Re: OTKura to też człowiek

Data: 2002-02-02 07:04:10
Temat: Re: OTKura to też człowiek
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl>

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3ebag$s25$...@n...tpi.pl...
> [Z tego co wiem, to powszechnie przyjęta jest kolejność: zbieractwo,
> polowanie, rolnictwo. Można sie jednak zacząć kłócić, na który z tych
> okresów przypada rozwój mózgu i takie tam - temat rzeka. Jednak mnie w
taką
> dyskusję też raczej nie wciągniesz, bo uważam że nie ma sensu -
porównywanie
> jakiegolwiek stworzenia żyjącego teraz i miliony lat temu to jakieś
> nieporozumienie.]

A tu akurat mysle podobnie. Tak, ze nie obawiaj sie ;)
nie bede probowal Cie wciagnac. Ja tez najbardziej jestem
zainteresowany teraznieszoscia i przyszloscia.

> [Przyznam się bez bicia, że nie wiem w co to włożyć. Oświeć mnie.

Rece mi sie trzesa troszeczke ale sprobuje nie napisac zbyt
wielu glupot. Spirulina wydaje mi sie byc tym pozywieniem,
ktore wytrailoby orez z reki przeciwnikow weganizmu.
Ma ok. 70 % bialka, zbilansowanego tak dobrze jak zoltko,
zawiera duzo zelaza i B12 ( co prawda w tej tabeli do, ktorej
linka mi podalas bylo 0, ale mysle ze to zalezy od typu
hodowli). Teraz nie chce namieszac, ale to jest alga,
swietnie sie trawi i daje plon wielokrotnie wiekszy niz np.
soja. U nas sprzedaje sie ja w tabletkach za chore ceny.
Ja mam natomiast nadzieje, ze mozna ja uprawiac w
akwarium badz w szklarni. Mialem nadzieje, ze mi troche
rozjasnisz, ale widocznie biologia jest szersza nauka niz
mi sie zdawalo :).
pozdrawiam Chaciur