
nie tylko ja wykazalam sie brakiem poczucia humoru, Iwcia tez tak ma
........moze jestesmy inteligentne inaczej;-(

Nie wie, naprawde nie wiem co o tym myslec....

Pozdrawiam
Ula

294. Data: 2002-02-27 22:39:57

Od: DL <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Jolanta Pers,

>Może próbować. C'mon babe, light my fire.

Co Ty nie napiszesz...go ahead !
Rzeczywiście dyskutując z Toba można się tylko pobrudzić, ale nie licz
na to że się obrażę. Po prostu Ty nie możesz mnie obrazić.

>Tracisz klasę, a właściwie jej ostatnie mizerne resztki. Zostało coś tam
>jeszcze na dnie tego słoika?

:-)
Pogadaj sobie, poczujesz się lepiej.

> [...]
>(Coś jak plonk od E-pierda albo innego Miecza.)
>
>Wtedy, zamiast sikać pod wiatr i próbować ustawiać kogoś, dla kogo niektóre
[i tutaj nastapiło żalosne wyznanie jaki to ja jestem be]

Nie dam Ci plonka. Nie licz na to.
Adieu
--
Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl

295. Data: 2002-02-27 22:40:56

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk (sveana) napisał(a) w wiadomości: ...
[ciach]
>Jolu, a ja moge sie tez pod powyzszym podpisac? Sorry, ze skopiowalam
>calosc, ale to bylo tego warte :-))))

A prosię bardzo, nie będę się domagać tantiem ani niczego. ;-D

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

296. Data: 2002-02-27 22:57:51

Od: "Malgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ula Z" <u...@i...pl> napisal w wiadomosci

> czyli mam rozumiec, ze Twoja wypowiedz to taka slina bez zastanowienia?
;-/

Ten cytat o kaszance i murzynku? Raczej nie - to sprowadzenie kwestii
tolerancji do absurdu.

> [...]
osob
> z netu i moje wyobrazenia "sprzed klawiatury" raczej sie potwierdzily....

Znasz kilka osób... A nie znasz miliona osób. Jesli masz jeszcze do tej pory
dobre zdanie o internautach to mialas szczescie trafiac na przyjemne osoby.
Ja mam to nieszczescie, ze blakam sie po necie bodajze od 1997 roku i
zdarzylo mi sie spotkac róznych ludzi. Jednego sie nauczylam - odsetek
popapranców w internecie jest duzo wiekszy niz w rzeczywistosci :-))))

> Przyznam, ze nie zalapalam twojego "zartu" bo dla mnie wsadzenie do
jednego
> worka tej kaszanki i Araba nie jest zartem.....taka jestem
> przewrazliwiona;-/

Bo to nie byl "hamerykancki" joke, a raczej forma mojego wewnetrznej
zgryzliwosci.

> Naprawde mimo usmiechów nie bylo mi do smiechu zreszta
> nie tylko ja wykazalam sie brakiem poczucia humoru, Iwcia tez tak ma
> ........moze jestesmy inteligentne inaczej;-(

Ula a ty myslisz, ze mnie bylo do smiechu kiedy to pisalam?

Pozdrawiam
Malgorzata popaprana do reszty

297. Data: 2002-02-27 23:04:05

Od: DL <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj sveana\,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>"DL" <d...@a...w.sygnaturce.pl> skrev i meddelandet

>Wlasnie slysze cala stadnine koni pokladajaca sie ze smiechu. A dlaczego, to
>juz Maja Krezel wyjasnila ponizej.

No, proszę proszę...
Powinienem się domyślić, te same bzdury i frazesy.
Ale sztuczka pierwsza klasa ! Występujesz sobie pod dwoma nickami i
wtedy masz dwa razy mniej do powiedzenia, ale i obciach dwa razy
mniejszy... i jest funny, prawda ? Aż się stadnina koni z Ciebie
śmieje...
:->

>Nie, nie bola mnie cudze. I wcale nie o to tu chodzi. Ale: gdybys uwazniej
>czytal ten watek, nie wyskakialbys z powyzszym.

Doprawdy ?
Ale wolałabyś zarabiać w funtach ? Nie ?
To czemu pieniądze Tobą powodują jak jakąś ladacznicą ?

>Ucze sie od "mistrza" DL. Czyz nie?

