Re: OT zgrabniutki brzuszek

Data: 2003-09-16 07:00:30
Temat: Re: OT zgrabniutki brzuszek
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl>

Użytkownik "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> napisał

> a moim zdaniem: czasami warto byłoby przemilczeć takie uwagi, gdyż właśnie
> one powodują dodatkową zbędną ilość wiadomości na grupie... może po prostu
> ignorować takie posty... a dopiero przy większej ilości, od konkretnej
> osoby, zwracać jej uwagę?

To zaobserwuj ile jest tych 'złych' wiadomości (złe cytowanie, odpisywanie
nad a nie pod, nie zostawianie 'wrotki', błędy otr.) ... mnóstwo tak
naprawdę. Ja każdą swoją taką uwagę oznaczam w temacie OT.
Ileż można ignorować? Przecież uczestniczenie na grupach do czegoś
zobowiązuje (do przestrzegania netykiety) a wiele uczestniczek urody chybo o
netykiecie nie słyszało.

Ale teraz to sobie tylko tak gadam bo nie podejmę sie poprawiania tutaj tak
jak na psd gdzie uczestniczki zgodziły się na taką formę walki.
Choc tutaj by sie baaardzo przydało :-/

Pozdrawiam
MOLNARka ... offtopicznie ;-)