[OT]problem ze zmywara:(

11. Data: 2006-10-13 09:06:41

Temat: Re: [OT]problem ze zmywara:(
Od: "Han" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:egnj0s$lg1$1@news.dialog.net.pl...

> no tego sama nie zoprbie ,waz montowal Tż w wyjatkowych trudach bo
> oczywiscie trzeba bylo wszytsko do siebie dopasowywac ,ciac wiec
> odkrecenie tego bedzie sie = monotwania wszytskiego od nowa.
> czekam na Tż a potem pewnie serwis;)
> p.

Proszę Pani,
Miałam podobne kłopoty, i główna awaria było słabe ciśnienie wody,
I do kitu słynne tabletki,
Dodatkowo sitko dopływu wody było zatkane piaskiem, i wąż odpływowy załamany
z tyłu,
który w czasie porządków zdjęłam z uchwytu, i nie założyłam.
Mój wyczyścił sitka, filtry wymienił, odblokował z syfku waż [dmuchając w
niego] odpływowy,
I wszystko sprawuje się dobrze.

Han...

12. Data: 2006-10-13 09:25:46

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Oct 2006 08:32:41 +0200, Waćpanna lub waćpan pamana, w
wiadomości <news:egnbt8$f3l$1@news.dialog.net.pl> zawarł, co następuje:

> Tabletka nie rozpuszcza sie do konca ,bezposrednio po zakonczeniu pracy
> i otwarciu zmywary na dnie cienka wartswa piany.
> w trakcie zmywania wszytsko pracuje dobrze wiec gdzie problem? :(
> p.

albo tabletki się pogorszyły, albo jak Ci piszą inni - ciśnienie wody
ja używam proszku i jakoś nie miałam takich problemów
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

13. Data: 2006-10-13 09:51:42

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo tabletki się pogorszyły, albo jak Ci piszą inni - ciśnienie wody
> ja używam proszku i jakoś nie miałam takich problemów

tabletki sa z 1 opakowania wiec nie sadze.
w kazdym razie czekam na Tż i mam nadzieje ze serwis nie bedzie potrzebny
thx za wszelkie wskazówki.
p.

14. Data: 2006-10-13 09:54:15

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> U nas też się tak czasem dzieje. Zauważyłam, że zależy to od tabletek.
> Ostatnio kupiliśmy takie 3 w 1 Robota, które są duże po prostu i klinują
> się w tym podajniku. Zdarzało się, że zapuszczałam po raz trzeci zmywanie,
> żeby porządnie wypłukać naczynia. Teraz staram się za każdym razem tak
> ułożyć tabletkę, żeby była luźna.
> Może też to, co piszą o ciśnieniu wody ma znaczenie, ale ja nie umiem tego
> sprawdzić, jakie jest akurat ciśnienie wody w rurach.
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Jeżeli tabletka jest jednorodna (w przekroju) to można ją połamać.

15. Data: 2006-10-13 10:25:33

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message

> wyciagelam fitry czyste,ale po wyjeciu stoi woda ,odkrecilam pokrywe
> pompy spustowej i co dalej ?na boku jest jakis wiatraczek.
> chyba nie obedzie sie bez serwisu grrr
> p.

Filtr jest zazwyczaj przed pompą - ma niedopuścić do zablokowania łopatek
w/w wirnika np. przez kość (w pralce - np. wsuwka do włosów)

16. Data: 2006-10-13 10:26:20

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wyciagelam fitry czyste,ale po wyjeciu stoi woda ,odkrecilam pokrywe
> pompy spustowej i co dalej ?na boku jest jakis wiatraczek.

Najpierw sprawdź, czy jest odpływ wody w kanalizacji.

17. Data: 2006-10-13 10:27:42

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2006-10-13 10:56:48

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie trzeba bylo wszytsko do siebie dopasowywac ,ciac wiec
> odkrecenie tego bedzie sie = monotwania wszytskiego od nowa.

Ja nie mówię, byś demontowała w środku, wystarczy odkręcić (zdjąć) rurę
odpływową.

19. Data: 2006-10-13 11:14:52

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Multisenior" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> "pamana" <b...@a...pl> wrote in message

> Ja nie mówię, byś demontowała w środku, wystarczy odkręcić (zdjąć) rurę
> odpływową.

Po włączeniu płukania będziesz wiedziała jak szybko i silnie pompuje
pompka - porównasz czas z czasem jak to się dzieje dotychczas, a jeżeli są
jakies osady - zostaną być może usuniete z węża odpływowego, ewentualnie
dowiesz się, czy czasem nie jest zapchana kanalizacja (a może być).

20. Data: 2006-10-13 11:37:26

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rure odplywowa mam zamontowana do kolanka od zlewu ,zeby a wyciagnac musze
> zdjac obraczke zaciskajaca a to =monotwanie zacisku od nowa .
> p.

Jeżeli z plastiku może być problem, potrzebna byłaby nowa opaska(-ki) i
zaciskarka, jeżeli metalowa wystarczy odpowiedniej szerokości wkrętak.

JESZCZE 7
He..he
efektowne ciasto poszukiwane
Udko z kurczaka