Re: OTKura to też człowiek

Data: 2002-02-01 22:31:49
Temat: Re: OTKura to też człowiek
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl>

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a3e501$f7q$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:a3e3vq$2qs$...@n...tpi.pl...

> ?? ok to calkiem jak pacyfisci, frjerzy tak sie boja wojny i trzesa
> portkami, ze walcza o pokoj.

I tak długo będą walczyć, że kamień na kamieniu nie zostanie.
Jak ktoś chce walczyć, to i "pokój" może być pretekstem.

> Mieczaki. Nie to co nazi! Kult sily sie liczy.

To chyba nie w temacie, co?

> Boja sie o wlasne tylki! Naprzod brunatna zarazo!
>
> Bo widzisz Leszku mi wlasnie chodzi o to aby przestac tak myslec.

Jak myśleć?
Każde zachowanie ma swój powód w psychice człowieka. Nie jestem
psychologiem, więc nie potrafię tego nazwać naukowo. Jest taka książka pt.
"W co grają ludzie?". Opisane są tam różne gry, jakimi ludzie maskują swoje
rzeczywiste kompleksy, zahamowania, fobie...

> Juz chyba sobie udowodnilismy, przez wieki, ze to prowadzi do nikad.

Co prowadzi do nikąd?

> Zastanow sie troche co Ty proponujesz w swoim poscie.
> I jezeli myslisz, ze mnie widmo smierci przeraza bardziej
> niz statystycznego miesozercy to jestes w bledzie.

Nie wiem, czy bardziej przeraża, czy wybrałeś akurat wegetarianizm jako
antidotum na swoje lęki. Są jednak przesłanki, że to lęk przed śmiercią jest
Twoim przewodnikiem.

> Z tego co pamietam to tez byles wege. Ze strachu?

Tak, oczywiście. Kiedy miałem 25 lat to przerażała mnie myśl, że to już
prawie połowa życia. Miałem takie lęki, zimny pot mnie oblewał na myśl, że
życie się skończy. Przyznaję się. Teraz mam drugie tyle i nie mam żadnych
lęków, że to trzy czwarte życia za mną, czy połowa.

Pozdrawiam
Leszek