[OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu

1. Data: 2004-07-12 14:41:21

Temat: [OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu
Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

wprawdzie akcja dotyczy podrabianej odziezy, ale moze i za kosmetyki tez sie
wezma ;)

http://info.onet.pl/948933,11,item.html

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-07-12 14:48:14

Temat: Re: [OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 16:41,Użytkownik Asia Witek ziewnął szeroko i rzekł:

> wprawdzie akcja dotyczy podrabianej odziezy, ale moze i za kosmetyki tez sie
> wezma ;)
>
> http://info.onet.pl/948933,11,item.html

"Rzecznik serwisu aukcyjnego Allegro Bartosz Szambelan wyjaśnił, że w
serwisie tym od pół roku funkcjonuje tzw. dział bezpieczeństwa,
monitorujący przeprowadzane transakcje m.in. pod kątem legalności
oferowanego towaru."

Oryginalności i legalności kosmetyków, to oni raczej nie monitorują...

Krusz.
sceptycznie

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-12 14:58:19

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oferowanego towaru."
>
> Oryginalności i legalności kosmetyków, to oni raczej nie monitorują...

LOL, Kruszyna rozbawilas mnie tym cytatem. :))
Jak mnie facet wcisnal za gruba kase podrobione Amarige Givenchy i napisalam
do allegro to powiedzieli ze sie zajma sprawa i .....minelo pol roku i facet
dalej ma konto aktywne i sprzedaje inne badziewia :( A ja od tej pory nie
kupuje perfum a kosmetyki tylko od sprawdzonych allegrowiczow.

Tragedia.... Ludziom z allegro zalezy tylko na kasie z prowizji wiec
przymykaja oko na wszytsko, na podrabiane zegarki Gucci (ostatnio jest ich
zatloczenie na allegro) czy sprzedaz towarow zakazanych i cala mase innych
uchybien regulaminu
nawet jak zweryfikuje sie aukcje to czasami niewiele daje.... :/

pozdr

1. Data: 2004-07-12 15:54:11

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 16:58,Użytkownik Nicki ziewnął szeroko i rzekł:

> LOL, Kruszyna rozbawilas mnie tym cytatem. :))

hre, hre, a nie miałam w planie :)

> Jak mnie facet wcisnal za gruba kase podrobione Amarige Givenchy i napisalam
> do allegro to powiedzieli ze sie zajma sprawa i .....minelo pol roku i facet
> dalej ma konto aktywne i sprzedaje inne badziewia :(

A jeszcze powiedz, co to za facet, żebym się nie nacięła.

>A ja od tej pory nie
> kupuje perfum a kosmetyki tylko od sprawdzonych allegrowiczow.

Ja do tej pory kupiłam dwa razy: raz Avon - no, tu ciężko mówić o
podróbie :) - a raz tusz do rzęs... Nivei. W obu przypadkach jestem
bardzo zadowolona. Nie znam się ani trochę na kolorówce Nivei, ale
kupiłam u polecanej allegrowiczki. Rzeczywiście, kontakt był świetny,
towar wysłała piorunem, a tusz się spisuje fantastycznie :)
Natomiast krążę jak rekin koło perfum, choć jeszcze teraz nie myślę
kupować, dopiero jak skończę te, które mam, i szczerze przyznam, nie
wiem co myśleć... Spisałam sobie z pru wszystkich polecanych, ale czy
mam gwarancję, że ktoś z przymiotem "super sprzedawca" jest zawsze w
100% uczciwy? Za tusz zapłaciłam 18 zł, więc nawet jeśli coś by z nim
było nie tak, to nie byłoby tragedii, natomiast edp za 150 zł... no to
mogłoby zaboleć.

> [...]
> uchybien regulaminu
> nawet jak zweryfikuje sie aukcje to czasami niewiele daje.... :/

nootuszto...

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-12 16:38:47

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2004-07-12 16:58,Użytkownik Nicki ziewnął szeroko i rzekł:

> hre, hre, a nie miałam w planie :)

autor cytatu tez pewnie nie mial na mysli wywolania usmiechu ;)

> A jeszcze powiedz, co to za facet, żebym się nie nacięła.

magmaks mu jest, ale narazie nie grozi Ci naciecie sie bo tenze allegrowicz
przestal narazie handlowac :)

>Za tusz zapłaciłam 18 zł, więc nawet jeśli coś by z nim
> było nie tak, to nie byłoby tragedii, natomiast edp za 150 zł... no to
> mogłoby zaboleć.

rozumiem cie na 100%, ja krazylam tak kolo sandalkow, choc nie wyobrazam
sobie kupowania butow przez net to jednak kusily, ladne zdjecie, masa
zadowolonych kupujacych i przestraly kusic kiedy w carrefourze zobaczylam
dokaldnie takie same (firma kolor itd), byly toporoe, wcale nie skorzane a
na dodatek o polowe tansze niz na allegro...
musze powiedziec ze w kwesti wiary w sprzedajacyh kieruje sie intuicja....
dzisiaj bylam odebrac bluzeczke House of color, wyglada lepiej niz na
zdjeciu, jest nowa, pasuje i wogle cool :)). Jestem ogromnie zadowolona a
osoba u ktorej kupowalam byla mi do tej pory calkiem nie znana.....
ale bywa ze tez sie natne, aczkolwiek na male sumy, wiec mniej boli :)

pozdr

1. Data: 2004-07-13 10:34:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 18:38,Użytkownik Nicki ziewnął szeroko i rzekł:

> magmaks mu jest, ale narazie nie grozi Ci naciecie sie bo tenze allegrowicz
> przestal narazie handlowac :)

A no to będę uważać. Dzięki :)
Ostatnio też na Wizażu jest jakaś afera ze sprzedażą podróbek, że ktoś
niby nie wiedział, że kupił w Sephorze (!) podróbkę i coś tam, coś tam.
Gorąco się zrobiło ;)

Krusz.
--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 11:26:19

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 12:34:23 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <cd0e13$pum$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Ostatnio też na Wizażu jest jakaś afera ze sprzedażą podróbek, że ktoś
>niby nie wiedział, że kupił w Sephorze (!) podróbkę i coś tam, coś tam.

daj linka, poproszę.

an.

1. Data: 2004-07-13 13:00:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-13 13:26,Użytkownik Anna M. Gidyńska ziewnął szeroko i rzekł:

> daj linka, poproszę.

http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php?site=ogloszenia
&bn=ogloszenia_drobne&key=1088188212&first=108964298
4&last=1089454925

wyszło mi, czy się rozkraczył?
Nie umiem ciąć :(

K.
--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 13:05:08

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php?site=ogloszenia
&bn=ogloszenia_drobne&key=1088188212&first=108964298
4&last=1089454925

> wyszło mi, czy się rozkraczył?

Wyszlo, wyszlo :-)

Skracacz polecam, bardzo praktyczna rzecz :-) http://42.pl/url/

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-13 13:10:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-13 15:05,Użytkownik Tib ziewnął szeroko i rzekł:

> Skracacz polecam, bardzo praktyczna rzecz :-) http://42.pl/url/

Dzięki :) Zawsze się człek czegoś nauczy :)

K.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."