Re: OTKura to też człowiek

Data: 2002-02-01 15:18:44
Temat: Re: OTKura to też człowiek
Od: "Iza" <i...@i...pl>

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a3e1di$33g$1@news.tpi.pl...

> I dla tego sobie tu dyskutujemy. Bo nikt nie jest pewny, niektorym sie
zdaje
> i to wszystko. Mnie caly czas wychodzi, ze jednak roslinki.

[Z tego co wiem, to powszechnie przyjęta jest kolejność: zbieractwo,
polowanie, rolnictwo. Można sie jednak zacząć kłócić, na który z tych
okresów przypada rozwój mózgu i takie tam - temat rzeka. Jednak mnie w taką
dyskusję też raczej nie wciągniesz, bo uważam że nie ma sensu - porównywanie
jakiegolwiek stworzenia żyjącego teraz i miliony lat temu to jakieś
nieporozumienie.]

> Iza skoro juz jestesmy na pl.misc.dieta to co sadzisz o spirulinie?

[Przyznam się bez bicia, że nie wiem w co to włożyć. Oświeć mnie.

Trzymaj się Braciszku,
Iza]