Re: (OT) krzyżykowy dołek

Data: 2003-09-18 12:45:12
Temat: Re: (OT) krzyżykowy dołek
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Thu, 18 Sep 2003 10:29:57 +0200, "Pusia"

>Wczoraj rano mieli?my bardzo powazn? awarie sieci w bloku,?acznie z pozarem
>czesci kabli....W zwiazku z tym pad?o wszystko i musialam miec
>przeinstalowywany system,utraci?am wszystkie wzory ,ktorych nie mialam
>zapisanych na plytkach buuuu....no có? trzeba bedzie od nowa
>chomikowac...ale ja nie o tym....
>Wiem,ze to bardzo OT ale w koncu jestesmy tylko kobietkami i marnymi puchami
>i jakby rodzinka netowa wiec prosze Was,tak kompletnie OT podzielcie sie
>Waszymi sposobami na do?a psychicznego ,na poprawe humorku i tak w
> [...]

hej!
1. to wcale nie OT
2. na pewno znajdziesz wiecej wzorow do zachomikowania - jestes
tu w doborowym towarzystwie
3. na doly...a to roznie, a to muzyka, a to czekolada, a to
ksiazka jakas ma to wyciagam rozne ladne materialy, ukladam,
rozkladam, ogolnie sie bawie
znajdz jeszcze jedno hobby, takie co to je zapuscic, odlogiem, a
potemw odopwiedniej chwili zlapiesz znowu.....

trys

K.T. - starannie opakowana