Rodzinne walentynki

241. Data: 2005-02-16 13:14:02

Temat: Re: Rodzinne walentynki
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message news:cusvhh$m0m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedzi udzielę, gdy już Iwonka mnie zkrytykuje za zaniedbanie nóg ;)

jak zwykle brak charakteru. niby "nie lubie
walantynek, i jestem taka anty co ludzie
powiedza" a tak naprawde "wole nie bo co
ludzie powiedza".

nie ma to jak "wiedziec" co sie chce.

iwon(k)a

242. Data: 2005-02-16 13:26:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message news:cus7gh$ria$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W 100% :D Bo to Twoje wyobrażania, a nie rzeczywistość... Twoje bardzo
> luźne skojarzenia, rzekłabym nawet.
(...)
> Ale wiem, jaka byłaby reakcja (Twoja, Sowy itd) gdybym ośmieliła się napisać(..)

dlaczego uzywasz argumentow, ktore obracaja sie
przeciwko tobie? inni o tobie sobie _wyobrazaja_, a ty _wiesz_
co niby inni zrobia. nie widzisz tu zupelnego braku
logiki?

iwon(k)a

243. Data: 2005-02-16 13:27:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message news:cuvhai$58n$1@atlantis.news.tpi.pl...
:cusv0f$1a4$...@2...17.234.82...

> Chciałam udzielić odpowiedzi dopiero jak Ty się popastwisz nade mną, że taka
> zaniedbana, żeby było śmieszniej.
>
> A Ty znowu dorobiłaś do tego jakąś ideologię ;)

nic nie trzeba dorabiac, sama sie robi, tzn
ty ja robisz.

iwon(k)a

244. Data: 2005-02-16 13:30:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> wrote in message
..

> Nie przejmuj się. Dla mnie wszystko jest oznaką dużego libido:-)

a ty jestes z tych co to duza rycza, ale malo
mleka daja??

iwon(k)a

245. Data: 2005-02-16 13:31:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message news:cut1jk$ara$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ups! Powiedz to Iwonce ;)

czemu akurat mi?

iwon(k)a

246. Data: 2005-02-16 13:31:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jak zwykle brak charakteru. niby "nie lubie
> walantynek, i jestem taka anty co ludzie
> powiedza" a tak naprawde "wole nie bo co

Cooo ??!!

Chciałam udzielić odpowiedzi dopiero jak Ty się popastwisz nade mną, że taka
zaniedbana, żeby było śmieszniej.

A Ty znowu dorobiłaś do tego jakąś ideologię ;)

Monika

247. Data: 2005-02-16 13:46:23

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co jest ? "tao z przewagą yin" ??

"Żeńska droga życia" z podkreśleniem _IMO_ więc bez znaczenia co czyja
koleżanka myśli co też jest kobiece a co nie.

> Dlaczego "męskość" w kontekście seksu przeciągasz na problemy z
> kobiecością?
> Manipulacja? Kompleksy??

Raczej przeświadczenie, że libido to kwestia indywidualna a nie do
płciowości przynależną.
Więc jak chce mi się kochać, to czuję się jak najbardziej kobieco, a nie
"męsko" bez względu co ktoś na ten temat mógłby powiedzieć.
Nie uważam też, aby seks był "potrzebny do higieny psychicznej", zdrowy
psychicznie człowiek poradzi sobie i bez seksu, przerzucając uwagę i energię
na inne aspekty życia. A skrzywiony psychicznie nie poradzi sobie z seksem
czy bez, bez względy czy jest facetem , czy kobietą.

> To co Ty tu robisz? Czyzbyś równiez była autowspaniałością na pokaz? :D

Oczywiście że tak, co w tym takiego dziwnego?
Ty tak nie masz?

> A jaki licznik tego ułamka sprawia już "społeczeństwo" ? 10%, 20%, 80% z
> trzydziestu ośmiu mln? Kto o tym decyduje? Sowa ?

Tak.

> Nie, chciabym przeczytać co Ty masz do powiedzenia na ten temat. Ty, a
> nie -
> dalekowschodni filozof. Chciałabym przeczytać jak opisujesz to swoimi
> słowami. Oczywiście zakładam, że potrafisz to zrobić.

To po co ściemniasz że nie ma na Onecie?
BTW - być może powiedział coś takiego, jakiś "daleko wschodni filozof" ,
niestety mi o tym nic nie wiadomo.
Sowa

248. Data: 2005-02-16 13:53:36

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Albo - jakiego ktoś mu domalował ;)

Albo - jakiego sami sobie domalowujemy, twierdząc uparcie że to oryginał od
bozi dany. :)

> Jak to na cudzych przykładach wszystko łatwiej zrozumieć ;)

Zwłaszcza samozwańczym usenetowm belfrom.
(Trafiłam w oko Twoje, czy jednak Twoim zdaniem znów swoje?)

> Może skonfrontujcie zdjęcia - i wyjdzie która,
> gdzie i jak jest na bakier z kobiecością? :)

Po co zdjęcia, sam widziałeś - to co mam na bakier z kobiecością?
Niedepilowany wąsik? :)

Sowa

249. Data: 2005-02-16 13:55:37

Temat: Re: OT spiochy dla puchatego (was: Rodzinne walentynki)
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To ma nieopisaną opcję... mianowicie suwak przeciwbieżny, taki
> odpinany od gołu i od gory.

O ja Cię!
Musze takie mięć!

Sowa 8-)

250. Data: 2005-02-16 14:01:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message news:cuvjf8$g9q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Może dlatego, że reakcję Sowy i innych już widziałam - nawet zanim wyraziłam
> o sobie opinię choćby w 80% zbieżną z wyobrażeniami owych osób na mój temat.

i uwazasz, iz inni nie maja podobnie?

iwon(k)a

Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!
trzy koleżanki
ja&tesciowa&...