Rodzinne walentynki

91. Data: 2005-02-14 18:28:31

Temat: Re: Rodzinne walentynki
Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak) szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@w...pl> writes:

> Użytkownik Krzysztof Krzyżaniak napisał:
[..]

> ?
>
> Śnie.... co?

Taki biały syf z nieba.

> Hm... u mnie nic nie pada :(

Moim zdaniem powinnaś się cieszyć

eloy
--
-------e-l-o-y-----------e-l-o-y-@-t-r-a-n-s-i-l-v-a
-n-i-a-.-e-u-.-o-r-g------

jak to dobrze, że są oceany - bez nich byłoby jeszcze smutniej

92. Data: 2005-02-14 18:29:38

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto
konkrety:

> Sprytne. :->

Wyszło wyraźnie, że nie jesteś zadowolona :>
(albo inaczej: Twoje zadowolenie nie płynie ani z Twojej głowy,
jak i z cudzej główki) :)

--
Główkujący, jak to możliwe.

93. Data: 2005-02-14 18:33:39

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Wiesz, już dawno chciałam Ci to napisać. Zamień sobie "m" na "k" w nicku.

A Ty 's' na 'p'. Albo na 'ssp'.

--
Od dawna to chciałem napisać, że jesteś tłhcvn xhejn.

94. Data: 2005-02-14 18:39:11

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Każdy ma takiego fakta jakiego sobie wypracował.

Albo - jakiego ktoś mu domalował ;)

> I jaki jesteś mądry na tle takich faktów. :)

Jak to na cudzych przykładach wszystko łatwiej zrozumieć ;)

--
Może skonfrontujcie zdjęcia - i wyjdzie która,
gdzie i jak jest na bakier z kobiecością? :)

95. Data: 2005-02-14 18:41:13

Temat: Re: OT spiochy dla puchatego
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> suwak przeciwbieżny, taki odpinany od gołu

_Do_ gołu (od ubranu) chyba? :)

--
Ubrany do rosołu. Niedzielnie, znaczy się :)

96. Data: 2005-02-14 19:04:32

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

To _wszystko_ trzeba u-do-wod-nić.

--
Powiatowy członek jur(n)y :)

97. Data: 2005-02-14 19:05:26

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Krzyżaniak" pisze:

> Nic się nie dzieje, śnieg pada.

U nas nawet śniegu nie ma.

--
PozdrawiaM

98. Data: 2005-02-14 19:07:48

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 14 Feb 2005 19:29:38 +0100, na pl.soc.rodzina, Z. Boczek napisał(a):

> Agnieszka Krysiak w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto
> konkrety:

> Wyszło wyraźnie, że nie jesteś zadowolona :>

Może raczej, że ja nie mam wyobraźni. :-)

puchaty

99. Data: 2005-02-14 19:11:03

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 14 Feb 2005 20:04:32 +0100, na pl.soc.rodzina, Z. Boczek napisał(a):

> Eulalka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> To _wszystko_ trzeba u-do-wod-nić.

No właśnie. Trzeba to udowodnić a nie na tak (lub "tak na") krzywy ryj!

puchaty

100. Data: 2005-02-14 19:56:38

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Z. Boczek"
<z...@w...pl> mówiąc:

>Wyszło wyraźnie, że nie jesteś zadowolona :>

-Kasia pyta się, czy nie obraziłaś się, że nie dostałaś kwiatka na
watęlynki.
-Nie, nie obraziłam się.
-Mówiła, że na pewno powiesz, że nie.
-<rybka>

>(albo inaczej: Twoje zadowolenie nie płynie ani z Twojej głowy,

Aczkolwiek masaż u fryzjera jest bardzo, nie jest tak bardzo jak. :->

>jak i z cudzej główki) :)

Abotozaraz. :->>

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!
trzy koleżanki
ja&tesciowa&...