OT z nutą nostalgii

1. Data: 2003-08-04 11:56:42

Temat: Re: OT z nutą nostalgii
Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Chabierska" <a...@i...com> napisał w wiadomości
news:bgljv4$31q$1@korweta.task.gda.pl...

> z listkami bazylii i makaronikiem orchiette al dente? Nie lepiej
> udoskonalać, eksperymentować i "ekstazować się" (neologizm na potrzebę
> chwili) smakiem?
>
> koneserka

ja proponuje dodac na 5-10 min przed koncem gotowania ziarna kukurydzy.
swietnie wyglada i dobrze smakuje.

pozdr. beny76

1. Data: 2003-08-04 12:35:53

Temat: OT z nutą nostalgii
Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A koneserka rzecze smutno:
"Moi drodzy po co kłótnie,
po co wasze swary głupie,
wnet i tak zginiemy w zupie.."

Czy naprawdę warto się tak obsmarowywać? A nie lepiej skupić się chociażby
na talerzu krwistej, kremowej pomidorówki z przetartych dojrzałych tomatów,

1. Data: 2003-08-04 12:57:48

Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba się najpierw znać na gotowaniu a później mieć na nie czas.
Z tego co widać to dżdżownica tylko siedzi przy komputerze i wszystkim
ubliża.
Anna

1. Data: 2003-08-04 12:58:18

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Chabierska" <a...@i...com> napisał w wiadomości

> A koneserka rzecze smutno:
> "Moi drodzy po co kłótnie,
> po co wasze swary głupie,
> wnet i tak zginiemy w zupie.."
hrehrehre - te ludzie lubiom sie swarować (też taki sobie neologizm). :->>>>

> [...]
tomatów,
> z listkami bazylii i makaronikiem orchiette al dente?
No wlaśnie robię pomidorówkę, ale "ze słoiczka".
Najpierw rosół z obszarpańca (korpus kurzy).
Potem 2-3 słoiki koncentratu, sok z cytryny, cukier, sól do zbalansowania
smaków.
Zaprawa śmietaną gęstą.
Potem kluseczki lane i świeżą pietruszką postraszyć.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-04 13:08:18

Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bywałe Ty coś gotujesz.

Anna

1. Data: 2003-08-04 13:20:30

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smaków.
> Zaprawa śmietaną gęstą.
> Potem kluseczki lane i świeżą pietruszką postraszyć.

Wrzuc przepis na lane kluseczki, proporcje i na czym gotujesz (woda, rosol,
mleko)

1. Data: 2003-08-04 14:02:51

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

to nie miał być początek nowego dowalania sobie!!!! Utopcie się już w tej
zupie!
koneserka

1. Data: 2003-08-04 14:35:14

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl
> Wrzuc przepis na lane kluseczki, proporcje i na czym gotujesz (woda,
rosol, mleko)

To żaden przepis. Biorę jedno lub dwa jajka (zależy od ilości
"użytkowników), dodaje mąki sukcesywnie kręcąc niczym kogel mogiel, aż
osiągnie to konsystencję "lejącą się". Soli do smaku. Następnie wlewam do
lejka. Nad wrzącą, ale nie kotłującą wodą z lejka wypływa lana
"dżdżownica"!!! hrehrehre!
dżdżownica

1. Data: 2003-08-04 16:29:37

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica <d...@a...pl> wrote:

> Najpierw rosó" z obszarpańca (korpus kurzy).
> Potem 2-3 s"oiki koncentratu, sok z cytryny, cukier, sól do zbalansowania

czemu robisz pomidorowke z koncentratu w sezonie na pomidory?

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-04 16:36:12

Od: "dzdzownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl>
> czemu robisz pomidorowke z koncentratu w sezonie na pomidory?
1. jestem leniwa
2. smak mam sprawdzony, a chcialem kogos ugoscic
3. pomidory kupowane w tzw. okolicy przydomowej zniechecily mnie, bo mialy
zdrewnialy glab wewnetrzny.
dzdzownica

Pytanko do smakoszy :-)))
Wino sliwkowe... gdzie?
do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze
Kurki w śmietanie ..
Propozycje proszę "pęczak w roli głównej" :)