Tylko tyle ?
Podobno to Ty jesteś nauczycielką ?
heh

>Piotrze, nie oceniaj innych swoja miara, prosze.

Dobrze wiem co piszę. I Ty też wiesz, że mam rację.
Ale prawda boli...ja wiem...:-)

> [...]
>"cieple kluchy", to widocznie z czegos to wynika. Z czego? Poczytaj watek

Przeczytałem wątek.
Moim zdaniem zachowałyscie się jak smarkule.

> [...]
>wartosci. A zycie skoryguje wiele, sadze jednak, ze nie w kategoriach racji
>lub omylek, a w kategoriach osobistych odkryc prawdy i sensu zycia.

Życzę Ci, abyś zachowała tą butę do końca.

W sumie to szkoda, że uczestniczę w tej jałowej pyskówce. Nic to nie
wnosi do dyskusji, a jedynie psuje krew.
Jednak nie można się "odąć się" i nie rozmawiać. W końcu trzeba
wyciągnąć rękę, nawet gdy spodziewamy się, że druga osoba zrobi na nią
kupę. Tak więc to właśnie to robię.
Pozdrawiam.

298. Data: 2002-02-27 23:10:19

Od: DL <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj sveana\,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Dzieki, Maju. Powyzszy post DL swiadczy tylko o tym, jak "dokladnie" Piotr
>czyta to, na co odpowiada. Zenujace.....

Twoje "rozdwojenie jaźni", czy mądrości jakie wypisujesz ?

Moim zdaniem występowanie pod dwoma nickami na tej samej grupie (i w
dodatku w jednym wątku) jest bardzo obraźliwe dla dyskutantów.
Czy zdarzyło Ci się odpowiadać na własne posty ? Spróbuj, może nastąpi
autokorekta.
:->

299. Data: 2002-02-27 23:13:02

Od: DL <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj DL,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Jednak nie można się "odąć się" i nie rozmawiać. W końcu trzeba
>wyciągnąć rękę, nawet gdy spodziewamy się, że druga osoba zrobi na nią
>kupę. Tak więc to właśnie to robię.

Uprzedzając "mądrych inaczej" - wyciagam rękę i przebaczam.

300. Data: 2002-02-28 02:48:22

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DL" <z...@p...onet.pl> wrote in message

Wanna play hard ball? ,-)

Wyciagasz reke na przebaczenie / zgode?
Sam najechales stekiem bzdur (smiejace sie konie, potem ni stad, ni
zowad funty i zazdrosc o ich zarabianie), a teraz chcesz wybaczac, gdy
Ci zwrocono grzecznie i zartobliwie uwage?

Panskie poglady i brak checi przyznania sie do oczywistych bledow to
porazka - sPLONKuj i mnie Waszmosci, bo chodzic takim glupotom po
Usenecie bezkarnie dac nie zamierzam, wiec jeszcze sporo czasu cennego
poswiecisz Pan, ktory to rodzinie mozna przeznaczyc ku wiekszemu
pozytkowi zarowno grupy, jak i Pana ;->

Wiecej pokory - przeczytaj rady Tadeusza Zachary (przepraszam, jesli
przekrecilem), bowiem trafne one i prawdziwe sa wielce...

Za przeproszeniem przyklad logiki Waszmosci podam: Gdy kal oddam na
srodku ulicy i zechca mnie mandatem pokarac - wyciagne reke ku
przebaczeniu, bo idiotami sa oni i madrzejszej mojej osoby obowiazkiem
wybaczyc im bedzie...

Brawo, brawo ;-) Winszuje, winszuje - irracjonalnosci rekord Pan nowy
ustanowil... Ale trzymamy kciuki, wszak Waszmosc sie dopiero
rozgrzewa, a i zbroja przebudzonego blednego rycerza jeszcze uwiera tu
i owdzie. Do boju zatem! :->

P.S. Madroscia i rozsadkiem pobrudzic sie w swoim mniemaniu moze tylko
glupi... Ot, taka sentencyja mi do glowy ogolna wpadla - ale Waszmosci
zwyczajem wyciagam reke ku przebaczeniu nim zrobia to 'madrzejsi
inaczej' :->

didziak :-)

Kino, po raz pierwszy!
jeszcze o paleniu...
Odmowilam przyjecia domu - podziekowania
Problemy w pracy
Poddaje sie :-( (długie)