[OT] kuchnia polska a ortografia

1. Data: 2003-03-11 16:29:36

Temat: [OT] kuchnia polska a ortografia
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, taka luzna uwaga po lekturze dzisiejszych postow:

smietana w goracej zupie sie WARZY
a na oleju sie SMAZY

a nie odwrotnie (wazy - smarzy)

a roslinki sie HODUJE

i bede tak pisala zawsze, nie ad personam, ale ad publicum (hyhy w zyciu nie
mialam laciny)

ilekroc zauwaze bledy

tak mi dopomoz

Margola Ortograficznie Nadszarpnieta

1. Data: 2003-03-11 19:05:13

Temat: Re: [OT] kuchnia polska a ortografia
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 17:29:36 +0100, "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

> [...]
>
>a roslinki sie HODUJE
>
>i bede tak pisala zawsze, nie ad personam, ale ad publicum (hyhy w zyciu nie

moze dodac do FAQa?
ale pewne rzeczy (najczesciej napisane w dwoch wersjach) MUSISZ
odpuscic , bo nie wiadomo czy do czegos dodac wody czy wudy
;))))))

Pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-11 20:09:11

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 19:05:13 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>ale pewne rzeczy (najczesciej napisane w dwoch wersjach) MUSISZ
>odpuscic , bo nie wiadomo czy do czegos dodac wody czy wudy

Chyba ze jest to woda i sledz - wtedy wszystko jasne....
;-)))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-03-11 20:28:30

Od: "WMA" <w...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje, to sie odmienia troche inaczej :)

ale pisz o bledach...

Wacek

1. Data: 2003-03-11 22:25:13

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>

> [...]
>
> a roslinki sie HODUJE
>
> i bede tak pisala zawsze, nie ad personam, ale ad publicum (hyhy w zyciu nie

I chwala Ci za to :-)))!!!!
Popieram goraco!!! :-))))
Barbara

---

1. Data: 2003-03-11 22:56:42

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> sluchajcie, taka luzna uwaga po lekturze dzisiejszych postow:
[...]

Brawo! Może będziemy pełnili dyżury ortograficzno-netykietowe na grupie? :-)
Zgłaszam się na ochotnika.Bo mnie czasem w oczy kole, co ludzie potrafią
napisać.

Marta

1. Data: 2003-03-12 06:13:06

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:
> [...]
>
> a nie odwrotnie (wazy - smarzy)
>
> a roslinki sie HODUJE
>
> i bede tak pisala zawsze, nie ad personam, ale ad publicum (hyhy w

Ja Ci w ogole moge swoje posty wszelakie przesylac do korekty - jesli
tylko masz ochote je poprawiac - jestem za ;-)))))

J ;-)

1. Data: 2003-03-12 10:04:18

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:

> a roslinki sie HODUJE
>
> i bede tak pisala zawsze, nie ad personam, ale ad publicum (hyhy w zyciu nie
> [...]

to w szkołach jeszcze uczą ortografii?

ewa

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2003-03-12 11:29:40

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> i bede tak pisala zawsze, nie ad personam, ale ad publicum (hyhy w zyciu nie
> [...]

Swietny pomysl! Moze komus to utkwi i tak zostanie... :)))
Ja jak widze, ze cos jest "swierze" a maka jest "przenna" to mnie oczy bola.

(Nieuswiadomionych informuje, ze wyrazy w cudzyslowiu zawieraja bledy
ortograficzne.)

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-13 06:16:59

Od: "jaro" <j...@w...pl _NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bola.

> (Nieuswiadomionych informuje, ze wyrazy w cudzyslowiu zawieraja bledy

Co do nieuswiadomionych.... informuje, ze piszemy i mowimy "w cudzyslowie" a
nie "w cudzyslowiu":)) ale pewnie sie czepiam.
Pozdrawiam ortograficznie
Magdalena
m...@s...eu.org

Podajcie przepis na makaron zapiekany z mięsem i serem prosz
OT ostatnie szkolne posty...
lychee- co to takiego? (ciut dlugie)
(sprzedam) wyprzedaż płyt !
Co na obiad? Zupka rybna